Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
17-03-2014, 10:09
[Cari 1.8] Po naciśnięciu pedału gazu cari po prostu gaśnie
Autor Wiadomość
warm84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
  Wysłany: 17-07-2013, 21:32   [Cari 1.8] Po naciśnięciu pedału gazu cari po prostu gaśnie

Witam

Otóż mój problem polega na tym iż auto po "normalnym" dodaniu gazu po prostu gaśnie lecz jeśli dodaje się gazu powoli cari wkręci się normalnie na obroty.Cari reaguje tak samo na gazie jak i benzynie. Czasami zanim auto zgaśnie słychać dziwny stukot w okolicach kolektora dolotowego i przepustnicy. proszę o pomoc gdyż nie mogę znaleźć na forum podobnego tematu. Pozdrawiam mitsumaniaków
 
 
siedlak90 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 11-08-2013, 07:40   

możliwe, że zaciera Ci się pompa wysokiego ciśnienia, ja właśnie w swojej taką wymieniałem.
Czy przy okazji tego gaśnięcia nie zapala Ci się Check?
Tak na marginesie, zamontowałeś gaz w 1.8 GDI?
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-08-2013, 09:30   

siedlak90, 1.8 Jest "zwykłe" (SOHC) i GDI. Do SOHC bez problemu się montuje gaz. do GDI nie. 1.8 SOHC wychodziły tylko do liftu. (Jest jeszcze 1.8 MSX)

warm84, Sprawdź czy nie masz żadnych błędów ECU.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
warm84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-08-2013, 15:21   

Witam tak jest to zwykle sohc z gazem sekwencyjnym ecu wyswietlalo blad sondy sonda wymieniona blad ziknal a prolem niestety pozostal wyglada to tak jak by byla zla mieszanka paliwa i sie dlawi:/
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-08-2013, 17:54   

warm84, Kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa??
Można też sprawdzić pompkę paliwa (tą w baku).

Jeżeli te elementy będą okej to dalej bym sprawdził układ zapłonowy (świece, kable i jeżeli masz aparat zapłonowy to kopułka i palec) oraz przepływomierz.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
warm84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-08-2013, 22:16   

Autko zachowuje sie tak samo na paliwie jak i na gazie no moze na gazie troszke gorzej swiece wymienione kable tez kopulka i palec rowniez zastanawialem sie jeszcze nad sprawdzeniem luzow zaworowych ale nie wiem czy takie moga byc objawy rozregulowanych:/ a moze zna ktos dobrego mechaika na erenie lodzi od mitsu??a i jeszcze male pytanko bo swiece mam zalozone motocrafty czy one sa dobre do carismy czy lepiej wywalic je i zalozyc ngk?
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-08-2013, 22:33   

warm84, Ja osobiście jeździłem już na kilku rodzajach świec i (moim zdaniem) najlepiej spisują cię NGK BKR6E-11.
Świece wymieniam profilaktycznie przy każdej wymianie oleju.
A jak u Ciebie sytuacja z wspomnianym wcześniej przepływomierzem oraz układem paliwowym?
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
warm84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-08-2013, 07:24   

przeplywki mam juz trzy z tym samm oznaczeniem wszystkie mierzone i sprawne filtry jak od gazu tak i od lpg wymienione. Juz sam nie wiem jaka moze byc przyczyna myslalem juz nawet o nieszczelnosci kolektora dolotowego albo ostatecznie o przestawieniu rozrzadu- moga byc takie objawy?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21020
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-08-2013, 07:32   

Motocrafty to jak się nie mylę przeważnie stosuje się do Fordów :wink: .
Najlepiej zastosuj zalecane przez mitsu: NGK, BOSCHA lub DENSO.
Jaki dokładnie zastosować model masz podane w instrukcji obsługi.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
warm84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-08-2013, 18:18   

Witam dzis zmienilem swiece na ngk autem da sie jezdzic lecz nie wkrec sie na maksa idzie do 4 tys pozniej przerwie i strzela w wydech nastepnie wkreca sie do konca noi aparat zaplonowy musze miec ustawiony na maksa w gore:/
juz brak mi sil na to autko:/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-08-2013, 19:37   

warm84 napisał/a:
aparat zaplonowy musze miec ustawiony na maksa w gore:/
Sprawdź rozrząd
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
warm84 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-08-2013, 21:48   

sprawdzalem juz ale tak nie do konca gdyz nie moge odkrecic kola pasowego a niestety pneumata nie mam:/ ustawialem na pierwszym cylindrze tlok w gornym polozeniu i niby na kole walka rozrzadu bylo na znaku. jak ustawie zaplon tak jak bylo oryginalnie bo jest zaznaczone o na wolnych chodzi a po nacisnieciu gazu tylko prycha i sie nie wkreca na obroty. Moze to byc przestawiony rozrzad??

[ Dodano: 27-08-2013, 22:06 ]
Witam posluchalem rady z rozrzadem od robertdg i okazalo sie ze byl przestawiony o zabek na pasku auto sie wkreca na obroty chodzi juz o niebo lepiej ale nadal musze miec aparat zaplonowy ustawiony do gory:/ czy jes tutaj jakis czujnik na wale albo rozrzadzie co zalezy od zaplonu?? czy tylko aparat tym reguluje?? Robertdg bardzo ladny galancik widac ze jest w dobrych rekach:P ja carisme ta mam od niedawna i usuwam niedbalosci poprzedniego wlasciciela ktory wyznawal zasade lac i jechac najwidoczniej:/

[ Dodano: 30-08-2013, 23:46 ]
Problem rozwiazany rozrzad o jeden zabek przestawiony i aparat zaplonowy padniety cari znow odrzyla:P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.