Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Simering reduktora walu tylniego pajero II 3.0 SS + obudowa
Autor Wiadomość
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 03-09-2013, 22:04   Simering reduktora walu tylniego pajero II 3.0 SS + obudowa

jak w temacie potrzebuje pomocy co do wymiarow simeringu tego zaraz na walku zdewczym reduktora walu napedowego tylniego mostu....chcialem sie zaopatrzyc w intercars ale w dniu nastepnym pan mi powiedzial ze uszcelniacz niedostepny nie ma nigdzie na magazynach odziwo w innych sklepikach u mnie na wiosce powiedzieli to samo dziwna sprawa .... juz nawet zdazylem sie pogodzic z cena tego uszczelniacza bo niby 110zl na naszym allegro cos jest ale numery sie rooznia a brak wymiarow.....koledzy pomozcie bo auto potrzebne na codzien a jak go wydlubie to raczej bedzie na jakies 2 dni uziemione zanim miala pani mi go sprowadzi...
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 05-09-2013, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 03-09-2013, 22:18   

z tego co widze są dwa numery tych uszczelniaczy MB919210 i MD731708
obydwa w aso trzech diamentów kosztują około 50 zł
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-09-2013, 22:19   

ile szt chcesz?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 03-09-2013, 22:39   

cieknie mi ze zdawczego na tylny wal ale jak na przedni idzie to samo to odrazu zmienil bym 2

[ Dodano: 03-09-2013, 22:40 ]
moge zapodac vin dla pewnosci
jmb0nv230mj000149
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 04-09-2013, 12:46   

MD731708 to twój uszczelniacz po vinie koszt ASO mitsu około 50 zł rozmiar 39,6x52x11
MD712012 to przedni koszt około 35 zł rozmiar coś 36x52x10
jeśli masz daleko do aso to mam namiary na klienta który wyśle Ci po kosztach przesyłki
 
 
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 05-09-2013, 22:07   

temat uszczelniaczy rozwiazany dziekuje bardzo....ale mam jeszcze jedna sprawe...byc moze wiekszosc z was juz to przerabiala i prosze o porade ....dzis robilem ogledziny felernego uszczelniacza (tego co cieknie) i niestety sama wymiana jego nie zalatwi sprawy otoz jest dosc spory luz na tulejce obudowy walka zdawczego reduktora....z tego co zdazylem sie zorietowac sam element jako tuleja nie jest dostepny tylko ino z obudowa ktora kosztuje 450zl ....ktos przerabial to z was w takim sensie ze dorabial sama tuleje???.... potrzebuje informacji na temat wykonania tuleji....z zawodu moze nie zajmuje sie samochodami ale wszelkieogo rodzaju maszynami budowlanymi miedzy innymi takze jakis naped sie trafi.....i w duzych maszynach wystepuje raczej tuleja brazowa z kanalkami smarnymi....a w maszynach mniejszych wystepuje takze moze gdzieniegdzie brazowe ale w wiekszosci stosowane sa tuleje stalowe z kompozytem cos ja panewka korbowodowa nibay lepsza trwalosc...jak sie ma sprawa tej obudowy jeszcz enie rozbieralem a zamierzam tylko czy uda sie cos zrobic dlatego pytam.....jaks ie ma samo wyprasowanie starej tuleji??? czy moze trzeba calosc wytaczac???
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 06-09-2013, 10:50   

jeśli nie trzepie Ci autem w trakcie jazdy to zostaw jak jest na nowym uszczelniaczu jeśli masz wibracje w trakcie jazdy to trzeba zrobić z tym porządek
znam osoby , które mają dłuższy czas już powstawiane tuleje i wiedzą co z tym zrobić :wink:
 
 
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 06-09-2013, 23:01   

ok zrobie jak piszesz
 
 
Ferrotyp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2020
Posty: 27
Skąd: Polska
Wysłany: 27-04-2020, 18:33   

I to odkopie. Uszczelniacze jak kolega, ale pytanie brzmi- czy czopy walow sa zamienne? Moje maja juz wytarcia, a to szukanie jak igly w stogu siana ktora moze nie pasowac. W pajero 2 sa rodzaje czopwo walu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.