 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nowe tarcze - biją? |
Autor |
Wiadomość |
Dominick
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-08-2013, 12:13 Nowe tarcze - biją?
|
|
|
Zakupiłem TRW 1000km i klapa, bicie na zimnych a na ciepłych.... Zawieszenie nowe, zbieżnosc git, półosie git, felgi i opony nowe, piasty git i teraz pytanie czy możliwe że dopasowane błędnie tarcze w IC 26 mm a powinny być 24mm do galanta 1998 2.5 przegrzały sie ze wzgledu na zbyt małe odległości w zaciskach? zaciski nasmarowane chodza elegancko, tarcze i piasty były oczyszczone. |
Ostatnio zmieniony przez mkm 27-08-2013, 13:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 27-08-2013, 13:11
|
|
|
Czyli rozumiem, że masz tarcze 276mm i zaciski 2 tłoczkowe?
Może montaż tarcz nieprawidłowy? Nie zaliczyłeś jakiejś kałuży na zgrzanych tarczach? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Dominick
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-08-2013, 14:38
|
|
|
tak jest 276 i 2 tloczkowe, kaluzy nie zaliczylem, bardziej mi chodzi o to czy ta roznica w grubosci tarcz moze miec istotny wplyw czy raczej mam szukac winy gdzie indziej |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-08-2013, 23:34
|
|
|
Bicie piast było sprawdzane? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-08-2013, 06:57
|
|
|
Jak złożyłeś i było za ciasno tak, że klocek ciągle ocierał o tarczę to mógł oczywiście przegrzać tarczę i ją zwichrować.
Tarcze 26mm są w Lancerze CS 1,6. Więc pewnie od niego masz tarcze. Do Twojego istotnie są 24mm.
Moim zdaniem zdemontuj, przetoczyć, klocki papierem ściernym poprzecznie przejechać i jeszcze raz zamontować sprawdzając przy montażu, czy koło się swobodnie obraca i przez pierwsze 200km jechać wolniej i mniej i rzadziej hamować. |
|
|
|
 |
Dominick
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-08-2013, 10:50
|
|
|
Po wielogodzinnych rozmyslaniach nad tematem doszedlem do wniosku że może przeguby zewnetrzne trzeba by wymienic jako ze oslony po zakupie auta byly w tragicznym stanie a ja wymienilem wszystkie wachacze i tuleje, kola i opony sa nowe po zamianie przod tyl kola przy 120 zaczynaja bic bez wzgledu ktora para, na lukach bicie czasami wieksze czasami mniejsze a czasami wogole nie czuc i przy ruszaniu slychac pojedyncze stukniecie choc terkotania na skreconych nie zaobserwowalem reasumując drgania ida przez piaste na tarcze i kolo a to skutkuje wichrowaniem tarcz które drgaja w zaciskach osadzonych na zwrotnicy. Luzu w piastach nie wyczułem ani dygnie.Dobrze kombinuje?
[ Dodano: 28-08-2013, 11:04 ]
za zuzytymi przegubami swiadczy jeszcze fakt ze obie sprezyny z przodu byly pekniete a po zmianie katow przeguby dostaja w d. jeszcze bardziej w ten desen kombinuje, moze ktos ma podobne doswiadczenia. |
|
|
|
 |
|
|