Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria Pinina
Autor Wiadomość
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 22-03-2013, 15:34   Awaria Pinina

witam dzis pojechalem rano do pracy i wszystko bylo ok... gorzej z powrotem... po przejechaniu 20metrow auto zaczelo szarpac jakby ktos mu odciol paliwo i tak caly czas nie ma mozliwosci rozpedzenia sie nim brak mocy obroty raz sie wkrecaja raz spadaja do minimalnych. na Biegu jalowym auto chodzi poprawnie delikatnie tylko nierowno pracuje natomiast gorzej z jazda praktycznie jest niemozliwa.... macie jakies pomysly?? od czego zaczac??
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 22-03-2013, 23:24   

Podpięcie pod komputer i oby nie było,że to pompa wysokiego ciśnienia do wymiany. :cry:
_________________

 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 23-03-2013, 08:42   

co da podpiecie pod komputer jesli nie pali sie ''check engine''??
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 23-03-2013, 19:56   

A to da ,że może się dowiesz czy nie masz jeszcze"spalonej" kontrolki .
_________________

 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 05-04-2013, 10:47   

auto stoi tydzien na warsztacie mechanik sie poddaje nie wie co mu jest... rece opadaja
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 05-04-2013, 18:53   

Czym prędzej zmień mechanika,tylko problem trafić na dobrego.Ja sam potrzebuje takiego który potrafi naprawić "błąd przepustnicy".
_________________

 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 06-04-2013, 18:30   

zmienilem mechanika po niedzieli bede wiedzial wiecej dam znac
 
 
yazon 
Nowy Forumowicz


Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 09-04-2013, 22:56   

grzesiek2208 napisał/a:
zmienilem mechanika po niedzieli bede wiedzial wiecej dam znac


Sprawdź przepustnice (przeczyść ją itp.) na te falowanie obrotów na jałowym.
_________________
Pinin 1.8 GDI
 
 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 11-04-2013, 18:35   

no i juz wiemy co Boli mojego Pinina komputer wskazal blad w ukladzie paliwa a dokladnie Cienienie paliwa wiadomo ze za to jest odpowiedzialna pompa wysokiego cisnienia ktorej nie mozna kupic w sklepie no chyba ze w aso ale tam nawet nie pytam bo pewnie kosztuje polowe tyle co pinin... jedyne rozwiazanie szukac uzywanej pompy... nietypowe auto nietypowe problemy szkoda gadac..
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 11-04-2013, 19:13   

A nie mówiłem Ci tego w pierwszym poście to Ty swoje.Ten objaw znam doskonale bo miałem wymienianą pompę kilka razy.Oczywiście z winy nieudolnych mechaników.
Kup używaną pompę na aledrogo i zamontuj dodatkowy filtr paliwa pomiędzy bakiem a tą pompą.
_________________

 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 11-04-2013, 19:29   

no dobra ale nie moglem opierac sie na tym co ktos mi mowi przeciez trzeba bylo sprawdzic nie?":) teraz poszukiwanie pompy ...

[ Dodano: 15-04-2013, 18:47 ]
wyjasnila sie sytacja jeszcze dokladnie obylo sie bez kupowania pompy wysokiego cisnienia mechanik rozebral wyciagnol pompe jest w niej sitko ktore bylo zawalone syfem wyciagneli i wyrzucili sitko a wzamian za to zamontowali filtr paliwa z opla i wszystko dziala :) koszt 500zl calosc jesli macie problemy z ukladem paliwa i obrotami to na 200% wina lezy w sitku na pompie paliwa pozdro
 
 
yazon 
Nowy Forumowicz


Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 29-04-2013, 09:04   

grzesiek2208 napisał/a:
no dobra ale nie moglem opierac sie na tym co ktos mi mowi przeciez trzeba bylo sprawdzic nie?":) teraz poszukiwanie pompy ...

[ Dodano: 15-04-2013, 18:47 ]
wyjasnila sie sytacja jeszcze dokladnie obylo sie bez kupowania pompy wysokiego cisnienia mechanik rozebral wyciagnol pompe jest w niej sitko ktore bylo zawalone syfem wyciagneli i wyrzucili sitko a wzamian za to zamontowali filtr paliwa z opla i wszystko dziala :) koszt 500zl calosc jesli macie problemy z ukladem paliwa i obrotami to na 200% wina lezy w sitku na pompie paliwa pozdro


U mnie, mój NOWY mechanik poszedł od razu tym tropem nic nie musiałem sugerować, skończyło się na wymianie filtra paliwa czyszczeniu przewodów itp.

Śmiga bardzo fajnie , póki co :D
_________________
Pinin 1.8 GDI
 
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-04-2013, 16:09   

grzesiek2208 napisał/a:
no dobra ale nie moglem opierac sie na tym co ktos mi mowi przeciez trzeba bylo sprawdzic nie?":) teraz poszukiwanie pompy ...

[ Dodano: 15-04-2013, 18:47 ]
wyjasnila sie sytacja jeszcze dokladnie obylo sie bez kupowania pompy wysokiego cisnienia mechanik rozebral wyciagnol pompe jest w niej sitko ktore bylo zawalone syfem wyciagneli i wyrzucili sitko a wzamian za to zamontowali filtr paliwa z opla i wszystko dziala :) koszt 500zl calosc jesli macie problemy z ukladem paliwa i obrotami to na 200% wina lezy w sitku na pompie paliwa pozdro


A nie miałeś wcześniej wrażenia że samochód robi się coraz bardziej zmulony? Ja w swoim Pininie zauważam że czasami autko ma kopa a czasami zamulony jest strasznie. Chyba zabiorę się za pompę w tym 2.0 GDI i wymontuję to sitko.
 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 29-04-2013, 19:18   

nie odnioslem takiego wrażenia bo kupilem go w zimie i nie bylo mozliwosci depnac nim za dobrze bo wiadomo slisko ale auto dymilo zastanawialem sie dlaczego kopci wiecej niz powinno po usunieciu sitka jest o wiele lepiej (teraz kopci jak normalny samochod i kapke mniej pali silnik wczesniej dostawal w dupe bo nie potrafil dobrac odpowiedniej mieszanki a dokladniej jej cisnienia) teraz normalnie przyspiesza jak powinno nic nie przerywa, tylko pamietaj ze jak usuniesz te sitko to musisz jakis filtr paliwa zamontowac mi zalozyli taki filtr z opla vectry 2.0 benzyna musi on miec odpowiadnia przepustowość zeby sam filtr nie ograniczal przeplywu paliwa dla ulatwienia Ci powiem ze filtr mozesz zamontowac na przewodach od strony pasażera pod progiem a to dlatego ze tylko tam mozesz rozlaczyc przewod paliwa ktory w naszym pininku jest stalowy
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-04-2013, 22:12   

A z czego to sitko jest wykonane że nie mogłeś go założyć ponownie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.