[3.5 V6] Za duże ładowanie I cykający zawór?? |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Forumowicz
Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 47 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2013, 13:09 [3.5 V6] Za duże ładowanie I cykający zawór??
|
|
|
Witam mam problem z ładowaniem alternatora przy pomiarze ładowania było 15 V. jaka może być przyczyna?? może jakiś regulator?? I druga sprawa ostatnio pojawiło się cykanie w silniku jakby zawór tylko ze raz cycka raz nie jak myślicie to kwestia regulacji czy może szykuje się coś więcej do naprawy bo trochę mnie to niepokoi |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-02-2013, 17:05
|
|
|
Jeśli chodzi o ładowanie, to albo pada regulator lub miernik zawyża wskazanie. Czasem jak w mierniku pada bateria to mogą być takie wskazania.
A to cykanie w najlepszym wypadku może być spowodowane zbyt niskim poziomem oleju lub marnym lub już zużytym olejem. Może też cykać z powodu zanieczyszczenia lub uszkodzenia hydraulicznego kasownika luzu zaworowego. Jeśli padł lub się zanieczyścił, to trzeba rozbierać głowicę lub sam rozrząd i wymieniać |
|
|
|
 |
skrobik
Forumowicz
Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 47 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2013, 19:24
|
|
|
Miernik był dobry pali mi się kontrolka ładowania dlatego je sprawdziłem. a co do tego cykania to olej jest, sprawdzam na bieżąco bo mam gdzieś lekki wyciek tylko nie jestem w stanie określić gdzie. i też pali mi się kontrolka poziomu oleju. moze to ma coś wspólnego z tym cykaniem?? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-02-2013, 19:28
|
|
|
Kontrolka poziomu oleju nie ma nic wspólnego z cykaniem jeśli poziom oleju jest OK. Jeśli pali Ci się kontrolka ładowania i ładowanie jest za duże, to na pewno wina regulatora napięcia. |
|
|
|
 |
skrobik
Forumowicz
Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 47 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2013, 20:00
|
|
|
to teraz zostaje mi zmienić olej i zobaczyć czy będzie poprawa. Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
skrobik
Forumowicz
Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 47 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2013, 21:40
|
|
|
a wiesz może jaki olej najlepiej zalać, bo był lany mineralny pajero ma przejechane ponad 300 tyś i nie wiem czy zostać przy mineralnym czy lepiej zmienić?? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-02-2013, 21:43
|
|
|
Niestety, ale nie znam tego silnika i nie bardzo wiem co doradzić. |
|
|
|
 |
skrobik
Forumowicz
Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 47 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2013, 22:00
|
|
|
okej może jeszcze uda mi się coś na forum znaleźć |
|
|
|
 |
moj.skarb
Forumowicz
Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 81 Skąd: biała
|
Wysłany: 07-03-2013, 22:50
|
|
|
mam taki silnik jak twój i mam zalany półsyntetyk 10w40. u mnie trochę bierze oleju około 200 ml na 1000 km. jeśli ci nie bierze to możesz spróbowac zalać conajmniej 10w40 . jeśli chodzi o cykanie to mam to samo , podobno częsta usterka w tych silnikach z tym ze tylko na początku jak odpale ok 10 sekund, są to prawdopodobnie te kasetory luzów zaworowych |
_________________ marzenia się spełniają |
|
|
|
 |
|