Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t
Autor Wiadomość
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2013, 17:08   

Zapieczony trzpień to częsta przyapdłość, wiele autek z tym rozwiązaniem (lucas) jeździ na pół gwizdka i narzeka........
Jeśli zawór lda będzie OK trzeba zmierzyć ciśnienie doładowania. Jeśli turbinka nie dmuchnie to i LDA Ci się nie otworzy. Lecz turbiny w naszych bolidach sa wyjątkowo trwałe, odpowiednio traktowane muszą 300-350 tysi działać jak należy.
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 02-04-2013, 17:12   

carisma1 napisał/a:
Zapieczony trzpień to częsta przyapdłość, wiele autek z tym rozwiązaniem (lucas) jeździ na pół gwizdka i narzeka........
Jeśli zawór lda będzie OK trzeba zmierzyć ciśnienie doładowania. Jeśli turbinka nie dmuchnie to i LDA Ci się nie otworzy. Lecz turbiny w naszych bolidach sa wyjątkowo trwałe, odpowiednio traktowane muszą 300-350 tysi działać jak należy.
dziś mechanik sprawdzał i mowił że dmucha ale nie był w stanie powiedzieć co może być przyczyna
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2013, 17:44   

Rozbierz ten LDA, turbina czy dmucha trzeba podłączyć manometr i w trasę.
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 02-04-2013, 21:20   

carisma1 napisał/a:
Rozbierz ten LDA, turbina czy dmucha trzeba podłączyć manometr i w trasę.
nie posiadam takiego sprzętu , kurde jutro sprawdzam to lda największyklucz jaki udało mi się zdobyć do 36 i nie wiem czy go wykręce bo na francuza za mało miejsca
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2013, 07:35   

dostęp jest kiepski, musisz wyjąć przestawiacz kąta wtrysku, sam LDA nie siedzi tak mocno, uważaj na o-ringi cobyś nie pogubił, gdzies w necie sa dokładne krok po kroku instrukcje jak sie go reanimuje, bodajże na forum mondeo (mają ten sam patent-Lucas) lub na forum v40.pl
Ważne jest aby trzepień przesuwałsię gładko, polerka wd-40 i szmatka. Do dzieła.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20740
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 03-04-2013, 08:15   

runi, Spalanie średnie mojej cari masz na dole każdego mojego postu.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 04-04-2013, 17:54   

dziś kolejna próba naprawy
niestety nie mogłem odkręcić LDa z pompy wykręciłem korektor kąta wtrysku i dalej przeszkadza ta rurka co wchodzi w nią wąż od kolektora i nie mam ruchu nawet nie drgnie :(
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2013, 18:16   

... aj odkręcałem płaskim kluczem, zeszlifowałem trochę te ,,zaoblenia" i poszło gładko, musialem jeszcze chyba odpiąć amortyzaor gazu ot wsio. nie poddawaj się....
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-04-2013, 23:03   

dziś po u myciu auta postawiłem go pod górę Tyłem w dół po ok godz jak chciałęm auto schować to nie mogłem ruszyć pod górkę normalnie jakby sprzęgło się ślizgało a obroty jak puszczałem sprzęgło spadały poniżej 800 dodam że gaz wciśnięty dosć po tym jak za pierwszym razem auto mi zgasło , więć sprzęgło przygazówka i klops dalej auto stoi :(jakos udało mi się wyjechać i teraz pytanie czy to ma zwiążek z tym muleniem z tematu. brak mocy
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2013, 13:05   

cały czas opisujesz dziwne objawy ale nic z tym nie robisz. Jedź do kogoś kto zna się na dieslach od renault. Za objawy które opisujesz może odpowiadać dużo rzeczy.
spr nast pkt-y:
1. Kąt wtrysku oaz poprawność złożenia rozrządu-znaki
2. Zaślep EGR(kawałkiem blachy)-odł rurki podciśn. nie zawsze pomaga-sam EGR może być przepalony
3. Spr LDA-zapieczony kołeczek
Jak spr te rzeczy a jeśli efekt będzie taki sam-odezwij się po następne wskazówki.
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 07-04-2013, 20:02   

carisma1 zacznę od rzeczy które mogę sam zrobić czyli rozbiore LDA i zaślepie EGR

[ Dodano: 08-04-2013, 20:27 ]
wyjdę z siebie za nic w świecie nie mogę odkręcić boostera ani podejsc anic klucza nigdzie dostać , dziś dorobiłęm sobie kwadrat z płąskownika 37mm i nawet nie ma jak go włożyć jestem załmany

[ Dodano: 09-04-2013, 21:12 ]
haha udało mi się odkręciłęm i następujące wnioski :
kołeczek wyszedł a raczej wyleciał więc nie zapieczony ale był skierowany mniejszą średnicą do chłodnicy. i przy odkręceniu wyleciało małe siteczko a że nie mogłem go włożyć jak sie należy nie zostalo zamontowane więc chyba nic sie nie stanie , i pytanie kołeczek odwróciłem grubszą średnią w strone chłodnicy bo gdzies to widziałem na jakimś forum .i pytanie czy dobrze zrobiłę m

[ Dodano: 10-04-2013, 17:13 ]
carisma1 napisał/a:
Zapieczony trzpień to częsta przyapdłość, wiele autek z tym rozwiązaniem (lucas) jeździ na pół gwizdka i narzeka........
Jeśli zawór lda będzie OK trzeba zmierzyć ciśnienie doładowania. Jeśli turbinka nie dmuchnie to i LDA Ci się nie otworzy. Lecz turbiny w naszych bolidach sa wyjątkowo trwałe, odpowiednio traktowane muszą 300-350 tysi działać jak należy.
jaki byłby efekt gdyby nie było trzpienia LDA bo mam wątpliwości czy mi nie wyleciał gdzieś
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2013, 17:00   

jak mógł Ci wylecieć kołeczek?!!!!!!!!!!!przecież z jednej strony trzymają go membrany a zdrugiej od strony pompy- taki plastykowy korek z małą dziurką-musi tam być!!!!!!
Kołeczek wiekszą średnicą taką zaobloną w stronę chłodnicy-na zewnątrz. Jeśli kołeczek byź źle założony to znaczy że ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, a potem kwiatki że Carismy w tym dieslu to porażka....no niestety niektórzy ludzie poprostu nie powinni brać się za takie naprawy. Jak rozebrałes to spr membrany oraz sprężynkę....a czy wogóle ona tak jest?
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 12-04-2013, 19:51   

dziś zamowiłem LDA od forda sprzedawca zapewniał ze kołeczek chodzi jak należy membrany ok tylko należy wymienić oringi dodam że umnie nie było tego plastikowego czegos na końcu LDA tylko jak już pisałem jakieś sitko jasnego koloru
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2013, 20:07   

ma tam być, ....ech nie wiem gdzie zamówłeś ale podjedź do fachmana od pomp bo sam tego nie ogarniesz-sądzę
 
 
runi 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 92
Skąd: Legnica
Wysłany: 20-04-2013, 19:11   

witam LDA ktore zamowiłem od MOndeo okazało się takie same przełożyłem tylko kołeczek i plastik co trzyma kołeczek ale i tak ma mniejsza średnice (plastik) wymieniłęm wszystkie oringi za wyjątkiem jednego bo sprzedawca nie miał 1.4 tylko 2 i jest super śruba wykręcona ze za nakrętka 2 zwoje gwintu widać ale efekt zniewalający teraz tylko jak to się będzie miało do spalania .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.