Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Bardzo ciężko pracujące sprzęgło.
Autor Wiadomość
gajkarpiowy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Z polski
Wysłany: 03-09-2013, 19:01   [Cari 1.8 GDI] Bardzo ciężko pracujące sprzęgło.

Witajcie, mam mały problem ze swoją Carismą 1.8 Gdi 125 km przebieg 188 tys rok 2000 po lifcie.
Jakieś 3 tygodnie temu kiedy były silne upały u mnie w samochodzie zaczęło ciężko pracować sprzęgło, na początku pomyślałem że to przez ten żar z nieba ale po paru dniach jazdy samochodem musiałem zapierać się w fotelu żeby wcisnąć sprzęgło. Wróciłem do domu otworzyłem zbiorniczek od sprzęgła patrzę a tam smoła i ciemno w zbiorniczku. Pojechałem do mechanika, mechanik mówi mi że to sprzęgło poszło (ale sprzęgło nie ślizga się na żadnym biegu, wymieniałem je ok 8 miesięcy temu i zrobiłem na nim ok 10 tys km). Mechanik powiedział że należy spuścić i wymienić płyn ok zrobił to zainkasował 100 zł i na dodatek zgubił ( zatyczkę od odpowietrznika sprzęgła). Ok pojechałem i nic się nie zmieniło tego samego dnia w zbiorniczku znajdował się już jakiś syf. Mając otwartą maskę kilka razy ruszyłem łapą od (chyba wysprzęglika) i nagle sprzęgło zapadło się i łapało bardzo nisko ok 2 cm ruchu na pedale a samochód już normalnie ruszał. Lecz po chwili z powrotem twarde. Mam możliwość oddania do innego mechanika samochodu na czyszczenie całej instalacji pod ciśnieniem czy coś takiego pomorze? Czy ktoś z was miał już taką sytuację ? Jeśli tak to proszę o pomoc.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-09-2013, 19:08   

Czy w pierwszym etapie wciskania (połowa skoku) sprzęgło jest miękki, a dopiero później twardnie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gajkarpiowy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Z polski
Wysłany: 03-09-2013, 19:20   

Bardzo podobnie ok 1/4 miękka przy wciskaniu a 3/4 strasznie twarde
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-09-2013, 19:25   

Do zmiany biegów jest wymagane pełne wciśniecie sprzęgła, czy biegi wchodzą już po wcisnieciu pedału o około połowe jego skoku :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gajkarpiowy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Z polski
Wysłany: 03-09-2013, 19:33   

prawie do końca trzeba wcisnąć
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-09-2013, 19:37   

Można sprawdzić po drodze tłumik znajdujący się na skrzyni przed wysprzęglikiem oraz węzyk elastyczny, jak to nei wprowadzi żadnych zmian to najprawdopodobniej wina będzie leżeć po stronie docisku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gajkarpiowy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Z polski
Wysłany: 03-09-2013, 19:52   

czyli rozbieranie silnika jak nic nie pomorze ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-09-2013, 20:17   

Demontaż skrzyni ostatecznie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gajkarpiowy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Z polski
Wysłany: 03-09-2013, 22:58   

Spotkałem mojego kumpla mechanika i mówi że częstymi awariami w tych samochodach jest pompa od sprzęgła. Czy komuś coś takiego się zdarzyło i miał ktoś podobne objawy ?
Jak narazie oddałem samochód na płukanie przewodów pod ciśnieniem i na wytworzenie próżni w układzie po czyszczeniu zobaczymy jaki da to skutek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.