 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wytrzymałośc napędów VR4 AT/MT |
Autor |
Wiadomość |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 22-05-2013, 19:04
|
|
|
Ja bede mial 3 skrzynie z których planuje zrobic hybryde
mam nadzieje ze okolice 400km wytrzyma
narazie bedzie musialo wytrzymac serie hehe
Jak mój plan sie powiedzie to napewno opisze go na tym forum
moze komus sie przyda hehe |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
MATTNATTS
Forumowicz
Auto: v6 ];->
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 302 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22-05-2013, 19:09
|
|
|
MKV a nie myślałeś o szczepieniu 6g72 z Eclipsa?
Wydaje mnie się że jest bardziej bezawaryjny niż 6a 13tt.
Ja też zanosiłem się z myślą o vr-2,koszty takiej zabawy są spore,a do tego wciąż słyszę że są wiecznie problemy z 6a13tt.
To nie jest sam silnik i włożenie go,do tego rozrząd,regeneracja turbin,płyny itp itd.
Ciężko dostać tak leciwy silnik w stanie igła ,bo najlepiej by był taki jak jeszcze wleci LPG. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|