Przesunięty przez: glina 17-03-2014, 10:09 |
[Cari 1.8] Po naciśnięciu pedału gazu cari po prostu gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
warm84
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-07-2013, 21:32 [Cari 1.8] Po naciśnięciu pedału gazu cari po prostu gaśnie
|
|
|
Witam
Otóż mój problem polega na tym iż auto po "normalnym" dodaniu gazu po prostu gaśnie lecz jeśli dodaje się gazu powoli cari wkręci się normalnie na obroty.Cari reaguje tak samo na gazie jak i benzynie. Czasami zanim auto zgaśnie słychać dziwny stukot w okolicach kolektora dolotowego i przepustnicy. proszę o pomoc gdyż nie mogę znaleźć na forum podobnego tematu. Pozdrawiam mitsumaniaków |
|
|
|
 |
siedlak90
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 1 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 11-08-2013, 07:40
|
|
|
możliwe, że zaciera Ci się pompa wysokiego ciśnienia, ja właśnie w swojej taką wymieniałem.
Czy przy okazji tego gaśnięcia nie zapala Ci się Check?
Tak na marginesie, zamontowałeś gaz w 1.8 GDI? |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11-08-2013, 09:30
|
|
|
siedlak90, 1.8 Jest "zwykłe" (SOHC) i GDI. Do SOHC bez problemu się montuje gaz. do GDI nie. 1.8 SOHC wychodziły tylko do liftu. (Jest jeszcze 1.8 MSX)
warm84, Sprawdź czy nie masz żadnych błędów ECU. |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
warm84
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-08-2013, 15:21
|
|
|
Witam tak jest to zwykle sohc z gazem sekwencyjnym ecu wyswietlalo blad sondy sonda wymieniona blad ziknal a prolem niestety pozostal wyglada to tak jak by byla zla mieszanka paliwa i sie dlawi:/ |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-08-2013, 17:54
|
|
|
warm84, Kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa??
Można też sprawdzić pompkę paliwa (tą w baku).
Jeżeli te elementy będą okej to dalej bym sprawdził układ zapłonowy (świece, kable i jeżeli masz aparat zapłonowy to kopułka i palec) oraz przepływomierz. |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
warm84
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-08-2013, 22:16
|
|
|
Autko zachowuje sie tak samo na paliwie jak i na gazie no moze na gazie troszke gorzej swiece wymienione kable tez kopulka i palec rowniez zastanawialem sie jeszcze nad sprawdzeniem luzow zaworowych ale nie wiem czy takie moga byc objawy rozregulowanych:/ a moze zna ktos dobrego mechaika na erenie lodzi od mitsu??a i jeszcze male pytanko bo swiece mam zalozone motocrafty czy one sa dobre do carismy czy lepiej wywalic je i zalozyc ngk? |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-08-2013, 22:33
|
|
|
warm84, Ja osobiście jeździłem już na kilku rodzajach świec i (moim zdaniem) najlepiej spisują cię NGK BKR6E-11.
Świece wymieniam profilaktycznie przy każdej wymianie oleju.
A jak u Ciebie sytuacja z wspomnianym wcześniej przepływomierzem oraz układem paliwowym? |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
warm84
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-08-2013, 07:24
|
|
|
przeplywki mam juz trzy z tym samm oznaczeniem wszystkie mierzone i sprawne filtry jak od gazu tak i od lpg wymienione. Juz sam nie wiem jaka moze byc przyczyna myslalem juz nawet o nieszczelnosci kolektora dolotowego albo ostatecznie o przestawieniu rozrzadu- moga byc takie objawy? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21020 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-08-2013, 07:32
|
|
|
Motocrafty to jak się nie mylę przeważnie stosuje się do Fordów .
Najlepiej zastosuj zalecane przez mitsu: NGK, BOSCHA lub DENSO.
Jaki dokładnie zastosować model masz podane w instrukcji obsługi. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
warm84
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-08-2013, 18:18
|
|
|
Witam dzis zmienilem swiece na ngk autem da sie jezdzic lecz nie wkrec sie na maksa idzie do 4 tys pozniej przerwie i strzela w wydech nastepnie wkreca sie do konca noi aparat zaplonowy musze miec ustawiony na maksa w gore:/
juz brak mi sil na to autko:/ |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-08-2013, 19:37
|
|
|
warm84 napisał/a: | aparat zaplonowy musze miec ustawiony na maksa w gore:/ | Sprawdź rozrząd |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
warm84
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 16v SOHC 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-08-2013, 21:48
|
|
|
sprawdzalem juz ale tak nie do konca gdyz nie moge odkrecic kola pasowego a niestety pneumata nie mam:/ ustawialem na pierwszym cylindrze tlok w gornym polozeniu i niby na kole walka rozrzadu bylo na znaku. jak ustawie zaplon tak jak bylo oryginalnie bo jest zaznaczone o na wolnych chodzi a po nacisnieciu gazu tylko prycha i sie nie wkreca na obroty. Moze to byc przestawiony rozrzad??
[ Dodano: 27-08-2013, 22:06 ]
Witam posluchalem rady z rozrzadem od robertdg i okazalo sie ze byl przestawiony o zabek na pasku auto sie wkreca na obroty chodzi juz o niebo lepiej ale nadal musze miec aparat zaplonowy ustawiony do gory:/ czy jes tutaj jakis czujnik na wale albo rozrzadzie co zalezy od zaplonu?? czy tylko aparat tym reguluje?? Robertdg bardzo ladny galancik widac ze jest w dobrych rekach:P ja carisme ta mam od niedawna i usuwam niedbalosci poprzedniego wlasciciela ktory wyznawal zasade lac i jechac najwidoczniej:/
[ Dodano: 30-08-2013, 23:46 ]
Problem rozwiazany rozrzad o jeden zabek przestawiony i aparat zaplonowy padniety cari znow odrzyla:P |
|
|
|
 |
|