Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Zgasł mi silnik w czasie jazdy;/
Autor Wiadomość
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 01-03-2013, 19:34   [E55A 2.0] Zgasł mi silnik w czasie jazdy;/

Cześć!

Dzisiaj spotkało mnie coś bardzo niemiłego, podczas jazdy, kiedy akurat wyprzedzałem jakieś auto, zgasł mi silnik i już nie udało mi się go uruchomić, pozostało tylko holowanie.
Auto pracowało w tym czasie na gazie a nie chciało odpalić ani na benzynie ani na gazie, wiec stawiam, że to jakiś elektryczny problem. Zaskakujący jest sam fakt, że to się stało w czasie jazdy..co obstawiacie??
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-03-2013, 19:53   

Najpierw sprawdz rozrząd czy pasek czasem się nie zerwał
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 01-03-2013, 20:06   

a do cilinderków dochodzi papu..
 
 
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 01-03-2013, 20:24   

milo napisał/a:
Najpierw sprawdz rozrząd czy pasek czasem się nie zerwał


To by dopiero był zonk. Ale czas na wymianę paska mija dopiero za 9tys km, oby nie to.

[ Dodano: 01-03-2013, 20:29 ]
gronostaj napisał/a:
a do cilinderków dochodzi papu..


Objaw jest własnie jak by nie dochodziło, ale czy STAG jest zależny od pompy paliwa, która np ulega awarii a to powoduje unieruchomienia silnika także na gazie (jechałem na gazie kiedy zgasł)? a jeśli tak to dlaczego ma opcje awaryjnego uruchomienia tylko na gazie, która jak podaje instrukcja przydaje się np w czasie kiedy np padnie pompa paliwa?
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 01-03-2013, 21:26   

to jak ani na lpg ani na pb nie odpala to moze iskry niema ? ;>
 
 
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 02-03-2013, 10:19   

slavo_p napisał/a:
to jak ani na lpg ani na pb nie odpala to moze iskry niema ? ;>


Własnie to jest pierwsza rzecz, która dzisiaj sprawdzą. Własnie odholowałem go do warsztatu. Pierwszy raz miałem taką nieprzyjemną akcje w całej mojej karierze kierowcy kat B

[ Dodano: 02-03-2013, 12:30 ]
Jest przyczyna, padł Moduł Zapłonowy J862 (skąd to wziąć;/) do Aparatu Zapłonowego T6T58271.
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-03-2013, 04:42   

Karambol napisał/a:
Moduł Zapłonowy J862 (skąd to wziąć;/) do Aparatu Zapłonowego T6T58271
możesz próbować używanego, zawsze jest ryzyko przy urządzenia elekrycznych i elektronicznych: http://archiwumallegro.pl...1054109910.html , albo zbudować sobie moduł zastępczy power transistora: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179 oraz http://forum.mitsumaniaki...=536100#536100. Odezwij się od autora ostaniego tematu (Areksz) to możliwe, ze ma jeszcze do sprzedania moduł z E54, który można zaadoptować do twojego E55.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 03-03-2013, 14:47   

Soner napisał/a:
Karambol napisał/a:
Moduł Zapłonowy J862 (skąd to wziąć;/) do Aparatu Zapłonowego T6T58271
możesz próbować używanego, zawsze jest ryzyko przy urządzenia elekrycznych i elektronicznych: http://archiwumallegro.pl...1054109910.html , albo zbudować sobie moduł zastępczy power transistora: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179 oraz http://forum.mitsumaniaki...=536100#536100. Odezwij się od autora ostaniego tematu (Areksz) to możliwe, ze ma jeszcze do sprzedania moduł z E54, który można zaadoptować do twojego E55.


Dzięki za info!! już zacząłem działać.
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
djarchel 
Nowy Forumowicz


Auto: Galancior 2.0 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Lubsko Żary Żagań Zielona Góra i okolice
Wysłany: 03-03-2013, 21:13   

miałem podobny problem podczas jazdy zgasł silnik i już nieodpalil po diagnozie okazało się ze walnęły kondensatory w kompie .kupiłem nowy za 100 zl i problem znikł
_________________
Mitsubishi Colt Magnat Edition ;] sprzedany
Galancior 94 2.0 Zapraszam http://youtu.be/BndMVM496kQ
 
 
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 04-03-2013, 17:01   

djarchel napisał/a:
miałem podobny problem podczas jazdy zgasł silnik i już nieodpalil po diagnozie okazało się ze walnęły kondensatory w kompie .kupiłem nowy za 100 zl i problem znikł


W moim przypadku diagnoza to padnięty moduł (na razie). Jak dostane nowy to się okaże czy była trafna...oby!
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.