Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Oring aparatu zapłonowego
Autor Wiadomość
wojciechhh 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Koszalin/Rzeszów
Wysłany: 19-05-2013, 11:38   [CJ1A 1.3] Oring aparatu zapłonowego

Witajcie,

Mam pytanie, czy ktoś z was wymieniał ten oring uszczelniający i zna wymiary? Silnik 4G13 z 1996 roku, cieknie przez niego ładnie i szkoda dalej brudzić miśka. Do serwisu specjalnie gonić trochę kilometrów muszę zrobić nie opłaca się. Oring olejoodporny bez problemu według wymiarów bym kupił, tylko jak go ściągnę po wymiary to potem trochę ciężko będzie gdzieś dojechać w celu zakupienia.

Jak ktoś może pomóc z góry dzięki!!!

Pozdrawiam,
 
 
oko_81 
Mitsumaniak


Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 83
Skąd: Rybnik
Wysłany: 19-05-2013, 18:26   

Polecam oryginał.
Wykonany jest z innej gumy niż uniwersalny - oryginał wykonany jest z miękkiej gumy a zwykły z dużo twardszej.
Wymieniłem na zwykły i potem szybko wymieniałem na oryginał .
_________________

 
 
 
wojciechhh 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Koszalin/Rzeszów
Wysłany: 25-05-2013, 12:18   

Mam orginał i nawet już założony przezemnie, zobaczymy tylko czy odrobi siebie:P. Dać 35 zł i orginał tylko, że robią go w chinach. Rzeczywiście mieksza trochę jest ta guma.

Wymiary oringu dla potomnych: Grubość 3,5 mm, a średnica wewnętrzna 43 mm.

Pozdrawiam,
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 27-05-2013, 23:55   

U mnie się minimalnie poci ale chciałbym wiedzieć ...
Ten oring jest pod aparatem zapłonowym ?
Łatwo się odkręca aparat ?
Żeby nie ustawiać zapłonu po zamontowaniu , zaznaczam markerem pozycję
aparatu i to wystarczy ?

pozdrawiam
_________________

 
 
wojciechhh 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Koszalin/Rzeszów
Wysłany: 28-05-2013, 17:19   

Oring nie pod ale na aparacie załozony i wciśnięty w otwór w głowicy :) . Łatwo się odkręca, tylko od drugiej strony trochę trudniej dostać się kluczem. Można markerem ja zarysowałem linię i po ustawieniu do niej nie mam żadnych problemów z zapłonem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.