[CA1A 1.3] Coś cieknie |
Autor |
Wiadomość |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:37 [CA1A 1.3] Coś cieknie
|
|
|
Witam
Nie mój colt, ale potrzebuje porady co cieknie, czy to "tylko" uszczelka pod głowicą czy coś więcej.
Podobno cieknie tak od dawna i obecny właściciel nic z tym nie robił. Silnik jest mokry od dołu, ale to może z góry spada.
Colt 1.3
dzięki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:50
|
|
|
Na początku zacznijcie od wymiany oringu aparatu zapłonowego, umyj silnik i obserwuj dalej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-04-2013, 22:04
|
|
|
z aparatu zapłonowego by tak ciekło? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-04-2013, 22:18
|
|
|
Ewidentnie widać że wyciek jest powyżej łaczenia głowicy z blokiem, więc trzeba usunąc to co jest na samej górze a potem szukać dalej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 07-04-2013, 22:53
|
|
|
Od drugiej strony nie robiłeś? |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-04-2013, 22:55
|
|
|
niestety nie.
Ale z drugiej strony tez jest mokre. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 07-04-2013, 23:05
|
|
|
Też się skłaniam ku wersji z aparatem.
A bliżej rozrządu był suchy? |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:34
|
|
|
tzn rozrząd, paski, rolki itp suche.
ale ogólnie jest tak samo mokry z prawej strony jak też z lewej;/
od pewnego poziomu silnika w dół jest mokry.
Ale z tyłu suchy z tego co patrzyłem, więc może faktycznie to będzie coś z aparatem.
faktycznie szkoda że nie zrobiłem więcej zdjęć
Nowe zdjęcia:
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:37
|
|
|
No cóż... Niejedna uszczelka się poci.
Ile on ma licznikowego przebiegu? |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:40
|
|
|
mkm napisał/a: | No cóż... Niejedna uszczelka się poci.
Ile on ma licznikowego przebiegu? |
122 tys |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:47
|
|
|
To musiały być intensywne 122tyś
Ogólnie silnik do uszczelnienia. |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:51
|
|
|
Z tego co sie dowiedzialem to z 1500 zl trzeba liczyc? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:55
|
|
|
karolgt, wróżenie z fusów. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-04-2013, 09:21
|
|
|
karolgt, zdejmij jeszcze dekiel z zaworów, połóż na blacie i zobacz czy nie jest jakiś zdeformowany.
Silnik i łapa wygląda jakby te 122tyś zrobił ale jako łódź podwodna |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-04-2013, 20:45
|
|
|
Ja bym umył wszystkie wycieki i wymienił uszczelkę pokrywy zaworów i wtedy obserwował skąd leci. |
|
|
|
 |
|