[Cari 1.8 GDI] Błąd silnika |
Autor |
Wiadomość |
ulianka7777
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Sieniawka
|
Wysłany: 16-09-2013, 18:17 [Cari 1.8 GDI] Błąd silnika
|
|
|
Witam wszystkich. Mam carismę 1,8 gdi z roku 2000. Samochód sprowadziłem ponad 3 lata temu i wszystko było w porządku ale od jakiś 6 miesięcy zapala mi się lampka błędu silnika a konkretnie 3 raz błąd p 0170 czyli "Bank 1 Fuel Trim Malfunction". Czyściłem przepustnice ale to nie na długo pomogło gdyż zapaliło się po raz kolejny. Czy mógłby ktoś mi poradzić co może być przyczyną tego błędu? Byłbym bardzo wdzięczny. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-09-2013, 21:06
|
|
|
Problem z układem zasilania paliwem/przednią sonda lambda/przepływką/ECU
Do wyboru, trzeba sprawdzać |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
ulianka7777
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Sieniawka
|
Wysłany: 17-09-2013, 16:54
|
|
|
Ale czy przy sondzie nie powinny falować obroty. Bo u mnie wszystko w porządku. Chodzi normalnie chociaż przyznam że spalanie rośnie dość szybko.
[ Dodano: 17-09-2013, 17:20 ]
I jeszcze jedno pytanie: przednia sonda lambda to która? Czy to ta liczona od strony silnika? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-09-2013, 17:58
|
|
|
ulianka7777, a moc auto ma normalną? - Wymieniony błąd pojawia się twż w sytuacji "zarośnięcia" dolotu sadzą. Jak czyściłeś przepustnicę, dużo sadzy było na zaworze? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
ulianka7777
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Sieniawka
|
Wysłany: 17-09-2013, 18:18
|
|
|
Było dużo ale wyszorowałem porządnie. W sumie już nie wiem czy to związane jest z paliwem czy raczej z powietrzem. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-09-2013, 21:26
|
|
|
Osad z sadzy jest też na ścianach kolektora i zakłóca przepływ powietrza, stąd błędy. Do wyczyszczenia cały dolot do zaworów ssących - przepustnica to wierzchołek góry lodowej. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|