Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 08:49
[1.8 MPI] Awaryjność i eksploatacja
Autor Wiadomość
zuk21 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 29-12-2009, 20:37   

Korozję widać też (podobno w wielu egzemplarzach) na kielichach nadkoli. :shock: warto o to zadbać zawczasu...
No i mnie też czeka chyba wymiana łożysk tylnych kół. Coś zaczyna "huczeć" przy 60 km/h...
 
 
Grelu 
Mitsumaniak

Auto: ASX 4wd i+ Pinin 1,8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 57
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 29-12-2009, 21:14   

Gene,

byłby i drugi ale to jakieś strasznie hermetyczne środowisko ;p
_________________
Pozdrawiam Serdecznie!
Grelu.
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2009, 09:08   

Przepraszam za off'a. Grelu uwierz mi, dla chcacego nic trudnego. :wink: Jesli jestes zainteresowany zapraszam na P.O.C.-owego Skype'a. Chetnie porozmawiam o naszej strasznej hermetycznosci. :wink:

Przypomniala mi sie jeszcze jedna bolaczka. W okresie kiedy uzytkowalem Pinina kilkakrotnie byly wymieniane zaroweczki podswietlajace tablice rejestracyjna na drzwiach bagaznika.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
ma64 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: web
Wysłany: 05-01-2010, 19:59   

W moim Pingwinie 80 tys i póki co wymieniane były przeguby przednie jakoś koło 30, nic więcej się nie działo.

Pozdrawiam;
_________________
live free- drive hard
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2010, 21:07   

To prawda, powoli chytają rdzę zwłaszcza tylna klapa. Mój model tłucze łożyska oryginalne ( poza jednym lewym lewa półośka ) już 125 tysięcy tak więc nie mam z tym problemu, największe wady wciąż widzę w kompletnie niestabilnej elektronice. Jestem właśnie po wymianie wszystkich komponentów kluczowych wraz ze sterownikami i mam nadzieję że to rozwiąże te kuriozalne problemy poza którymi z mechanicznego punktu widzenia pojazd jest po prostu niezniszczalny.
 
 
marcin007 
Forumowicz

Auto: Mój Gal i SS :)
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: z krainy Oz (KR)
Wysłany: 01-03-2010, 23:10   

Sk00tie napisał/a:
mój Pinin jest już drugi raz w tym roku unieruchomiony i zalega w warsztacie

i jest różnica Sk00tie, w spalaniu, osiągach, pracy, kulturalności, niezawodności itd względem paliw jakie stosowałeś wcześniej a jakie stosujesz teraz (klasy premium wysokiej jakości)?
_________________
Pozdrawiam wszystkich :)
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-03-2010, 00:08   

Grelu serdecznie zapraszam , a i Skootiego chętnie poznam co prawda na Małopolskich Mitsumaniakach ciężko jest zobaczyc wózek "mocno " oderwany od asfaltu ale towarzystwo naprawdę przednie jest i zawsze jest z kim i oczym pogadac poza tym i własną prywatę mam :roll: :D bo chociaż znajomi pinnina odradzają to ciągle go z listy nie skreślam
http://forum.mitsumaniaki...723e00631908c65
_________________

 
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2010, 11:15   

marcin jeśli pytasz mnie to tak, ja odczuwam różnicę w paliwie. Nie rozumiem tylko w jakim kontekście przytaczasz cytat.
 
 
pinku 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: ja się tu wziąłem ?
Wysłany: 16-06-2013, 11:01   

  • łożyska z przodu
  • pompa wys. ciśnienia
  • przepustnica
  • rdza w baku
  • zamek tylnej klapy
  • różne czujniki i kontrolki, szczególnie SS4
  • przednie plastikowe nadkola się łamią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.