Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.4 MIVEC] Tuning
Autor Wiadomość
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 01-08-2013, 21:35   [I 2.4 MIVEC] Tuning

Czy można do miveca wstawić jakiegoś chipa coby żwawiej hulał i jak to się ma do późniejszej trwałości silnika?
_________________
1+1 = 69
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 02-08-2013, 13:16   

Nie masz Turba w Mive-cu to nic nie da ten chip
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 05-08-2013, 21:14   

a czy do 2,0 można jakiś czip czy box wpiąć ? tak co by choć ze 150 kM wyciągnąć?
_________________
1+1 = 69
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 06-08-2013, 06:26   

Też nie za wiele da musiałbyś jak już zmienić tu i tu wydech ale też by dało z kilka koni. Chip box nic tak nie da bo Turba dalej nie ma.
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 06-08-2013, 19:43   

w sumie nie trzeba jeździłem dziś miśkiem kolegi kordiank2 i w sobotę będzie już mój :D
_________________
1+1 = 69
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 07-08-2013, 18:44   

No to gratuluje przyszłego zakupu. Dobry wybór
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-08-2013, 00:18   

a na przyszłość jeśli chcesz podkręcić silnik wolnossący to musisz robić wydech(przelot), dolot, możesz wrzucić lepsze/większe wtryski i na końcu może przydałoby się dobrze to dostroić żeby dawka paliwo/powietrze była odpowiednia
 
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 08-08-2013, 07:33   

rolnikon napisał/a:
a na przyszłość jeśli chcesz podkręcić silnik wolnossący to musisz robić wydech(przelot), dolot, możesz wrzucić lepsze/większe wtryski i na końcu może przydałoby się dobrze to dostroić żeby dawka paliwo/powietrze była odpowiednia


a jakiś przykład z tym wydechem? jakieś filtry powietrza po 300 pln chyba nie ma co pchać?
_________________
1+1 = 69
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-08-2013, 01:51   

wydech tzw. przelot czyli tak na polskie rura od samego silnika/kolektora (to zależy czy kolektor też robisz ale przeważnie tak) aż do samego końca przeważnie w rozmiarze 2,5 cala
co do filtrów jeśli chcesz założyć stożek to najlepiej go zabudować i trzeba zrobić dobre doprowadzenie zimnego powietrza albo po prostu zmienić wkład na wkłady K&N, pipercrossa albo coś takiego
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 09-08-2013, 09:13   

rolnikon, Z tą rurą to akurat brednie piszesz przecież nie można wywalić katalizatora z sondą lambda bo wóz nie odpali standardowo jest wydech 60-62mn średnicy i w zupełności wystarcza w ni 65mm i polerowany przelot. Co do samego filtra to jak kto lubi ale poza trochę fajniejszym pomrukiem to koni nie za wiele przybywa.

[ Dodano: 09-08-2013, 09:15 ]
A no i więcej cali nie równa się więcej mocy tylko większy hałas
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-08-2013, 15:30   

desti, można wywalić i sonde ci przenoszą albo możesz w katalizator w środku wspawać strumienice i większa rura nie daje tylko większego hałasu, jeśli podajesz silnikowi więcej powietrza przez filtr to to powietrze musi też jakoś sprawnie wyjść z silnika
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 10-08-2013, 09:29   

rolnikon, Wiesz akurat że dasz więcej powietrza silnikowi to za bardzo nie jest potrzebny większy wydech. Przydało by się założyć sportowy kolektor wydechowy z downpipe 3 lub 2 i 3/4 cala na 65mm większy to na prawdę nie jest potrzebny temu silnikowi, a wspawanie tam prostej rury bez tych zgięć właśnie może zakłucić proces suwania spalin. W 3000GT TT jest chyba wydech 72mm na jednej rurze i wszystko daje rade.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.