Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ratunku !! Carisma 1.8 gdi !!!!!
Autor Wiadomość
napcar1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-03-2013, 20:45   Ratunku !! Carisma 1.8 gdi !!!!!

Witam
moja carisma zwariowala jest to 1.8 gdi z 98 roku automat. Odpala i po wcisnieciu gazu zapala sie czek i nie wkreca se na obroty. potem sobie gasnie, gdy zaczyna tak wariowac napiecie na srodkowym kabluczujnika cisnienia paliwa na pompie WC spada do zera. wymienilem juz 2 pompy WC i po kazdej wymanie jest chwile ok a po nagrzaniu sie auta znowu zaczyna. pompa wstepna dziala tzn slychac ja. ratujcie panowie. RATUJCIE, na komputerach pokazuje uszkodzenie czujnika paliwa ( wymienione 5 i ciiagle to samo)
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 05-03-2013, 20:53   

A skąd wiesz że pompa w baku jest ok? samo to że slyszysz że działa nie znaczy że na pewno musi działać! Może ona pracuje ale nie ma wystarczającej wydajności,pompa WC musi mieć odpowiednie ciśnienie bo inaczej nie będzie miałą co regulować :) Na początek wymrugaj kody błędów http://forum.mitsumaniaki...ght=kody+bledow
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
napcar1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-03-2013, 21:06   

gdy wymienialem pommpe WC to podczas krecenia rozrusznikiem paliwo sika zacnie. i Nadmieniam ze dzis zrobilem be problemu ok 30 km a po tym dystanisie zwariowalo. podejrzewam ze rano bedzie ok jakies 10 minut
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 05-03-2013, 23:59   

Może kolega ma racje, wyciąg pompę paliwa w baku i sprawdź ciśnienie, albo sprawdź to na układzie. Sam znam przykład, z rodziny zresztą. Auto paliło, jeździło i ogólnie było wszystko w porządku, błędów nie było, różni magicy się za to zabierali. Okazało się że padła pompa paliwa. Jak auto było zimne po postoju to nic się nie działo, wystarczyło że przejechało 15-20km i nie jechało. Pompa paliwa się zagrzała i nie dawała takiego ciśnienia jak trzeba. Nie mówię żebyś wymieniał tą pompę... sprawdź tylko ciśnienie. Powinno być koło 3atm.
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
napcar1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-03-2013, 09:38   

Witam po odpaleniu dzis rano auto gaslo odrazu po przekroczeniu 3 tys obrotow. zaraz wyciagam pompe. Czekam na dalsze sugestie poozdrawiam
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-03-2013, 09:54   

Jeśli pompa WC jest na pewno sprawna(firmy regenerujące pompy też często odwalają kichę, właśnie obecnie miałem pompę w jednym Galancie po regeneracji, podmieniłem na inną, sprawną i ciśnienie jest wporządku), to problem leży po stronie niskiego ciśnienia. Najlepszym sposobem byłoby sprawdzenie, jakie ciśnienie od baku dochodzi do pompy WC. Tylko do tego potrzebny byłby manometr i przyłącze.
Z takich podstawowych spraw to wymień filtr paliwa zarówno w pompie WC jak i ten drugi pod maską. Ten w pompie WC kosztuje 25zł, drugi to też raczej niewielki koszt. Później możesz się zabrać za pompę w baku.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
napcar1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-03-2013, 10:06   

Wyskakuje blad 46 i 56
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-03-2013, 10:55   

Nie ma takiego błędu jak 46(pewnie walnąłeś się przy liczeniu i jest tylko błąd 56). Czyli problem z ciśnieniem paliwa.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
napcar1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-03-2013, 11:23   

wstepna pompa przy kreceniu rozrusznkiem 10 sekund napompowala prawie litr paliwa. glupi jestem
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-03-2013, 12:03   

napcar1 napisał/a:
wstepna pompa przy kreceniu rozrusznkiem 10 sekund napompowala prawie litr paliwa. glupi jestem


Raczej potrzebny jest pomiar ciągły podczas pracy silnika. Niestety nie znam nikogo w Twoich rejonach, kto mógłby pomóc. U siebie to zapewne udałoby mi się kogoś znaleźć choćby po to, aby przełożyć pompę w baku z jednej Cari do drugiej. Wejdź na podforum regionalne, może ktoś jest w Twojej okolicy.

[ Dodano: 06-03-2013, 12:05 ]
Napisz do moderatora regionalnego:

http://forum.mitsumaniaki...ewprofile&u=199

On jest też z Olsztyna, może kogoś zna z Carismą przedliftową GDI.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
napcar1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-03-2013, 12:38   

znalazzlem wyciek paliwa pry pompie WC. teraz chodzila dobre a po 15 minutach nie wchodzi powyzej 3500. wymrgalo blad 54 i 56
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-03-2013, 12:46   

Pomierz ciśnienie, jakie masz na pompie WC.

Błąd 54 to błąd immobilajzera.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.