| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Układ kierowniczy - problem |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mocuk   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.9 DiD 2000 rok
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Maj 2011
 Posty: 16
 Skąd: Jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2013, 18:22   Układ kierowniczy - problem |   
 |  
               | 
 |  
               | Oddałem auto do mechanikia ponieważ miałe jakiś stukot od strony rozrządu. Wymieniony został pasek i napinacz i pomogło ale...po odebraniu  auta zauważyłem, że przy skręcaniu kierownicą na postoju bądź przy powolnej jeździe (np. manewry parkowania) ale tylko na włączonym silniku słychać umiarkowanie głośne szuranie. Dodam od razu że auto kupiłem 4 lata temu i nigdy nie wymieniałem płynu od wspomagania. Sprawdziłem dzisiaj poziom i jest OK z tym że cały zbiornik jest z zewnątrz mokry od jakiegoś płynu (nie wiem jakiego). Czy jest ktoś w stanie mi napisać co to może być?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | scoratir   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 04 Lip 2011
 Posty: 328
 Skąd: RLA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-03-2013, 07:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | W układzie wspomagania jest olej klasy ATF Dexron II, wchodzi go około 0.9l. Jeśli go nie wymieniałeś to możesz to zrobić, kupisz 1l i wystarczy spokojnie. A co do szurania... może pasek osprzętu obciera o jakąś osłonę albo jest słabo naciągnięty po wymianie rozrządu? Zbiorniczek może być mokry od tego płynu bo fabryczne opaski mogą już nie trzymać tak dobrze. |  
				| _________________ Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 Galant    2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mocuk   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.9 DiD 2000 rok
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Maj 2011
 Posty: 16
 Skąd: Jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-04-2013, 17:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok, dziękuję. W czwartek idzie auto do mechanika więc się dowiem wszystkiego 
 [ Dodano: 06-04-2013, 17:41 ]
 Auto było u mechanika i stwierdził, że uszkodzone jest sprzęgło kolektora. Wymienił je. Dziś odebrałem auto i hałas zniknął gdzieś w 90% ale dalej coś słychać tyle że tylko jak silnik się trochę nagrzeje (na zimnym nic nie słychać). Nie wiem może to sprzęgło musi się jakoś dotrzeć albo je źle ustawili? wiecie może co może być jeszcze tego przyczyną?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |