[EAxx] Pisk pasków, piszczy pasek, paski piszczą |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-04-2013, 20:39
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Nie doszedłem tam ani kluczem wygiętym (bo przeszkadza kielich) | zdejmij osłonę przy kole i dojdziesz giętą 14 od dołu - jest dokładnie tyle miejsca, ile trzeba |
Od dołu czyli z kanału?
Tyle to ja wiem |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-04-2013, 20:57
|
|
|
Czyli podsumowując: oba paski osprzętu napina się rolkami i przy użyciu odpowiednich kluczy da się to zrobić po zdjęciu prawego koła i osłony pod podłużnicą? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2013, 08:17
|
|
|
komarsnk napisał/a: | Od dołu czyli z kanału? | nie - wystarczy się schylić, zdjąć prawe koło, zdjąć osłonę i śrubkę widać, dojście jest bardzo dobre - do obu napinaczy - czyli i klimy i alternatora
wszystko robię "z podłogi", bo kanału nie mam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-04-2013, 11:38
|
|
|
Super |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-04-2013, 00:49
|
|
|
W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać.
Odradzam montaż czegokolwiek poza mitsuboshi.
Po 80 tys km ten na alternatorze nadal OK,ten od wspomagania piszczał to wymieniłem na giejtsa(innych poza conti w uk nie maja) i piszczy prawie jak ten stary .
Przyjdzie paczka z PL to tego giejsta oddam i co najlepsze bez gadania oddadzą mi kasiorę |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-04-2013, 09:56
|
|
|
Bury napisał/a: | W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać | Mam również EA 2.0 i nie rozumiem po co podnosić auto do napięcia pasków osprzętu? Nie lepiej i łatwiej trochę bardziej się nachylić? |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-04-2013, 10:31
|
|
|
Do wymiany:) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-04-2013, 13:43
|
|
|
Bury napisał/a: | Do wymiany:) | Wymieniałem oba paski wyjmując stare i wkładając nowe od góry. Trochę ciężko nałożyć nowe na koło pasowe na wale, ale dało się |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-03-2014, 10:35
|
|
|
Pasek Bando wielorowkowy wspomagania/klimatyzacji zaczął piszczeć po 3 latach i ok 35tyś km. Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
Dodam tylko że piszczy strona zewnętrzna czyli w miejscu styku z napinaczem. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-10-2015, 07:27
|
|
|
Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi? |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-10-2015, 08:00
|
|
|
Ewcia80 napisał/a: | Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi? |
Ten pasek od alternatora i pompy wody raczej wolniej się zużywa, ja mam chyba Gates'a na pewno ponad 6 lat i nic się z nim nie dzieje, nawet go nie naciągałem, za to ten od wspomagania i klimatyzacji wymieniałem już dwa razy w przeciągu 4 - lat. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 01-11-2015, 08:24
|
|
|
Tomii napisał/a: | Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma. | One piszczą już wpudełku.
Ewcia80 napisał/a: | Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć? | Tak. Ewcia80 napisał/a: | który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi? | DAYCO |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-11-2015, 08:41
|
|
|
Witek vel Mysza napisał/a: | Tomii napisał/a: | Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma. | One piszczą już wpudełku. |
Guzik prawda. Jeszcze nie piszczy |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-11-2015, 08:52
|
|
|
Dayco są 4PK946 albo 4PK954.Ktory sie montuje?Chyba ten dłuzszy i się naciaga ,tak? |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 01-11-2015, 16:16
|
|
|
Ja mam 4pk946 jest super |
|
|
|
 |
|