Przedni napęd |
Autor |
Wiadomość |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 24-06-2013, 17:54 Przedni napęd
|
|
|
Witam chciałbym kolegów się spytać jak rozpoznać czy mam dobry dyfer z przodu poniewaz mój nie działa a zauważyłem na nim napisy farbą Pajero więc myśle iz ktoś już wymieniał i może założył zły moje Pajero to 3,2 DID 2000 rok skrzynia manualna i prosze o pomoc jaki symbol przedniego dyfrencjału powinien byc w tym aucie i jaki model reduktora dziekuje za odpowiedz z góry |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-06-2013, 18:39
|
|
|
Cytat: |
Witam chciałbym kolegów się spytać jak rozpoznać czy mam dobry dyfer z przodu poniewaz mój nie działa | jak to stwierdziłeś ?? będąc w terenie czy na podnośniku czy takie masz odczucie ?? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 24-06-2013, 20:33
|
|
|
Najpierw w terenie potem na podnośniku wał kręci elektromagnesy dzialaja bolec wchodzi do konca z silownika a kola stoja nie kręcą się |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-06-2013, 07:31
|
|
|
Na tabliczce od spodu maski masz tabliczkę i na niej napisane jest przełożenie.
A co się konkretnie dzieje? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 25-06-2013, 10:33
|
|
|
Wiec daje 4x4 swieca sie lampki 4 kół jade i kola przód nie ciągną podniosłem na podnośniku i koła przednie stoją w miejscu choc wał kręci się i jest zapięty czyli ten siłownik jest wsadzony do końca zaworki sprawne bo z innego auta gdzie wszystko działa
A co do tabliczki no właśnie dziwne ani z przodu ani z tyłu nie mam ktoś chyba odkleił |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-06-2013, 12:26
|
|
|
Tabliczka jest od dołu przymocowana do maski.
Przedni most jak jest samochód uniesiony nie ciągnie bo działa mechanizm różnicowy.
Jakby by inne przełożenia to auto po zapięciu na 4H hamowało by i strzelałoby w którymś z mostów. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 25-06-2013, 14:01
|
|
|
Hm to jak sprawdzić przedni naped czy dziala |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-06-2013, 14:05
|
|
|
np na piasku, jak zabuksuja koła to znaczy że działa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tomquat
Forumowicz
Auto: Pajero V78 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 79 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 25-06-2013, 14:36
|
|
|
a ze zblokowaną różnicówką? to wtedy na podnośniku nawet sprawdzi. Nie? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-06-2013, 14:55
|
|
|
Jesteś pewien że siłownik dołącza półoś? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 25-06-2013, 17:08
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Jesteś pewien że siłownik dołącza półoś? |
Myśle że tak nawet odkręcałem te dwie śruby podtrzymujące i ręcznie wsadzałem wyciągałem i nic napęd napewno nie działa na piasku też sprawdzałem tylne koła kręcą a przód stoi.
Kody błędu to 25 i 33.Już wiem że 33 to bład czujnika w reduktorze a co oznacza 25 może ktoś wie? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-06-2013, 17:40
|
|
|
to znaczy że pozrywane są zęby w moście. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 25-06-2013, 17:54
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | to znaczy że pozrywane są zęby w moście. |
Kurcza to by coś szczelało zgrzytało czy raczej nie
A jeśli pozrywane to czego wina złego mostu przełożenia, bo był napewno wymieniany widzę ślady po markerze białym i opis Pajero
OK tabliczka jest na masce i są nr lecz jak sprawdzić czy maska oryginalna od tego auta już w nic nie wierze auto jest z włoch i myśle że kombinowane nieżle
MODEL V68WMNHFL6
ENGINE 4M41
EXT A69C
TRANS AXLE: V5M31 4100
COLOR INT OPT: 469 51/81 |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-06-2013, 19:33
|
|
|
Pajero III nie ma mostu - ma dyferencjał, a siłownik nie dołącza półosi - tylko ją rozłącza.
25 to błąd czujnika prędkości kątowej tylnego wału.
http://obrazki.elektroda...._1369090330.jpg
http://obrazki.elektroda...._1369090332.jpg
Jakie powinieneś mieć przełożenia sprawdzisz sobie tutaj: http://japancars.ru/index...alog/mitsubishi podając VIN
Z tego co podałeś będzie to 4.100 i takie przełożenie było w 3,2 z manulana skrzynią.
Jak sprawdzić czy załączany jest przód ? ręcznie wciśnij wodzik siłownika i spróbuj kręcić przednim wałem (w położeniu 2H). Jeśli zapnie - wałem nie obrócisz, jesli nie zapnie - obrócisz. W drugim przypadku czeka Cię rozbiórka dyfra.
Model reduktora masz wybity na obudowie, od dołu (na reduktorze, łączniku). Prawdopodobnie będzie to V5M31-6-XCL |
|
|
|
 |
dziakoni
Forumowicz

Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Oława
|
Wysłany: 25-06-2013, 20:54
|
|
|
Ale super odpowiedz bardzo dziekuje
Jesli chodzi o wał to jak włącze 4x4 to nie da się nim obkręcić więc tu wszystko jest ok lecz koła nie mają żadnego oporu
Lecz jesli jest na 2x4 to wał się kręci |
|
|
|
 |
|