 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jaki klucz do śruby spustowej oleju ? |
Autor |
Wiadomość |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 12-04-2013, 13:39 Jaki klucz do śruby spustowej oleju ?
|
|
|
Witam
Mam banalne pytanie jakim kluczem odkręca się spust
oleju silnikowego ? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez krzysieg 12-04-2013, 19:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 12-04-2013, 14:46
|
|
|
Nie pamiętam dokładnie, zmieniałem olej w Cj-tce jakoś przed zimą i nic tam szczególnego nie było. 14-tka może 17-tka zwykła sześciokątna. Żadne tam kwadraty czy imbusy. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-04-2013, 15:07
|
|
|
zwykła 17 sześciokątna |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 12-04-2013, 15:58
|
|
|
Ok dzięki , to nie ma problemu .
Kupiłem filtr Filtron OP 575 , tylko taki mieli .
Zakładać czy lepiej kupić coś lepszego ?
Byłem na kanale ale na razie nie ma sensu wymieniać oleju , gdzieś się poci przy misce ...
dokładnie na połączeniu miski z blokiem to widać i obok na plastikowej obudowie pod głównym kołem pasowym .
Nie kapie olejem to jest mała nieszczelność ale wolałbym to zrobić .
Jadę do mechanika .
Przyjrzałem się raz jeszcze dokręciłem miskę
(tam gdzie się pociło można było trochę dociągnąć ), wymieniłem filtr
(stary był jakiś koreański z cieńką warstwa oleju na sobie) i olej trochę pojeździłem wróciłem na kanał za parę dni i jak na razie ok , nie ma co popadać w skrajności
Mam wrażenie że na nowym oleju lepiej się zbiera ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|