Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxA] Problemy po zamontowaniu wzmaniacza
Autor Wiadomość
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-04-2012, 16:04   

eddisson, chodzi Ci o "baterie kondensatorów"?;) Rozumiem ze wszystkie kondensatory to elektrolity, i ustrojstwo założyć zaraz przed wzmacniaczem?

[ Dodano: 29-04-2012, 16:05 ]
No i kolejne pytanie - 4x2200uF + 4x100nF na jednej płytce zrobić w szeregu czy jak? Moge jakiś schemat prowizoryczny poprosic?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 29-04-2012, 16:26   

Kondenstaory zawsze sie montuje równolegle...nie musisz używać płytki..wystarczy pająk..
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-04-2012, 16:29   

m6riano, nie zawsze:) jednak wole zrobic to na plytce i w estetyczna obudowe wlozyc;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 30-04-2012, 00:00   

To są instalacje wysoko prądowe i lepiej je wykonać starannie; grube ścieżki, poprawny routing etc.
Na dniach wstawie schemat wraz z preferowana lista części i projektem PCB.
Ostatnio zmieniony przez eddisson 30-04-2012, 00:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-04-2012, 00:02   

Jestes wielki eddisson, jakbys mogl dolacz do schematu i plytki miejsce na bezpiecznik, bede wdzieczny:)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 30-04-2012, 00:08   

Myśle też o zabezpieczeniu przeciw przepięciowym powyżej 19V.
Znajde części to będzie i projekt PCB z bezpiecznikami samochodowymi.
A tym czasem dobranoc nocnym markom :P
_________________
Elektronik dewastator :)
2 x EA5A,
1x EA2A,
2x D53A
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-04-2012, 00:10   

Daj znac;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 30-04-2012, 00:10   

PS
Wielkie są góry, a ja tylko nieco wysoki :lol:
_________________
Elektronik dewastator :)
2 x EA5A,
1x EA2A,
2x D53A
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-04-2012, 00:12   

Jestes Wielki, bo gory moga byc wysokie;) dziekuje za pomoc

[ Dodano: 04-05-2012, 17:43 ]
Jakies postepy?;) wybacz ze upominam;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
cygaro5 
Nowy Forumowicz
cygaro5

Auto: mitsubishi galant 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 1
Skąd: Opole
Wysłany: 17-04-2013, 20:16   

Czesc szukałem wszędzie i nie mogłem znależć a ty jestes w temacie którędy przeciągnęłes kable do komory silnika bo zbieram sie za podobne zabiegi z góry dzięki za odpowiedz
_________________
mitsubihi galant Winter Edition 2,5 v6 1999
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 17-04-2013, 20:35   

cygaro5, W okolicach serwa wchodzi wiązka w grodź. Wokół niej jest gumowa uszczelka i przez nią się przebijasz lub zdejmujesz, przekładasz kable i zakładasz z powrotem.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-04-2013, 22:39   

booohal napisał/a:
W okolicach serwa wchodzi wiązka w grodź
Dokladniej pod serwem, po skosie w kierunku dolnej poduszki silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.