  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[C62A 1.5] Problemy z zapalaniem przy ciepłym silniku | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Damian_24 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 09-02-2007, 09:04   [C62A 1.5] Problemy z zapalaniem przy ciepłym silniku
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Mam lancerka c62a 1,5 12v z 1990r. Ostatnio zauważyłem, że jak mój misiek jest rozgrzany to po krótkim postoju mam problemy z odpaleniem silnika. Silnik jeszcze był ciepły i nie chciał od razu zaskoczyć. Musiałem go kręcić około 15 sek. Jak jest zimny to zaskakuje odrazu. Czy możecie mi powiedzieć co może być tego przyczyną? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez akbi 14-06-2007, 20:38, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 adams12 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2007, 09:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Krzyżak miał praktycznie identyczne objawy i przyczyną usterki były lejące wtryski | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2007, 10:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To co wyżej lub za ciasne zawory. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Damian_24 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2007, 11:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | NO tak ale chyba powinna sie zapalić kontrolka  check engine jezeli to wtryski. Czy komputer tego noie widzi? Zawsze po tym śmierdzi paliwem. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2007, 13:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie bylo tak tylko latem, kiedy na dworze bylo goraco - i to tylko po przestanej nocy. Byly to wtryski, ktore zalewaly silnik. Ale na cieplo odpalal dobrze - zawsze.
 
Wiec do sprawdzenia wtryski i luz zaworow jak ktos juz wspomnial. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 tomoman [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2007, 16:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Damian_24 napisał/a: | 	 		  | NO tak ale chyba powinna sie zapalić kontrolka  check engine jezeli to wtryski. Czy komputer tego noie widzi? Zawsze po tym śmierdzi paliwem. | 	  
 
 
Możesz napisać co to było? Bo mam podobną bardzo usterkę w Oplu, słabo odpala po rozgrzaniu i ogólnie dusi się na benzynie. Głowica ok, ciśnienie ok, nie mogę znaleźć przyczyny. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |