Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pisk pasków, piszczy pasek, paski piszczą
Autor Wiadomość
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-04-2013, 20:39   

Krzyzak napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Nie doszedłem tam ani kluczem wygiętym (bo przeszkadza kielich)
zdejmij osłonę przy kole i dojdziesz giętą 14 od dołu - jest dokładnie tyle miejsca, ile trzeba :)

Od dołu czyli z kanału? :D
Tyle to ja wiem ;)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-04-2013, 20:57   

Czyli podsumowując: oba paski osprzętu napina się rolkami i przy użyciu odpowiednich kluczy da się to zrobić po zdjęciu prawego koła i osłony pod podłużnicą?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2013, 08:17   

komarsnk napisał/a:
Od dołu czyli z kanału?
nie - wystarczy się schylić, zdjąć prawe koło, zdjąć osłonę i śrubkę widać, dojście jest bardzo dobre - do obu napinaczy - czyli i klimy i alternatora
wszystko robię "z podłogi", bo kanału nie mam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-04-2013, 11:38   

Super :D
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-04-2013, 00:49   

W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać.
Odradzam montaż czegokolwiek poza mitsuboshi.
Po 80 tys km ten na alternatorze nadal OK,ten od wspomagania piszczał to wymieniłem na giejtsa(innych poza conti w uk nie maja) i piszczy prawie jak ten stary .
Przyjdzie paczka z PL to tego giejsta oddam i co najlepsze bez gadania oddadzą mi kasiorę :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-04-2013, 09:56   

Bury napisał/a:
W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać
Mam również EA 2.0 i nie rozumiem po co podnosić auto do napięcia pasków osprzętu? Nie lepiej i łatwiej trochę bardziej się nachylić? :wink:
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-04-2013, 10:31   

Do wymiany:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-04-2013, 13:43   

Bury napisał/a:
Do wymiany:)
Wymieniałem oba paski wyjmując stare i wkładając nowe od góry. Trochę ciężko nałożyć nowe na koło pasowe na wale, ale dało się :wink:
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-03-2014, 10:35   

Pasek Bando wielorowkowy wspomagania/klimatyzacji zaczął piszczeć po 3 latach i ok 35tyś km. Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
Dodam tylko że piszczy strona zewnętrzna czyli w miejscu styku z napinaczem.
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-10-2015, 07:27   

Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-10-2015, 08:00   

Ewcia80 napisał/a:
Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?


Ten pasek od alternatora i pompy wody raczej wolniej się zużywa, ja mam chyba Gates'a na pewno ponad 6 lat i nic się z nim nie dzieje, nawet go nie naciągałem, za to ten od wspomagania i klimatyzacji wymieniałem już dwa razy w przeciągu 4 - lat.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 01-11-2015, 08:24   

Tomii napisał/a:
Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
One piszczą już wpudełku.

Ewcia80 napisał/a:
Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?
Tak.
Ewcia80 napisał/a:
który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?
DAYCO :)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-11-2015, 08:41   

Witek vel Mysza napisał/a:
Tomii napisał/a:
Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
One piszczą już wpudełku.


Guzik prawda. Jeszcze nie piszczy :-)
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-11-2015, 08:52   

Dayco są 4PK946 albo 4PK954.Ktory sie montuje?Chyba ten dłuzszy i się naciaga ,tak?
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 01-11-2015, 16:16   

Ja mam 4pk946 jest super
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.