Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ukręcona śruba
Autor Wiadomość
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 10-07-2013, 13:41   ukręcona śruba

wydłubywałem żarówkę pozycyjną... i rzuciło mi się w oczy, że reflektor nie jest do końca dokręcony..... no to za kluczyk i ciach tą śrubę :shock: ktoś już wcześniej tak zrobił bo trzymała się na ostatnim włosku który ja ukręciłem.
Przewiercić się przez to wiertłem "czwóreczką" ?
 
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 10-07-2013, 15:46   

napunktój, wywierć wiertłem fi 5 i przegwintój na M6. Te śrubki w japońcach są strasznie miękkie i łatwo ulatują
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-07-2013, 07:55   

kupiłem ostatnio super zestaw wierteł firmy FANAR (polskie) - wiertła w całości z kobaltu, bardzo mocne i jak się wierci na małych obrotach, to niezniszczalne
nawet nie trzeba punktować - tak dobrze się wgryzają
wg mnie powinieneś wziąć mniejsze wiertło - właśnie 4mm i wiercić dokładnie pośrodku
potem z gwintownikiem wyjdą fragmenty starej śruby
gdy od razu wierciłem 5mm, to zdarzało się, że poszło lekko krzywo i zjechałem gwint a reszta śrubki odpadła - w efekcie musiałem gwintować kolejnym rozmiarem - czyli tu 8 mm
tak najczęściej jest przy wierceniu w aluminium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.