Przesunięty przez: Gene 27-05-2009, 08:49 |
[1.8 MPI] Awaryjność i eksploatacja |
Autor |
Wiadomość |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-12-2009, 20:37
|
|
|
Korozję widać też (podobno w wielu egzemplarzach) na kielichach nadkoli. warto o to zadbać zawczasu...
No i mnie też czeka chyba wymiana łożysk tylnych kół. Coś zaczyna "huczeć" przy 60 km/h... |
|
|
|
 |
Grelu
Mitsumaniak
Auto: ASX 4wd i+ Pinin 1,8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 57 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 29-12-2009, 21:14
|
|
|
Gene,
byłby i drugi ale to jakieś strasznie hermetyczne środowisko ;p |
_________________ Pozdrawiam Serdecznie!
Grelu. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-12-2009, 09:08
|
|
|
Przepraszam za off'a. Grelu uwierz mi, dla chcacego nic trudnego. Jesli jestes zainteresowany zapraszam na P.O.C.-owego Skype'a. Chetnie porozmawiam o naszej strasznej hermetycznosci.
Przypomniala mi sie jeszcze jedna bolaczka. W okresie kiedy uzytkowalem Pinina kilkakrotnie byly wymieniane zaroweczki podswietlajace tablice rejestracyjna na drzwiach bagaznika. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
ma64
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: web
|
Wysłany: 05-01-2010, 19:59
|
|
|
W moim Pingwinie 80 tys i póki co wymieniane były przeguby przednie jakoś koło 30, nic więcej się nie działo.
Pozdrawiam; |
_________________ live free- drive hard |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2010, 21:07
|
|
|
To prawda, powoli chytają rdzę zwłaszcza tylna klapa. Mój model tłucze łożyska oryginalne ( poza jednym lewym lewa półośka ) już 125 tysięcy tak więc nie mam z tym problemu, największe wady wciąż widzę w kompletnie niestabilnej elektronice. Jestem właśnie po wymianie wszystkich komponentów kluczowych wraz ze sterownikami i mam nadzieję że to rozwiąże te kuriozalne problemy poza którymi z mechanicznego punktu widzenia pojazd jest po prostu niezniszczalny. |
|
|
|
 |
marcin007
Forumowicz
Auto: Mój Gal i SS :)
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: z krainy Oz (KR)
|
Wysłany: 01-03-2010, 23:10
|
|
|
Sk00tie napisał/a: | mój Pinin jest już drugi raz w tym roku unieruchomiony i zalega w warsztacie |
i jest różnica Sk00tie, w spalaniu, osiągach, pracy, kulturalności, niezawodności itd względem paliw jakie stosowałeś wcześniej a jakie stosujesz teraz (klasy premium wysokiej jakości)? |
_________________ Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-03-2010, 00:08
|
|
|
Grelu serdecznie zapraszam , a i Skootiego chętnie poznam co prawda na Małopolskich Mitsumaniakach ciężko jest zobaczyc wózek "mocno " oderwany od asfaltu ale towarzystwo naprawdę przednie jest i zawsze jest z kim i oczym pogadac poza tym i własną prywatę mam bo chociaż znajomi pinnina odradzają to ciągle go z listy nie skreślam
http://forum.mitsumaniaki...723e00631908c65 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2010, 11:15
|
|
|
marcin jeśli pytasz mnie to tak, ja odczuwam różnicę w paliwie. Nie rozumiem tylko w jakim kontekście przytaczasz cytat. |
|
|
|
 |
pinku
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: ja się tu wziąłem ?
|
Wysłany: 16-06-2013, 11:01
|
|
|
- łożyska z przodu
- pompa wys. ciśnienia
- przepustnica
- rdza w baku
- zamek tylnej klapy
- różne czujniki i kontrolki, szczególnie SS4
- przednie plastikowe nadkola się łamią
|
|
|
|
 |
|