Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny dźwiek z kontrolki LPG po wyłaczeniu silnika/zaplonu.
Autor Wiadomość
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 04-06-2013, 19:42   Dziwny dźwiek z kontrolki LPG po wyłaczeniu silnika/zaplonu.

Jak w temacie... od pewnego czasu za kazdym razem gdy przełacze zaplon lub zapale silnik po przekreceniu kluczyka w pozycje Off zawsze sa takie 3 dluzsze pikniecia dochodzace z kontrolki LPG na ktorej miedzy innymi sie wyswietla stan pojemnosci butli LPG i czy jezdzimy na LPG czy na PB... Czy ktos ma pojecie co ten dzwiek oznacza? Gala mam od niecalego roku i jeszcze nic przy nim nie robilem jesli chodzi o instalacje LPG a gwarancja na LPG (bo kupilem ze swierzo zalozona instalacja) minela jakies 2 mies temu. Instalacja to STAG 300

Ponizej filmik jaki nagralem z tym dzwiekiem
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


dzieki za pomoc z gory! pozdrowionka
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-06-2013, 20:17   

Jeśli auto na LPG chodzi normalnie, to być może jest to przypomnienie o przeglądzie. Warto by było podłączyć się pod komputer i sprawdzić co się dzieje z instalacja LPG.
 
 
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 04-06-2013, 20:29   

no chodzi bez najmniejszego problemu wlasnie
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-06-2013, 20:58   

Więc jak napisałem, to pewnie przypomnienie ustawione w sterowniku. Podjedź więc do jakiegoś gazownika na wymianę filtrów.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-06-2013, 23:19   

plecho1, raczej trafił z diagnozą, ale tylko jeżeli są to 2 długie piski i (trzeci) krótki.
Wtedy musisz udać się na przegląd lpg.

Jaco_ napisał/a:
zawsze sa takie 3 dluzsze pikniecia


z reguły oznaczaja one spadek cisnienia lpg ...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 05-06-2013, 19:28   

Dobra. bylem dzisiaj u LPG-arza :P te 3 piski to nic innego jak sygnal ze po 20tys nalezy wymienic oba filtry gazu :) filtry wymienilem oba za 120zl + strojenie + wpis do ksiażki o wykonanym serwisie i spokoj. Pikanie wylaczone i bedzie ponownie pikac za kolejne 20tys :) Glowa spokojna a to najwazniejsze :)


Dzikeuje za udzial w temacie! Pozdrowionka :)
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-06-2013, 20:55   

Nie ma za co :)
Dobrze, że nie był to jakiś problem z instalacją.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 05-06-2013, 21:59   

Jaco_, logiczniej bedzie dla Ciebie wymieniac filtry co 10tys. km. Na pewno instalacja sie odwdzieczy. No chyba, ze masz dwa filtry cieklej fazy, po 1 na 3 wtryski :P
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-06-2013, 06:31   

KaWu, / Ja zgodnie z sugestią gazownika wymieniam filtry nie rzadziej niż co 20, ale nie częściej niż co 15 - czyli wymieniałem co około 15-17 kkm i do tej pory wszystko ok.
Na LPG przejechałem około 130kkm w nie całe 2 lata i wszystko ok.
Wymieniałem wtryski LPG ale okazało się to nietrafioną diagnozą.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-06-2013, 11:24   

Jeszcze wiele zależy od tego jakie to filtry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.