[3.0 V6] Wspornik drazkow kierowniczych |
Autor |
Wiadomość |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 27-09-2010, 20:37 [3.0 V6] Wspornik drazkow kierowniczych
|
|
|
Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke?? Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl ,wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-09-2010, 23:03 Re: Wspornik drazkow kierowniczych
|
|
|
5eba napisał/a: | Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke?? Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl ,wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym?? |
Niestety nie ma łożysk, są tam tuleje ale nie występuje zestaw naprawczy, niestety trzeba będzie kupić nowy wspornik. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 28-09-2010, 16:57 Re: Wspornik drazkow kierowniczych
|
|
|
5eba napisał/a: | Mam luz na osce w elemencie przykreconym do ramy - sworzen jest ok. Czy tam sa jakies lozyska ktore moglbym wymienic czy jest to nie rozbieralne i trzeba nowke?? Troche drogi ten badziew bo ponad 300zl ,wiec jesli szloby lozyska wymienic byloby dobrze. Grzebal ktos przy tym?? | Ja dorabiałem w swojej I drugie tulejki z plastiku, nasmarowałem porządnie i na razie jest ok. Rozbierz i popytaj w jakimś zakładzie ślusarskim powinni coś wykombinować, aby tokarkę tylko mieli |
|
|
|
 |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 29-09-2010, 12:53
|
|
|
No ja swój regenerowałem .
Przed kupnem stwierdziłem ze zobaczę co tam jest takiego ciekawego i okazało że wystarczy tylko wytoczyć nowe tuleje . I jeszcze dorobiłem kalamitkę do przesmarowana co jakiś czas.
I na razie 20 tyś km przejechałem to nie widzę żeby cos złego się działo . |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
konradgdynia
Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 35 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-09-2010, 19:56 Re: Wspornik drazkow kierowniczych
|
|
|
1405 napisał/a: | Ja dorabiałem w swojej I drugie tulejki z plastiku, nasmarowałem porządnie i na razie jest ok. Rozbierz i popytaj w jakimś zakładzie ślusarskim powinni coś wykombinować, aby tokarkę tylko mieli |
zamiast plastiku użyj teflonu nie będziesz musiał smarować, a wytrzyma znacznie dłużej |
|
|
|
 |
kern
Mitsumaniak
Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Łaskarzew
|
Wysłany: 11-07-2012, 13:22
|
|
|
Witam podłączę się pod temat, bo czeka mnie wymiana lub regeneracja wspornika i chciałem się podpytać, czy istnieje jakiś zestaw naprawczy do tego elementu, lub pasujące od czegoś tuleje? Jeżeli nie mam możliwości regeneracji to jakiej firmy najlepiej kupić wspornik, nie chcę kupować najdroższego, ale też nie chcę kupić badziewia które się zaraz rozleci. Może ma ktoś już jakieś doświadczenia i coś poleci. |
|
|
|
 |
jaman
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II 2.8td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 7 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-05-2013, 03:39
|
|
|
A czy jest mozliwosc dokupienia samego ramienia tegoż wspornika (od strony pasażera)?? |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 06-05-2013, 12:39
|
|
|
ramię kupisz bez problemu tylko ze ściągnięciem starego będziesz miał problem |
|
|
|
 |
jaman
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II 2.8td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 7 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-05-2013, 17:19
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | ramię kupisz bez problemu tylko ze ściągnięciem starego będziesz miał problem |
Niestety, nie udało się kupić samego ramienia zamowione wraz ze wspornikiem. A ze zdjeciem starego nie bylo duzego problemu, troche sily, mlotek i zszedl. Ciezej bedzie z tym ramieniem na maglownicy, ktoey jest na wieloklinie, ale cos sie wymysli. |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 06-05-2013, 20:18
|
|
|
numer oryginału MB241973
w IC koszt 100-150 zł |
|
|
|
 |
jaman
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II 2.8td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 7 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-05-2013, 21:48
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | numer oryginału MB241973
w IC koszt 100-150 zł |
Tan mam, pisałem o wsporniku z lewej strony, tj. od strony pasażera.
IW5014 [555]
kupiłem całość, a pytałem czy jest możliwoścć kupna samego ramienia. |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 07-05-2013, 05:13
|
|
|
jestem właśnie na etapie wymian i wspornika i wszelkiego badziewia co tam się niszczy ,
z cenami aż takiej tragedii nie ma - jest za to sporo dłubania - zwłaszcza w wymianie gum w wahaczach |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
kern
Mitsumaniak
Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Łaskarzew
|
Wysłany: 08-06-2013, 20:48
|
|
|
Witam, zastanawiam się czy zamiast wspornika drążków kierowniczych, nie dało by się zamontować przekładni kierowniczej od anglika? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-06-2013, 21:01
|
|
|
kern napisał/a: | Witam, zastanawiam się czy zamiast wspornika drążków kierowniczych, nie dało by się zamontować przekładni kierowniczej od anglika? |
Da się, często stosujemy takie rozwiązania. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kern
Mitsumaniak
Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Łaskarzew
|
Wysłany: 08-06-2013, 23:28
|
|
|
Z jakimi przeróbkami się to wiąże? Może jest ktoś z okolic Garwolina, lub Warszawy zorientowany w temacie i poradził by sobie z taką przeróbką? |
|
|
|
 |
|