Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5 V6] Za duże ładowanie I cykający zawór??
Autor Wiadomość
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
  Wysłany: 26-02-2013, 13:09   [3.5 V6] Za duże ładowanie I cykający zawór??

Witam mam problem z ładowaniem alternatora przy pomiarze ładowania było 15 V. jaka może być przyczyna?? może jakiś regulator?? I druga sprawa ostatnio pojawiło się cykanie w silniku jakby zawór tylko ze raz cycka raz nie jak myślicie to kwestia regulacji czy może szykuje się coś więcej do naprawy bo trochę mnie to niepokoi
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-02-2013, 17:05   

Jeśli chodzi o ładowanie, to albo pada regulator lub miernik zawyża wskazanie. Czasem jak w mierniku pada bateria to mogą być takie wskazania.
A to cykanie w najlepszym wypadku może być spowodowane zbyt niskim poziomem oleju lub marnym lub już zużytym olejem. Może też cykać z powodu zanieczyszczenia lub uszkodzenia hydraulicznego kasownika luzu zaworowego. Jeśli padł lub się zanieczyścił, to trzeba rozbierać głowicę lub sam rozrząd i wymieniać
 
 
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-02-2013, 19:24   

Miernik był dobry pali mi się kontrolka ładowania dlatego je sprawdziłem. a co do tego cykania to olej jest, sprawdzam na bieżąco bo mam gdzieś lekki wyciek tylko nie jestem w stanie określić gdzie. i też pali mi się kontrolka poziomu oleju. moze to ma coś wspólnego z tym cykaniem??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-02-2013, 19:28   

Kontrolka poziomu oleju nie ma nic wspólnego z cykaniem jeśli poziom oleju jest OK. Jeśli pali Ci się kontrolka ładowania i ładowanie jest za duże, to na pewno wina regulatora napięcia.
 
 
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-02-2013, 20:00   

to teraz zostaje mi zmienić olej i zobaczyć czy będzie poprawa. Dzięki za pomoc
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-02-2013, 20:04   

Nie ma za co :) Tu mas tematy o oleju i cykaniu http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=15870
 
 
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-02-2013, 21:40   

a wiesz może jaki olej najlepiej zalać, bo był lany mineralny pajero ma przejechane ponad 300 tyś i nie wiem czy zostać przy mineralnym czy lepiej zmienić??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-02-2013, 21:43   

Niestety, ale nie znam tego silnika i nie bardzo wiem co doradzić.
 
 
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-02-2013, 22:00   

okej może jeszcze uda mi się coś na forum znaleźć
 
 
moj.skarb 
Forumowicz

Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 81
Skąd: biała
Wysłany: 07-03-2013, 22:50   

mam taki silnik jak twój i mam zalany półsyntetyk 10w40. u mnie trochę bierze oleju około 200 ml na 1000 km. jeśli ci nie bierze to możesz spróbowac zalać conajmniej 10w40 . jeśli chodzi o cykanie to mam to samo , podobno częsta usterka w tych silnikach z tym ze tylko na początku jak odpale ok 10 sekund, są to prawdopodobnie te kasetory luzów zaworowych
_________________
marzenia się spełniają
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.