Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Wspornik drazkow kierowniczych
Autor Wiadomość
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 27-09-2010, 20:37   [3.0 V6] Wspornik drazkow kierowniczych

Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke?? Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl ,wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym??
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-09-2010, 23:03   Re: Wspornik drazkow kierowniczych

5eba napisał/a:
Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke?? Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl ,wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym??

Niestety nie ma łożysk, są tam tuleje ale nie występuje zestaw naprawczy, niestety trzeba będzie kupić nowy wspornik.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 28-09-2010, 16:57   Re: Wspornik drazkow kierowniczych

5eba napisał/a:
Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke?? Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl ,wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym??
Ja dorabiałem w swojej I drugie tulejki z plastiku, nasmarowałem porządnie i na razie jest ok. Rozbierz i popytaj w jakimś zakładzie ślusarskim powinni coś wykombinować, aby tokarkę tylko mieli :wink:
 
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 29-09-2010, 12:53   

No ja swój regenerowałem .
Przed kupnem stwierdziłem ze zobaczę co tam jest takiego ciekawego i okazało że wystarczy tylko wytoczyć nowe tuleje . I jeszcze dorobiłem kalamitkę do przesmarowana co jakiś czas.
I na razie 20 tyś km przejechałem to nie widzę żeby cos złego się działo .
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
konradgdynia 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-09-2010, 19:56   Re: Wspornik drazkow kierowniczych

1405 napisał/a:
Ja dorabiałem w swojej I drugie tulejki z plastiku, nasmarowałem porządnie i na razie jest ok. Rozbierz i popytaj w jakimś zakładzie ślusarskim powinni coś wykombinować, aby tokarkę tylko mieli :wink:


zamiast plastiku użyj teflonu nie będziesz musiał smarować, a wytrzyma znacznie dłużej
 
 
 
kern 
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Łaskarzew
Wysłany: 11-07-2012, 13:22   

Witam podłączę się pod temat, bo czeka mnie wymiana lub regeneracja wspornika i chciałem się podpytać, czy istnieje jakiś zestaw naprawczy do tego elementu, lub pasujące od czegoś tuleje? Jeżeli nie mam możliwości regeneracji to jakiej firmy najlepiej kupić wspornik, nie chcę kupować najdroższego, ale też nie chcę kupić badziewia które się zaraz rozleci. Może ma ktoś już jakieś doświadczenia i coś poleci.
 
 
jaman 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2.8td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 06-05-2013, 03:39   

A czy jest mozliwosc dokupienia samego ramienia tegoż wspornika (od strony pasażera)??
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 06-05-2013, 12:39   

ramię kupisz bez problemu tylko ze ściągnięciem starego będziesz miał problem :wink:
 
 
jaman 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2.8td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 06-05-2013, 17:19   

lukas 78 napisał/a:
ramię kupisz bez problemu tylko ze ściągnięciem starego będziesz miał problem :wink:

Niestety, nie udało się kupić samego ramienia zamowione wraz ze wspornikiem. A ze zdjeciem starego nie bylo duzego problemu, troche sily, mlotek i zszedl. Ciezej bedzie z tym ramieniem na maglownicy, ktoey jest na wieloklinie, ale cos sie wymysli. :)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 06-05-2013, 20:18   

numer oryginału MB241973
w IC koszt 100-150 zł
 
 
jaman 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2.8td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 06-05-2013, 21:48   

lukas 78 napisał/a:
numer oryginału MB241973
w IC koszt 100-150 zł


Tan mam, pisałem o wsporniku z lewej strony, tj. od strony pasażera.
IW5014 [555]
kupiłem całość, a pytałem czy jest możliwoścć kupna samego ramienia.
 
 
 
piotr-stihl 
Forumowicz


Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 125
Skąd: Pabianice
Wysłany: 07-05-2013, 05:13   

jestem właśnie na etapie wymian i wspornika i wszelkiego badziewia co tam się niszczy ,

z cenami aż takiej tragedii nie ma - jest za to sporo dłubania - zwłaszcza w wymianie gum w wahaczach
_________________
mitsubishi L 200 [ 1998 r ]

była vitara v6

http://arborysci.net/index.php
 
 
kern 
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Łaskarzew
Wysłany: 08-06-2013, 20:48   

Witam, zastanawiam się czy zamiast wspornika drążków kierowniczych, nie dało by się zamontować przekładni kierowniczej od anglika?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-06-2013, 21:01   

kern napisał/a:
Witam, zastanawiam się czy zamiast wspornika drążków kierowniczych, nie dało by się zamontować przekładni kierowniczej od anglika?

Da się, często stosujemy takie rozwiązania.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kern 
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Łaskarzew
Wysłany: 08-06-2013, 23:28   

Z jakimi przeróbkami się to wiąże? Może jest ktoś z okolic Garwolina, lub Warszawy zorientowany w temacie i poradził by sobie z taką przeróbką?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.