Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
torsen 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007r 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: ZABRZE
Wysłany: 04-07-2013, 20:56   nierówna praca silnika

witam. Jezeli już gdzieś problem jest rozwiazany wybaczcie - szukałem lecz nie odnalazłem.
Problem dotyczy silnika 2,0 di-d 2007 outl fabrycznie chipowany do 170km a objawia sie " dławieniem" silnika a co za tym idzie szarpaniem w przedziale obrotów od ok. 1500 do ok. 2500 i TYLKO przy utrzymywaniu stałej prędkości jazdy ( tzn na stałym gazie bez przyspieszania ) lub gdy lekko odejmuje gaz. Przy przyspieszaniu nie ma tych objawów i przy jeździe na 5 lub 6 biegu powyżej 2500 obrotów tez tego nie obserwuje. Samochód ma przejechane 120tyś wymieniony rozrzad , wymieniony filtr paliwa a w zwiazku z powyzszymi objawami regenerowałem turbine , wymieniłem przepustnice i wymieniłem zawór egr i szarpie nadal. Co ciekawe jak zaślepić egr to objawy mijają ale stale świeci check engine . Ciekawe jest tez to ze samochód pali jak na ten typ całkiem fajne 6,5l /100 przy jeżdzie w warunkach miejskich. Czy ktoś borykał sie już z takim problemem i moze dać jakąś podpowiedz jak to dalej ugryźć?? Kazda wizyta w aso i podpiecie pod komp nie pokazuje żadnego błedu.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 04-07-2013, 23:29   

Poczytaj:
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...1203814#1203814
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...1209359#1209359
torsen napisał/a:
fabrycznie chipowany do 170km
Tam również występował "chip fabryczny" i podobne problemy.
Zwróć uwagę na odpowiedzi kolegi tokyo.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
torsen 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2007r 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: ZABRZE
Wysłany: 05-07-2013, 08:33   

oj wiem bo drugi watek sam pisałem i dodałem również że jak wytłumaczyć związek chipa z faktem ze gdy odpinam egr to szarpanie ustępuje?? do zastanowienia ten czujnik obrotów wału korbowego . a odnośnie tego spadajacego przewodu to w okresie ok. 2m ostatnich ( tzn w czasie gdy pojawiły sie te szarpania ) 2 x spadł i za tym drugim razem wymieniono na cześć oryg.
 
 
gosebus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-07-2013, 08:29   

Myślę, że jak zaślepiasz egra i masz check engine to ten super-hiper chip może zostać wtedy wyłączony. Odłączenie chipa to 5min roboty, a od tego powinno zaczynać się diagnozę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.