Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Cari nie ma mocy, dymi i nie wchodzi na obrot
Autor Wiadomość
tomicarisma 
Forumowicz


Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 192
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-06-2013, 21:03   [Cari 1.9DI-D] Cari nie ma mocy, dymi i nie wchodzi na obrot

Witam. Kupiłem Cari 1.9 DID 2002r., która stała ponad rok na zewnątrz. Po odpaleniu silnik nie ma mocy. Naciskając gaz nie ma reakcji. Dopiero po chwili coś się budzi i jedzie. Przed postawieniem auta na ponad roczny postój było wszystko OK. Teraz dymi niemiłosiernie. Proszę naprowadźcie mnie. To EGR, kolektor ssący, przepływka czy może coś jeszcze innego. Jutro rano jadę podłączyć CARISMĘ pod kompa - na co zwrócić uwagę?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-06-2013, 21:14   

Stała rok to i paliwo dostalo w kość, na poczatku wymiana filtra paliwa i diagnostyka ecu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MmzTattoo 
Mitsumaniak


Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 194
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 08-06-2013, 20:57   

Ja co prawda mam benzyniaka ale na komisie kiedyś mieliśmy samochód który długo postał i było podobnie. Zlaliśmy całą ropę, wymieniliśmy olej filtry i świece żarowe zrobił potem 500km mniej więcej i doszedł do normy.
_________________
Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 
 
Faraday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 252
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 08-06-2013, 21:14   

tomicarisma napisał/a:
Naciskając gaz nie ma reakcji. Dopiero po chwili coś się budzi i jedzie.

Mój co prawda nie stał rok nieużytkowany (chociaż nie wiem, co robili poprzedni właściciele...) ale pedał przyspieszenia reagował dość podobnie - z opóźnieniem. Zacząłem dolewać mixol do paliwa i problem zniknął - teraz reaguje jak dobry silnik benzynowy. Dodatkowo wcześniej było coś w rodzaju "kopnięcia" silnika przy nagłym przyspieszeniu, teraz prędkość obrotowa wzrasta bez takich dziwactw.

Może warto spróbować mixolu? :roll:
 
 
tomicarisma 
Forumowicz


Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 192
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-06-2013, 18:13   

Jeszcze się zastanawiam nad przeglądem turbo - ruszeniem tych łopatek ale to najpierw zobaczę co wyjdzie po zmianie filtra i przeglądzie przewodów paliwowych. Dzięki za podpowiedzi. Powiem co i jak wyszło.
 
 
vivare 
Forumowicz

Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 44
Skąd: Festung Breslau
Wysłany: 11-06-2013, 09:15   

Sprawdz ustawienie paska rozrządu. Prawdopodobnie przeskoczył.
 
 
benq 
Mitsumaniak

Auto: O1 2.0 benzin 136 KM 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 103
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-06-2013, 20:46   

Może ja tam się nie znam na dieslach ale jak w nim ci by pasek przeskoczył to do widzenia silniku by było. Więc raczej to nie to.
 
 
vivare 
Forumowicz

Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 44
Skąd: Festung Breslau
Wysłany: 13-06-2013, 11:34   

Jak pasek na pompie przeskoczy to silnik R.I.P.? Z jakiego to niby powody?
To samo na wałku o jeden ząbek. Co się wtedy niby dzieje? Bo o 2 to zawory wygina...
 
 
tomicarisma 
Forumowicz


Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 192
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-06-2013, 11:42   

To nie pasek - doszedłem, że turbo się nie załączało. Już ruszone. Dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.