[EA6A/W 2.0TD] Wskakuje na wysokie obroty, trzeba gasić bieg |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-07-2013, 20:34
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Możliwe jest że w tedy kiedy turbina zwariowała i musiałem gasić ją biegiem mogłem zepsóć wysprzęglik? |
Mało mozliwe
shiftyy napisał/a: | Czy nowa turbina powinna gwizdać głośno czy w miare cicho, czy jak? |
Na poczatku bedzie głośniej a potem bedzie ciszej ale trzeba dobrze się przysluchac,tak u mnie było |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 24-07-2013, 22:09
|
|
|
Na wszelki wypadek zostaw sobie jakąś szmatę pod maską by przy rozbieganiu zadusić silnik wciskając ją w dolot, a i przy sprawdzaniu oleju się przyda. Co do odgłosów ze sprzęgła to prawdopodobnie przypadek, że słyszysz je dopiero teraz. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-07-2013, 22:21
|
|
|
i9i napisał/a: | Na wszelki wypadek zostaw sobie jakąś szmatę pod maską by przy rozbieganiu zadusić silnik wciskając ją w dolot, |
Nigdy w zyciu |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 24-07-2013, 22:29
|
|
|
milo napisał/a: | Nigdy w zyciu |
Tak się gasi większe Diesle więc i w małym brak powietrza mu doskwierze. Głównym jej zadaniem będzie przypominanie o tym, że rozbieg może się zdarzyć ponownie co zaowocuje częstszym czyszczeniem układu |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-07-2013, 08:26
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Możliwe jest że w tedy kiedy turbina zwariowała i musiałem gasić ją biegiem mogłem zepsóć wysprzęglik? Bo gdy auto chodzi na jałowych to tak jak by się coś tam tłucze, a jak nacisne sprzęgło do końca to jest cisza. Co myślicie o tym? |
To akurat skrzynia hałasuje, bardziej łożysko na wałku sprzęgłowym. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-07-2013, 08:37
|
|
|
ANDREW napisał/a: | bardziej łożysko na wałku sprzęgłowym. |
Nie koniecznie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 25-07-2013, 12:18
|
|
|
Łożysko mówisz? A ew. co innego mogło by tam pójść? Bo staram się nie oddawać auta do mechanika bo wszyscy bardzo kroją i robie sam, i narazie wszystko jest ok. Więc to również chciał bym zrobić sam. Jak takie łożysko ma się cenowo, i czy opłaca się kupić używane? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-07-2013, 12:19
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Łożysko mówisz? A ew. co innego mogło by tam pójść? Bo staram się nie oddawać auta do mechanika bo wszyscy bardzo kroją i robie sam, i narazie wszystko jest ok. Więc to również chciał bym zrobić sam. Jak takie łożysko ma się cenowo, i czy opłaca się kupić używane? |
Musisz rozebrać skrzynię i wtedy się okaże. Łożysko oczywiście nowe musisz zakupić. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-07-2013, 12:54
|
|
|
Na sam poczatek sprawdz stan oleju w skrzyni ale lepiej kontynuować temat o skrzyni tu http://forum.mitsumaniaki...28846&start=765 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|