Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wariujące migacze
Autor Wiadomość
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
  Wysłany: 26-07-2013, 12:55   Wariujące migacze

Mam od pewnego czasu problem z moim Pajero minowicie migacze "szybko" migają. Taką przypadłość miała moja pajorka z 2001, ale tam po prostu do jednego z tylnich dostawała się woda i rdzewiały styki. Problem rozwiązałem, ale pojaiwł się w drugiej z 2005. Napisze może jak to wygląda. W kloszach nie ma grama wody, wszystkie styki wyglądają jak nowe. W lewym urwał się kabelek od pozycji, ale wszystko ładnie zabezpieczone i zlutowane na nowo.
Co jeszcze mogę sprawdzić, albo jakim sposobem dojść do tego co robi zwarcie?

Bardzo dziekuje za odpowiedzi :)
 
 
tomquat 
Forumowicz

Auto: Pajero V78 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-07-2013, 14:51   

a żarówki masz wszystkie OK? bo jak się jedna przepali to wtedy szybciej migają.

(wiem oczywista porada, ale chyba lepiej zacząć od prostszych spraw :) )
 
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-07-2013, 15:53   

Wszystkie dziają. Może być tak że jedna z nich ma mniejszą sprawność i jest na granicy przepalenia i to powoduje zwarcie? Dodam że po odłaczeniu mogaczy z tyłu ( odłaczenie kabli) problem nadal występuje więc to chyba wina tyłu? Duzo pytan, bardzo dużo :) troche to niebezpieczne bo z tyłu migacxy nie widać (żarówka nie zapala się praktycznie, jest ledwo widoczne mrugnięcie).

Zastanawia mnie jedno. Migacze działają prawidłowo po włączeniu awaryjnych (trójkąt).
 
 
artmit1 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 47
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 26-07-2013, 20:08   

To może być problem masy a w zasadzie jej braku lub dużej rezystancji na styku kabel masowy-nadwozie. Będzie efekt przepalonej żarówki i szybkiego mrugania. Sprawdz masy albo daj dodatkowy kabelek łączący żarówkę z masą( czyli popraw masę :D ) .Powinno pomóc

Arturo
_________________
Arturos Pajeros
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 01-08-2013, 17:22   

Masz przepalony bezpiecznik lub bezpieczniki w skrzynce pod maską. sprawdź wymień i będzie ok :)
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-08-2013, 22:39   

PiotrC napisał/a:
Masz przepalony bezpiecznik lub bezpieczniki w skrzynce pod maską. sprawdź wymień i będzie ok :)

Jakby spalił się bezpiecznik, to kierunki w ogóle by nie migały.
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 02-08-2013, 15:04   

Witam !
Może w Carismie jest tak prosto ale niestety nie w Pajero III :( Zawsze staram się podsuwać rady sprawdzone przeze mnie lub wiarygodnych Kolegów :wink: Temat kierunkowskazów przerabiałem kilka dni wcześniej. Podłączyłem do samochodu przyczepę, która miała totalne zwarcie w instalacji. Poszedł postój a kierunkowskazy zaczęły się zachowywać identycznie jak opisał to Kolega. Przód i boki szybko pulsowały a tył ledwo się żarzył. Awaryjne prawidłowo. Byłem przekonany, że stopił się kabel masowy lub poszedł przerywacz jednak zacząłem od bezpieczników. Były spalone dwa, jeden postoju /10A/ i drugi 15A. Po wymianie wszystko działa bez zarzutu ! :lol: :lol:
Podobnie miałem jakiś czas temu z ABS. Nagle zapaliła się kontrolka ABS i wszystkie kontrolki trakcji. Przestraszony zacząłem liczyć kasę :cry: Po konsultacji ze Zbyszkiem padło na pompę ABS, nie było jej słychać. Jednak dla pewności pojechałem sprawdzić na kompie. W jednym warsztacie stwierdzili, że brak jest jakichkolwiek błędów i rozłożyli ręce, w drugim to samo jednak zauważyli informację o braku świateł stopu. Szybkie sprawdzenie bezpieczników, wymiana jednego i wszelkie problemy zniknęły !! :lol: :lol: Stówę zapłaciłem za wymianę bezpiecznika ale bardzo chętnie wyjąłem ją z kieszeni :wink: Samochód jest z 2006, bez jakichkolwiek ingerencji mechaników. Myślę, że takie informacje mogą rozwiązać Kolegom wiele problemów.
Pozdrawiam
Fajnie by było gdyby Kolega dał znać co było z jego kierunkami.
_________________

 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 20-08-2013, 23:16   

Okazało się że winowajcą była radosna twórczość jakiegoś niemieckiego elektromechanika, który zasilanie wziął z gniazdka w bagażniku. Już wszystko uporządkowane i działa prawidłowo.

Pozostała mi jeszcze kwestia świateł przeciwmgielnych z tyłu. Posiadam klosze dokładnie takie jak tu na zdjęciu (wybaczcie że posiłkuję cudzym zdjęciem)
http://img19.allegroimg.p...3/95/3473139592

I tu znów dziwnym trafem nie jest tak jak być powinno. Zakładam że czerwone klosze powinny są odpowiedzialne za przeciwmgłowe? U mnie przerobione na pozycje.

Moje pytanie. Czy mogę wmontować światło przeciwmgłowe poniżej jako czerwona żarówkam a wyżej wymienić i tak nieoryginalną oprawkę na dwuwłókową i mieć pozycję i stop?

Dziękuje
 
 
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2013, 10:41   

Ja mam klosze od Zbyszka (nie widzę ich na stronie, nie mogę więc pokazać). Górne białe to wsteczny, środek to pozycja/stop, a dolna żarówka (tam, gdzie standardowo są p-mgłowe, w tych lampach bez pozycji/stopu) to kierunek. Pociągnąłem kabelek od przewodu z wtyczki lampy na dół, do zderzaka, i p-mgłowe zapalają mi się w tych dolnych, w zderzaku (obie, prawa i lewa). Migałki z tyłu mam 4, w górnych lampach i w dolnych, bo już mi się nie chciało odcinać ;-)
_________________
Sebastian_T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.