Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] No i wracamy do początku {znowu sie zatyka}
Autor Wiadomość
jarekft
[Usunięty]

  Wysłany: 11-02-2007, 10:45   [C62A 1.5] No i wracamy do początku {znowu sie zatyka}

Witam ,wznowily się problemy z dławieniem mojego Miśka tylko teraz przyspieszając problemy zaczynają się w granicach 3,5 i trwają do prawie 4,4 t obrotów. Ale od początku
auto przyduszało się i balem sie wyprzedzać poniewarz w momęcie gdy obroty doszly do zakresu 3 tys nagle jakby ktoś mojego Miśka chamował i trwalo to aż do 4 tys obrotów auto się nierozpędzalo tylko strasznie wolno wkrecał sie na obroty po przekroczeniu 4t obr wszystko znikalo i dalej pędzil jak powinien bez żadnych problemów.Problem zanikł jak usunołem katalizator okazał się zatkany niestety nie na dlugo nacieszylem,problemy wrocily jak zmora i znowu to samo.A teraz co zrobiłem myślac ze pomorze
1.czyszczenie przepustnicy-ustwienie obrotów{stronka Krzyżaka}
2.sprawdzenie szczelności przewodow podcisnien przewodow paliwowych {wymiana filtra powietrza i paliwa}
3.wymiana palca kopulki i przewodow {przewody niparts} świece denso
4.sprawdzenie układu wydechowego {szczelności itp}
5. diagnostyka silnika {sprawdzenie bledow} bledow zero
6.sprawdzenie sondy, wyprzedzenie zaplonu wsio ok
7.wymiana termostsu
jedyne czego jeszcze nierobilem to niewykręcalem cnoca ale poczytałem troche na forum i niezabardzo polecacie takie experymenty.

W Zielonej Górze jest jeden zakład który naprawia japończyki bylem u tego Pana z prośbą o pomoc ale to co uslyszałem to szok a mianowicie "prosze zostawić auto z pelnym zbiornikiem paliwa i gazu czas naprawy to 2 tygodnie koszt diagnozy to 350 zł do tego częsci i robocizna powinien Pan sie w tysiącu zmiescic a co do gazu to powiem Panu co ma zrobić servis aby chodzil jak zloto" koniec cytatu podziękowalem i wyszłem

Poradzcie coś morze kogoś w obrębie Zielonej Góry {lubuskie} bo niewiem już co robic
Ostatnio zmieniony przez akbi 14-06-2007, 20:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2007, 13:03   

jarekft napisał/a:
jedyne czego jeszcze nierobilem to niewykręcalem cnoca ale poczytałem troche na forum i niezabardzo polecacie takie experymenty


Na dobrym paliwie i na test nic sie stac nie moze. A z tym knock-sensorem to niezly pomysl. Mozliwe ze cos Ci stuka i sensor wykrywa false knocks.

Tyle ze nie jestem pewny czy tak szybko ECU przestawi zaplon z powrotem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2007, 14:37   

Tyle ze nie jestem pewny czy tak szybko ECU przestawi zaplon z powrotem.[/quote]

A co to znaczy dokladnie moze cakies podpowiedzi paliwo to pb 98 tankuje na jednym cpn tak samo z lpg
I czy odkrecajas cnoca mam zaslepic otwor?
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2007, 18:28   

Miałem podobne objawy ale tylko w zakresie 3800-4000 rpm, nie wiem co bylo ich przyczyną bo nałożyła się na to jeszcze jedna usterka (padł aparat i misiek zupełnie przestał jeździć). Ustąpiło po naprawie modułu w aparacie i wymianie cewki ale w tym samym czasie wymieniłem jescze kondensatory w ECU. Więc nie wiem co mu tak na prawdę pomogło na tą konkretną dolegliwość. Może tak się poprostu objawiają początki końca aparatu. Pod koniec silnik chodził tylko w zakresie do 2000rpm powyżej zdychał.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 19:03   

ELLO ALL,więc tak odkręciłem knoka pojezdziłem troszke dławic się niedławił przez około 25 do 30 kilometrów potem powrócił do normalności czyli 3 bieg 3,5 obr i zamułka aż do 4,5
niewytrzymałem podjechalem jeszcze raz do gościa od japońców i zapytałem wprost czy to może być usterka elektroniki czy raczej mechaniczna powiedział tak "robiliśmy już pare lancerów z takimi objawami i na 90% mechaniczna" ale czego sie czepiac niepowiedzial

Więc ponawiam pytanie czy znacie jakiegoś mechanika w obrębie lubuskiego {normalnego mechanika}do którego mógłbym podjechać z moim lancerkiem aż mi szkoda samochodu bo niewiem czy taką jazdą nieszkodze mu bardziej
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-02-2007, 19:18   

jarekft napisał/a:
wyprzedzenie zaplonu wsio ok


Czy przy sprawdzaniu wyprzedzenia zapłonu "złącze ustawiania zapłonu" było podłączone do masy?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-02-2007, 20:55   

kup sobie Palma z Allegro za 50 zl, zrob kabelek za 5 zl i przetestuj auto za pomoca MMCd
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 23:07   

Czy przy sprawdzaniu wyprzedzenia zapłonu "złącze ustawiania zapłonu" było podłączone do masy?[quote]

tego niepotrafie powiedziec poniewaz podjechalem do salonu toyoty tam chlopaki podlaczyli uzadzenie i powiedzieli ze wyprzedzenie idealne 10stopni


do Krzyżaka prośba o jakiś link do palma i link jak zrobić kabelek bo czytalem ze niewszystkie palmy działaja i jaki program mam załatwić :wink:

kurde tak na predce znalazłem ale nieznam anglika http://mmcdlogger.sourceforge.net/#Downloadhttp://mmcdlogger.sourceforge.net/#Download
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-02-2007, 09:02   

jest tu na forum caly taki temat ze schematami i informacjami o Palm i MMCd
a link ktory podales jest super - tam jest lista palmow kompatybilnych, link do oprogramowania, tylko ten schemat to potrzebny nie jest
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-02-2007, 10:45   

jarekft napisał/a:
tego niepotrafie powiedziec poniewaz podjechalem do salonu toyoty tam chlopaki podlaczyli uzadzenie i powiedzieli ze wyprzedzenie idealne 10stopni


To fajnie, ale w tym silniku wyprzedzenie powinno być 5st. :wink:
A ustawiać się powinno masując złączkę która jest w okolicach numeru nadwozia nabitego na ściance w silniku.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 16:32   

Awięc niestety do wszystkiego trzeba dochodzić powoli kupiłem elementy potrzebne do kabelka licytuje palma zobaczymy co z tego wyjdzie

ps.pytanie czy palmy maja żenska czy meska koncówke rs
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-02-2007, 20:07   

zalezy od Palma - wiekszosc ma koncowke wlasna na 16 pinowe zlacze, w kazym razie m515 na pewno, wiec trzeba dokupic kabelek Palm-rs232, ktory ma zlacze meskie (tez na allegro jest dostepny)
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 21:22   

Witam licytuje ten http://www.allegro.pl/ite...iic_od_1zl.html

ale on ma stacje dokujacą bedzie działał testował ktoś

[ Dodano: 02-04-2007, 13:59 ]
Witam odrazu jak wrucilem z trasy wziolem sie za sprawdzenie silnika palmem po podłaczeniu niewykryl zadnych błedow ani starych ani nowych przeszlem do dalszych badan
obroty prawidlowe 800 tak mam ustawione temperatura silnika ok95 wszystkie parametry wydaja sie ok ale jakie bylo moje zdziwienie kiedy na postoju dodawalem gazu cnok niepokazywal nic {0} natomiast kiedy przejechalem sie autem przy obrotach 2440 zaczeła powoli wzrastac wartosc od 0 przy 2440 do 36 przy 3450 i w tym wlasnie momecie auto sie dusi traci sile i jak wyzej pisalem niema predkosci po przekroczeniu 3500 obrotow wraca do normy na wskazniku cnoka 0 a autko zachowuje sie normalnie zrobilem ten sam test na gazie i pomiary sa identyczne male wachniecia z obrotami kwestia 50-100 obrotow ale parametry cnoka sa takie same podpowiedzcie cos albo podajcie adres kogos kto mogł by mi pomoc z moim lancerkiem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.