 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Pajero II 3,0 V A/T - zablokowany naped |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II GLS aut
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: ilawa
|
Wysłany: 08-09-2013, 21:11 [3.0 V6] Pajero II 3,0 V A/T - zablokowany naped
|
|
|
witam.
od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero II 3,0 V, automacik,niestety do wczoraj. mam mały,bądz duży problem. otóż na wczorajsze wyprawie zakopałem się konkretnie w piachu.nie ukrywam,mam mało praktyki i doświadczenia ale dużo chęci. niestety nie dałem rady wyjechać, przełączając napędy załączyłem 4wd i tak już zostało, dzwignia zmiany napędu jest na środku i nie można zmienić na 2wd ani na żaden inny. w żadna stronę nie można ruszyć dzwignią. dodam ze wszystko do wczoraj działało w 100%. z opalów wyciagnął mnie JOHN DEERE prowadzony przez 14-latka. ale wstyd! może ktoś coś podpowie. z góry dzięki! |
_________________ kudlaty |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 10-09-2013, 15:03 Re: Pajero II 3,0 V A/T - zablokowany naped
|
|
|
kudlaty11 napisał/a: | witam.
od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero II 3,0 V, automacik,niestety do wczoraj. mam mały,bądz duży problem. otóż na wczorajsze wyprawie zakopałem się konkretnie w piachu.nie ukrywam,mam mało praktyki i doświadczenia ale dużo chęci. niestety nie dałem rady wyjechać, przełączając napędy załączyłem 4wd i tak już zostało, dzwignia zmiany napędu jest na środku i nie można zmienić na 2wd ani na żaden inny. w żadna stronę nie można ruszyć dzwignią. dodam ze wszystko do wczoraj działało w 100%. z opalów wyciagnął mnie JOHN DEERE prowadzony przez 14-latka. ale wstyd! może ktoś coś podpowie. z góry dzięki! |
Może pierdółka: w automacie, aby "machać" wajhą skrzyni redukcyjnej, automat musi być w pozycji P lub N - przynajmniej dla skrzyni SS, w ES chyba podobnie. Ale o tym chyba wiesz |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
kudlaty11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II GLS aut
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: ilawa
|
Wysłany: 10-09-2013, 19:05
|
|
|
Hmmm.....Czyli wynika na to,że i w jednym i w drugim przypadku musiał bym stanąć aby zmienić napęd np.na 4wd bądz inny. Coś mi się wydaje że to nie tak. Skrzynie mam SS. |
_________________ kudlaty |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 11-09-2013, 11:20
|
|
|
kudlaty11 napisał/a: | Hmmm.....Czyli wynika na to,że i w jednym i w drugim przypadku musiał bym stanąć aby zmienić napęd np.na 4wd bądz inny. Coś mi się wydaje że to nie tak. Skrzynie mam SS. |
W skrzyni SS można zmieniać w czasie jazdy 2H - 4H.
Zatrzymania wymaga dopiero zmiana 4H - 4HLC i 4HLC - 4LLC.
Być może coś Ci zapadki "zgłupiały", stąd niemożność zmiany przełożeń skrzyni redukcyjnej.
Kontrolki napędów prawidłowo świecą?
Spróbuj ręcznie ruszyć siłownikiem w okolicy prawej półosi. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
|
|