 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
torsen
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2007r 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 4 Skąd: ZABRZE
|
Wysłany: 04-07-2013, 20:56 nierówna praca silnika
|
|
|
witam. Jezeli już gdzieś problem jest rozwiazany wybaczcie - szukałem lecz nie odnalazłem.
Problem dotyczy silnika 2,0 di-d 2007 outl fabrycznie chipowany do 170km a objawia sie " dławieniem" silnika a co za tym idzie szarpaniem w przedziale obrotów od ok. 1500 do ok. 2500 i TYLKO przy utrzymywaniu stałej prędkości jazdy ( tzn na stałym gazie bez przyspieszania ) lub gdy lekko odejmuje gaz. Przy przyspieszaniu nie ma tych objawów i przy jeździe na 5 lub 6 biegu powyżej 2500 obrotów tez tego nie obserwuje. Samochód ma przejechane 120tyś wymieniony rozrzad , wymieniony filtr paliwa a w zwiazku z powyzszymi objawami regenerowałem turbine , wymieniłem przepustnice i wymieniłem zawór egr i szarpie nadal. Co ciekawe jak zaślepić egr to objawy mijają ale stale świeci check engine . Ciekawe jest tez to ze samochód pali jak na ten typ całkiem fajne 6,5l /100 przy jeżdzie w warunkach miejskich. Czy ktoś borykał sie już z takim problemem i moze dać jakąś podpowiedz jak to dalej ugryźć?? Kazda wizyta w aso i podpiecie pod komp nie pokazuje żadnego błedu. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
|
|
|
 |
torsen
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2007r 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 4 Skąd: ZABRZE
|
Wysłany: 05-07-2013, 08:33
|
|
|
oj wiem bo drugi watek sam pisałem i dodałem również że jak wytłumaczyć związek chipa z faktem ze gdy odpinam egr to szarpanie ustępuje?? do zastanowienia ten czujnik obrotów wału korbowego . a odnośnie tego spadajacego przewodu to w okresie ok. 2m ostatnich ( tzn w czasie gdy pojawiły sie te szarpania ) 2 x spadł i za tym drugim razem wymieniono na cześć oryg. |
|
|
|
 |
gosebus
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsu Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-07-2013, 08:29
|
|
|
Myślę, że jak zaślepiasz egra i masz check engine to ten super-hiper chip może zostać wtedy wyłączony. Odłączenie chipa to 5min roboty, a od tego powinno zaczynać się diagnozę. |
|
|
|
 |
|
|