| Galant 2.4 GDI by Kolar | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kolar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant VI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Cze 2013
 Posty: 6
 Skąd: Mikołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 11:32   Galant 2.4 GDI by Kolar |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam.chcialem przedstawic moj nowy samochodzi,ktory zakopilem 2 miesiace temu 
 Marka:  Mitsubishi
 Model: Galant VI
 Wersja: Elegance
 Pojemność: 2.4 GDI
 Moc: 150 KM
 Rok produkcji: 1999r
 Przebieg: 175000 km
 
 Wyposażenie:
 - 4 x AIR BAG,
 - 4 x elektryczne szyby,
 - podgrzewane i elektryczne regulowane fotele
 - elektryczne lusterka,
 -  czarna skórzana tapicerka
 -
 - drewniane dodatki na tapicerce,
 - klimatyzacja,
 - komputer pokładowy,
 - sportowe springi niestety nie wiem ile obnizaja
 - aluminiowe felg R16
 
 Fotki na szybko
   
   
   
   
   
   
   
 Plany w najblizszym czasie
 - reperaturki tylnich blotnikow + malowanie
 - cos stuka  w przednim zawieszeniu
 - obniżyć jeszcze bardziej przód
 - jezeli nie znajde przyczyny ze samochod nie ma mocy przy wyzszych obrotach to SWAP  na V6
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 12:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam i powiadam ładny Galik  Mam Cari GDI i nawet daje radę na drodze z różnymi autkami a powiedz jak w Galu się ten silniczek sprawuje i jakie żarówki w klosze wsadziłeś  , pozderko |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant VI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Cze 2013
 Posty: 6
 Skąd: Mikołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 12:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na prace silnika ogolnie nie narzekam przebieg 175 tys km i jezdze na oleju 5w40 i nie bierze grama oleju.Spalanie w miescie zeszlem do 9,5 l ale kontrolka ECO nie gasla.Borykam sie do zakupu samochodu z tym ze do 4 tys obr zbiera sie ladnie ale powyzej dostaje jakiegos muła i bardzo wolno sie napedza.wyczyscilem zawor EGR,przepustnice,przeplywke , pompa wysokiego jest sprawna i dalej to samo...Zarowki mam  Super White Xenon Farenheit bardzo zblizone barwa swiatla do xenonu 6000 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Kolar 02-06-2013, 12:28, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 12:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spalanie jak na Gala ok  a co do mulenia GDi to raczej na niskich obrotach a potem ogień  dół jest taki sobie ale potem ładnie się kręci do kole 7100obr |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 12:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak z oświetlaniem drogi przy tych żarówkach bo cena nie za wielka więc jestem ciekaw   |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant VI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Cze 2013
 Posty: 6
 Skąd: Mikołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 12:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | dokladnie tak powinno byc a mam calkiem inaczej,do tego pojemnosc powinna robic swoje a objechal mnie Gal z 2.0 pod maska :/ |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant VI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Cze 2013
 Posty: 6
 Skąd: Mikołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 12:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na oswietlenie nie narzekam z reszta wiekszosc drog jest oswietlone wiec osobiscie polecam.wiadomo xenon to nie bedzie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 13:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Kolar napisał/a: |  	  | .Borykam sie do zakupu samochodu z tym ze do 4 tys obr zbiera sie ladnie ale powyzej dostaje jakiegos muła i bardzo wolno sie napedza. | 
 do czyszczenia został jeszcze kolektor, instrukcje znajdziesz na forum i sprawdzenie przepustowości katalizatora,po tych czynnościach auto jest nie do poznania
 |  
				| _________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mouseman   Mitsumaniak
 Krzyś :)
 
 Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 24 Sie 2006
 Posty: 801
 Skąd: Legnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 15:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nice car   
 
  	  | radek79 napisał/a: |  	  | sprawdzenie przepustowości katalizatora | 
 
 polecam mój był wyjątkowo rozszczelniony, do tego stopnia że miałem już zawsze czystą końcówkę tłumika.
 Po zespawaniu na początku dość mocno rzygnął sadzą, następnie spadło spalanie oraz bulgotanie z wydechu ustało po długim postoju.
 |  
				| _________________ -=Galeria=-
 W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A  1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piwor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 730d
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 43 razy
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 3445
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2013, 20:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Do czyszczenia masz cały dolot. Kolektor ssący i kanały dolotowe w głowicy. W głowicy jest największy sajgon. |  
				| _________________ 01270/KMM
 
 ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 730d 2018 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-06-2013, 21:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolar, Temacik się rozkręca   |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ogon56   Mitsumaniak
 Cheerish your life
 
  
 Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Lut 2013
 Posty: 134
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-06-2013, 13:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | SHARK1979 napisał/a: |  	  | Spalanie jak na Gala ok  a co do mulenia GDi to raczej na niskich obrotach a potem ogień  dół jest taki sobie ale potem ładnie się kręci do kole 7100obr | 
 
 Galant 2.4GDI powinien startować dobrze od samego dołu aż do samej góry i fabrycznie na bank nie kręci się powyżej 7100obr (raczej coś ok. 6600-6700). Charakterystyka wzrostu mocy jest bardziej liniowa, niż np. 2.5v6, gdzie moc odczuwalna jest na wyższych zakresach obrotowych. Mój gal podczas jazdy na 4biegu przy 50km/h przyśpieszał solidnie po wciśnięciu gazu.
 |  
				| _________________ Historia mojego autka
 
 Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977
 
 Ex. Fiat 125P
 http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-06-2013, 15:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy ja wiem... 	  | ogon56 napisał/a: |  	  | 2.5v6, gdzie moc odczuwalna jest na wyższych zakresach obrotowych | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant VI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Cze 2013
 Posty: 6
 Skąd: Mikołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-06-2013, 17:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzisiaj jestem umowiony z kolesiem a raczej magikiem co nie ma rzeczy co by nie naprawił w samoc samochodzie.ciekawe co mi powie na to ze 2.4 jedzie gorzej niz 2.0 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-06-2013, 20:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ogon56 napisał/a: |  	  | nie kręci się powyżej 7100obr | 
 Tu akurat klikałem o Cari
   |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |