Mitsubishi SMASH |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-02-2013, 18:32
|
|
|
Na mój gust to na zdjęciu to jest ta rurka harmonijka po lewej stronie zdjęcia. Pomiędzy kolektorem wydechowym a dolotowym, nad rurą od powietrza. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-02-2013, 20:52
|
|
|
cwaniak napisał/a: | Wydech pod spodom nie ma dziur, ale mam takie wrażenie ze w okolicy silnika jest problem. bo gdy zdjąłem plastikową pokrywę zauważyłem czarny osad (czerwone strzałki). i teraz pytanie jak sprawdzić w sposób (domowy) czy uszczelka pod głowica jest cala. |
W tym sliniku to standard , czyli zapocenie całego kolektora ssącego najwiecej przy przepustnicy
Jesli juz pojawia sie swieży olej w okolicy pokrywy zaworów to wymyj zmywaczem do hamulców okolice wycieków i obserwój min dwa dni , jak cos to do wymiany uszczelka pokrywy zaworów . |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
benq
Mitsumaniak
Auto: O1 2.0 benzin 136 KM 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 103 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2013, 08:31
|
|
|
Ja u siebie miałem pęknięty tłumik na kołnierzu, ale słuchowo nie dało się tego stwierdzić że jest dziura dopiero po włożeniu łapy w to miejsce okazało się że lekko spaliny się tam wydobywają. Może u Ciebie też coś w ten deseń? Oczywiście później się okazało że powodem był zatkany katalizator. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-02-2013, 19:02
|
|
|
cwaniak napisał/a: | deejay, ale silnik się nie poci olejem tylko tam jest taki nalot sadzy suchej |
Jedyne i 99% pewne to przedmuch z zaworu EGR ktore tam zazwyczaj najczęściej wystepowało . |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-03-2013, 18:57
|
|
|
benq napisał/a: | Ja u siebie miałem pęknięty tłumik na kołnierzu, ale słuchowo nie dało się tego stwierdzić że jest dziura dopiero po włożeniu łapy w to miejsce okazało się że lekko spaliny się tam wydobywają. Może u Ciebie też coś w ten deseń? Oczywiście później się okazało że powodem był zatkany katalizator. |
Właśnie tak zrobiłem i (wymacałem) dziurkę przez która uciekały spaliny. Zakleiłem i jest git
Koledzy do czego służy ta śrubka
 |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
Daraz2
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9DID F9Q
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2012 Posty: 162 Skąd: Środa Wlkp
|
Wysłany: 03-03-2013, 19:23
|
|
|
bardzo ładna carisma:) szerosci i bezawaryjnosci |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-03-2013, 10:02
|
|
|
Ostatni troszkę się nudziłem wiec postanowiłem wymienić podświetlenie, zegarów (niebieskie), komputer pokładowy (niebieskie), pokrętła (białe), popielniczka (białe),oświetlenie wnętrza (niebieskie), oświetlenie pomocnicze kierowcy (białe), no i przy okazji zamontowałem CB
 |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 15-04-2013, 12:59
|
|
|
świetny samochodzik sam też niedawno kupiłem i może niebawem sie pochwale ale moje pytanie czy możesz sterować wskazaniami komputera po wymianie radia na nie oryginalne? |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-04-2013, 16:23
|
|
|
Nie da się sterować, mam średnie spalanie, temperaturę i godzinę. Ale jest taka możliwość po wlutowaniu tranzystorka ty masz temat . Ja próbowałem u siebie to zrobić ale, u mnie jest inny wyświetlacz. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-02-2014, 17:17
|
|
|
Od jakiegoś czasu zaczyna się odzywać przegub przynajmniej mi się tak wydaje. Przy prędkości 100-120km zaczyna coś stukać z prawej strony takie głuche stukanie i gdy jadę około 50-70km i skręcam po łuku w prawo. Stukanie również występuje gdy auto (wzbija) sie po wjechaniu na wzniesienie powyżej 50km. Auto przeszło pozytywnie badania techniczne |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
|