[CJ1A 1.3] Oring aparatu zapłonowego |
Autor |
Wiadomość |
wojciechhh
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 6 Skąd: Koszalin/Rzeszów
|
Wysłany: 19-05-2013, 11:38 [CJ1A 1.3] Oring aparatu zapłonowego
|
|
|
Witajcie,
Mam pytanie, czy ktoś z was wymieniał ten oring uszczelniający i zna wymiary? Silnik 4G13 z 1996 roku, cieknie przez niego ładnie i szkoda dalej brudzić miśka. Do serwisu specjalnie gonić trochę kilometrów muszę zrobić nie opłaca się. Oring olejoodporny bez problemu według wymiarów bym kupił, tylko jak go ściągnę po wymiary to potem trochę ciężko będzie gdzieś dojechać w celu zakupienia.
Jak ktoś może pomóc z góry dzięki!!!
Pozdrawiam, |
|
|
|
 |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 19-05-2013, 18:26
|
|
|
Polecam oryginał.
Wykonany jest z innej gumy niż uniwersalny - oryginał wykonany jest z miękkiej gumy a zwykły z dużo twardszej.
Wymieniłem na zwykły i potem szybko wymieniałem na oryginał . |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojciechhh
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 6 Skąd: Koszalin/Rzeszów
|
Wysłany: 25-05-2013, 12:18
|
|
|
Mam orginał i nawet już założony przezemnie, zobaczymy tylko czy odrobi siebie:P. Dać 35 zł i orginał tylko, że robią go w chinach. Rzeczywiście mieksza trochę jest ta guma.
Wymiary oringu dla potomnych: Grubość 3,5 mm, a średnica wewnętrzna 43 mm.
Pozdrawiam, |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 27-05-2013, 23:55
|
|
|
U mnie się minimalnie poci ale chciałbym wiedzieć ...
Ten oring jest pod aparatem zapłonowym ?
Łatwo się odkręca aparat ?
Żeby nie ustawiać zapłonu po zamontowaniu , zaznaczam markerem pozycję
aparatu i to wystarczy ?
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojciechhh
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 6 Skąd: Koszalin/Rzeszów
|
Wysłany: 28-05-2013, 17:19
|
|
|
Oring nie pod ale na aparacie załozony i wciśnięty w otwór w głowicy . Łatwo się odkręca, tylko od drugiej strony trochę trudniej dostać się kluczem. Można markerem ja zarysowałem linię i po ustawieniu do niej nie mam żadnych problemów z zapłonem. |
|
|
|
 |
|