Awaria Pinina |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 22-03-2013, 15:34 Awaria Pinina
|
|
|
witam dzis pojechalem rano do pracy i wszystko bylo ok... gorzej z powrotem... po przejechaniu 20metrow auto zaczelo szarpac jakby ktos mu odciol paliwo i tak caly czas nie ma mozliwosci rozpedzenia sie nim brak mocy obroty raz sie wkrecaja raz spadaja do minimalnych. na Biegu jalowym auto chodzi poprawnie delikatnie tylko nierowno pracuje natomiast gorzej z jazda praktycznie jest niemozliwa.... macie jakies pomysly?? od czego zaczac?? |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 22-03-2013, 23:24
|
|
|
Podpięcie pod komputer i oby nie było,że to pompa wysokiego ciśnienia do wymiany. |
_________________
 |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 23-03-2013, 08:42
|
|
|
co da podpiecie pod komputer jesli nie pali sie ''check engine''?? |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 23-03-2013, 19:56
|
|
|
A to da ,że może się dowiesz czy nie masz jeszcze"spalonej" kontrolki . |
_________________
 |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 05-04-2013, 10:47
|
|
|
auto stoi tydzien na warsztacie mechanik sie poddaje nie wie co mu jest... rece opadaja |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 05-04-2013, 18:53
|
|
|
Czym prędzej zmień mechanika,tylko problem trafić na dobrego.Ja sam potrzebuje takiego który potrafi naprawić "błąd przepustnicy". |
_________________
 |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 06-04-2013, 18:30
|
|
|
zmienilem mechanika po niedzieli bede wiedzial wiecej dam znac |
|
|
|
 |
yazon
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09-04-2013, 22:56
|
|
|
grzesiek2208 napisał/a: | zmienilem mechanika po niedzieli bede wiedzial wiecej dam znac |
Sprawdź przepustnice (przeczyść ją itp.) na te falowanie obrotów na jałowym. |
_________________ Pinin 1.8 GDI |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 11-04-2013, 18:35
|
|
|
no i juz wiemy co Boli mojego Pinina komputer wskazal blad w ukladzie paliwa a dokladnie Cienienie paliwa wiadomo ze za to jest odpowiedzialna pompa wysokiego cisnienia ktorej nie mozna kupic w sklepie no chyba ze w aso ale tam nawet nie pytam bo pewnie kosztuje polowe tyle co pinin... jedyne rozwiazanie szukac uzywanej pompy... nietypowe auto nietypowe problemy szkoda gadac.. |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 11-04-2013, 19:13
|
|
|
A nie mówiłem Ci tego w pierwszym poście to Ty swoje.Ten objaw znam doskonale bo miałem wymienianą pompę kilka razy.Oczywiście z winy nieudolnych mechaników.
Kup używaną pompę na aledrogo i zamontuj dodatkowy filtr paliwa pomiędzy bakiem a tą pompą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 11-04-2013, 19:29
|
|
|
no dobra ale nie moglem opierac sie na tym co ktos mi mowi przeciez trzeba bylo sprawdzic nie?":) teraz poszukiwanie pompy ...
[ Dodano: 15-04-2013, 18:47 ]
wyjasnila sie sytacja jeszcze dokladnie obylo sie bez kupowania pompy wysokiego cisnienia mechanik rozebral wyciagnol pompe jest w niej sitko ktore bylo zawalone syfem wyciagneli i wyrzucili sitko a wzamian za to zamontowali filtr paliwa z opla i wszystko dziala koszt 500zl calosc jesli macie problemy z ukladem paliwa i obrotami to na 200% wina lezy w sitku na pompie paliwa pozdro |
|
|
|
 |
yazon
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 29-04-2013, 09:04
|
|
|
grzesiek2208 napisał/a: | no dobra ale nie moglem opierac sie na tym co ktos mi mowi przeciez trzeba bylo sprawdzic nie?":) teraz poszukiwanie pompy ...
[ Dodano: 15-04-2013, 18:47 ]
wyjasnila sie sytacja jeszcze dokladnie obylo sie bez kupowania pompy wysokiego cisnienia mechanik rozebral wyciagnol pompe jest w niej sitko ktore bylo zawalone syfem wyciagneli i wyrzucili sitko a wzamian za to zamontowali filtr paliwa z opla i wszystko dziala koszt 500zl calosc jesli macie problemy z ukladem paliwa i obrotami to na 200% wina lezy w sitku na pompie paliwa pozdro |
U mnie, mój NOWY mechanik poszedł od razu tym tropem nic nie musiałem sugerować, skończyło się na wymianie filtra paliwa czyszczeniu przewodów itp.
Śmiga bardzo fajnie , póki co |
_________________ Pinin 1.8 GDI |
|
|
|
 |
sq9mcs
Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-04-2013, 16:09
|
|
|
grzesiek2208 napisał/a: | no dobra ale nie moglem opierac sie na tym co ktos mi mowi przeciez trzeba bylo sprawdzic nie?":) teraz poszukiwanie pompy ...
[ Dodano: 15-04-2013, 18:47 ]
wyjasnila sie sytacja jeszcze dokladnie obylo sie bez kupowania pompy wysokiego cisnienia mechanik rozebral wyciagnol pompe jest w niej sitko ktore bylo zawalone syfem wyciagneli i wyrzucili sitko a wzamian za to zamontowali filtr paliwa z opla i wszystko dziala koszt 500zl calosc jesli macie problemy z ukladem paliwa i obrotami to na 200% wina lezy w sitku na pompie paliwa pozdro |
A nie miałeś wcześniej wrażenia że samochód robi się coraz bardziej zmulony? Ja w swoim Pininie zauważam że czasami autko ma kopa a czasami zamulony jest strasznie. Chyba zabiorę się za pompę w tym 2.0 GDI i wymontuję to sitko. |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 29-04-2013, 19:18
|
|
|
nie odnioslem takiego wrażenia bo kupilem go w zimie i nie bylo mozliwosci depnac nim za dobrze bo wiadomo slisko ale auto dymilo zastanawialem sie dlaczego kopci wiecej niz powinno po usunieciu sitka jest o wiele lepiej (teraz kopci jak normalny samochod i kapke mniej pali silnik wczesniej dostawal w dupe bo nie potrafil dobrac odpowiedniej mieszanki a dokladniej jej cisnienia) teraz normalnie przyspiesza jak powinno nic nie przerywa, tylko pamietaj ze jak usuniesz te sitko to musisz jakis filtr paliwa zamontowac mi zalozyli taki filtr z opla vectry 2.0 benzyna musi on miec odpowiadnia przepustowość zeby sam filtr nie ograniczal przeplywu paliwa dla ulatwienia Ci powiem ze filtr mozesz zamontowac na przewodach od strony pasażera pod progiem a to dlatego ze tylko tam mozesz rozlaczyc przewod paliwa ktory w naszym pininku jest stalowy |
|
|
|
 |
sq9mcs
Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-04-2013, 22:12
|
|
|
A z czego to sitko jest wykonane że nie mogłeś go założyć ponownie? |
|
|
|
 |
|