Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki klucz do śruby spustowej oleju ?
Autor Wiadomość
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 12-04-2013, 13:39   Jaki klucz do śruby spustowej oleju ?

Witam

Mam banalne pytanie jakim kluczem odkręca się spust
oleju silnikowego ?
_________________

Ostatnio zmieniony przez krzysieg 12-04-2013, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 12-04-2013, 14:46   

Nie pamiętam dokładnie, zmieniałem olej w Cj-tce jakoś przed zimą i nic tam szczególnego nie było. 14-tka może 17-tka zwykła sześciokątna. Żadne tam kwadraty czy imbusy.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-04-2013, 15:07   

zwykła 17 sześciokątna
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 12-04-2013, 15:58   

Ok dzięki , to nie ma problemu .
Kupiłem filtr Filtron OP 575 , tylko taki mieli .
Zakładać czy lepiej kupić coś lepszego ?

Byłem na kanale ale na razie nie ma sensu wymieniać oleju , gdzieś się poci przy misce ...
dokładnie na połączeniu miski z blokiem to widać i obok na plastikowej obudowie pod głównym kołem pasowym .
Nie kapie olejem to jest mała nieszczelność ale wolałbym to zrobić .
Jadę do mechanika .

Przyjrzałem się raz jeszcze dokręciłem miskę
(tam gdzie się pociło można było trochę dociągnąć ), wymieniłem filtr
(stary był jakiś koreański z cieńką warstwa oleju na sobie) i olej trochę pojeździłem wróciłem na kanał za parę dni i jak na razie ok , nie ma co popadać w skrajności :D
Mam wrażenie że na nowym oleju lepiej się zbiera ...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.