[EA2A/W 2.0] Check engine i praca na niewszystkie cylindry |
Autor |
Wiadomość |
xakner
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 3 Skąd: się biorą dzieci
|
Wysłany: 24-06-2013, 23:06 [EA2A/W 2.0] Check engine i praca na niewszystkie cylindry
|
|
|
Witam
Zakupiłem przypadkowo Mitshubishi Galanta 2.0 automat z 1999roku. Samochód cierpi na następującą przypadłość - nie wiadomo z jakiej przyczyny w losowych warunkach potrafi sie zapalić check engine i samochód traci moc i nie chodzi na wszystkie cylindry. Wystarczy się zagtrzymać, zgasić i odpalić i wszystko wraca do normy. Potrafi się przez dłuższą podróż w ogole nie uaktywniać, a jak mu coś nie podpasuje to zapala co jakiś czas. Auto z lpg, ale problem występuje w obu paliwach. Z tego co zaobserwowałem zapala się chyba raczej na rozgrzanym motorze.
Jutro postaram się zczytać błedy- takie błędy, które w danej chwili nie wsytepuja to Mitsu trzyma w pamięci? Jaki interfejs współpracuje z tym rocznikiem i czy kabel VAG (OBD II) będzie odpowiedni?
Z góry dziękuje i przepraszam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-06-2013, 08:00
|
|
|
Tak sie czyta błędy
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-06-2013, 09:07
|
|
|
xakner napisał/a: | Jaki interfejs współpracuje z tym rocznikiem i czy kabel VAG (OBD II) będzie odpowiedni? |
Nie podejdzie.
Pewnie wypadają zapłony. Wtedy ECU odcina cylinder. Ale wymrugaj błędy. |
|
|
|
 |
xakner
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 3 Skąd: się biorą dzieci
|
Wysłany: 25-06-2013, 09:31
|
|
|
błędy 44 i 23
Kolega który go serwisował poprzedniemu właścicielowi stwierdził żeby cewką sie nie przejmować bo była odpinana podczas pracy i dlatego jest błąd, więc pozostaje 23- cóż to takiego ten czujnik TDC i czy on może być odpowiedzialny za moje objawy?
może jednak chodzi na wszystkich cylindrach podczas checku ale bardzo nierówno ma niskie obroty i się trzęsie, sam nie wiem czy to tryb awaryjny czy chodzi na niewszystkich garach. nie ma też prawe w ogole mocy. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-06-2013, 09:34
|
|
|
xakner napisał/a: | 23- cóż to takiego ten czujnik TDC |
23 to czujnik położenia wałka rozrządu. TDC jest w V6. Na forum jest opis jak to naprawić. Użyj szukajki. |
|
|
|
 |
xakner
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 3 Skąd: się biorą dzieci
|
Wysłany: 25-06-2013, 19:52
|
|
|
niestety obecnie mam założony jakiś nierozbieralny zamiennik, jutro jade po używany oryginalny czujnik, mam nadzieje ze to to. |
|
|
|
 |
matex5
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant 2.0 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 5 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 24-04-2014, 21:29
|
|
|
Mógłbyś napisać co było przyczyna mam to samo |
|
|
|
 |
|