Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi SMASH
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-02-2013, 18:32   

Na mój gust to na zdjęciu to jest ta rurka harmonijka po lewej stronie zdjęcia. Pomiędzy kolektorem wydechowym a dolotowym, nad rurą od powietrza.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2013, 20:52   

cwaniak napisał/a:
Wydech pod spodom nie ma dziur, ale mam takie wrażenie ze w okolicy silnika jest problem. bo gdy zdjąłem plastikową pokrywę zauważyłem czarny osad (czerwone strzałki). i teraz pytanie jak sprawdzić w sposób (domowy) czy uszczelka pod głowica jest cala.


W tym sliniku to standard , czyli zapocenie całego kolektora ssącego najwiecej przy przepustnicy :wink:
Jesli juz pojawia sie swieży olej w okolicy pokrywy zaworów to wymyj zmywaczem do hamulców okolice wycieków i obserwój min dwa dni , jak cos to do wymiany uszczelka pokrywy zaworów .
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-02-2013, 22:53   

deejay, ale silnik się nie poci olejem tylko tam jest taki nalot sadzy suchej
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
benq 
Mitsumaniak

Auto: O1 2.0 benzin 136 KM 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 103
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2013, 08:31   

Ja u siebie miałem pęknięty tłumik na kołnierzu, ale słuchowo nie dało się tego stwierdzić że jest dziura dopiero po włożeniu łapy w to miejsce okazało się że lekko spaliny się tam wydobywają. Może u Ciebie też coś w ten deseń? Oczywiście później się okazało że powodem był zatkany katalizator.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-02-2013, 19:02   

cwaniak napisał/a:
deejay, ale silnik się nie poci olejem tylko tam jest taki nalot sadzy suchej


Jedyne i 99% pewne to przedmuch z zaworu EGR ktore tam zazwyczaj najczęściej wystepowało .
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-03-2013, 18:57   

benq napisał/a:
Ja u siebie miałem pęknięty tłumik na kołnierzu, ale słuchowo nie dało się tego stwierdzić że jest dziura dopiero po włożeniu łapy w to miejsce okazało się że lekko spaliny się tam wydobywają. Może u Ciebie też coś w ten deseń? Oczywiście później się okazało że powodem był zatkany katalizator.


Właśnie tak zrobiłem i (wymacałem) dziurkę przez która uciekały spaliny. Zakleiłem i jest git

Koledzy do czego służy ta śrubka
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
Daraz2 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9DID F9Q
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 162
Skąd: Środa Wlkp
Wysłany: 03-03-2013, 19:23   

bardzo ładna carisma:) szerosci i bezawaryjnosci :)
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-03-2013, 10:02   

Ostatni troszkę się nudziłem wiec postanowiłem wymienić podświetlenie, zegarów (niebieskie), komputer pokładowy (niebieskie), pokrętła (białe), popielniczka (białe),oświetlenie wnętrza (niebieskie), oświetlenie pomocnicze kierowcy (białe), no i przy okazji zamontowałem CB



_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-04-2013, 12:59   

świetny samochodzik sam też niedawno kupiłem i może niebawem sie pochwale ;) ale moje pytanie czy możesz sterować wskazaniami komputera po wymianie radia na nie oryginalne?
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-04-2013, 16:23   

Nie da się sterować, mam średnie spalanie, temperaturę i godzinę. Ale jest taka możliwość po wlutowaniu tranzystorka ty masz temat . Ja próbowałem u siebie to zrobić ale, u mnie jest inny wyświetlacz.
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-06-2013, 13:10   

Dzisiaj wyjąłem i zaspawałem łączę wydechu około 30 minut roboty. I od razu zero smrodu spalin w Cari
[img][/img]
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-02-2014, 17:17   

Od jakiegoś czasu zaczyna się odzywać przegub przynajmniej mi się tak wydaje. Przy prędkości 100-120km zaczyna coś stukać z prawej strony takie głuche stukanie i gdy jadę około 50-70km i skręcam po łuku w prawo. Stukanie również występuje gdy auto (wzbija) sie po wjechaniu na wzniesienie powyżej 50km. Auto przeszło pozytywnie badania techniczne
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-07-2015, 21:35   

Panienka zjechała do PL :cry: :cry: będzie teraz sie nią opiekował 60-cio letni emeryt. :glasses5:
Dziekuje za te 3-lata bezawaryjności :salute: :salute: :salute: :salute:
AMEN
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.