Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr
Autor Wiadomość
Krzysztof83 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 7
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-09-2013, 23:20   Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr

Witam mam Problem z silnikiem w Outlander 2010r. silnik 2,0 d-id jednostka VW dławi się przy 2200-2400 jest to jednokrotne lub dwukrotne zadławienie i potem idzie normalnie z reguły przy dodawaniu gazu najbardziej wyczuwalne na 3 biegu kilka razy zadławił się przy 1800 nie zdarza się to często tak 2 do 3 razy w tygodniu jak i przy ciepłym tak i przy zimnym silniku 3 razy byłem w serwisie i oni nic nie znaleźli " bo niema zapisanego błędu i nie pali się kontrolka" :axe: Proszę o pomoc Pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-09-2013, 08:19   

czyżby EGR i przepustnica do czyszczenia? jeszcze jakbyś przebieg napisał i co było robione w autku...
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 22-09-2013, 09:47   

Przepływomierz w pierwszej kolejnosci , i turbo ciśnienie doładowania do sprawdzenia
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Krzysztof83 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 7
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 23-09-2013, 13:19   

Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-09-2013, 14:29   

Niesprawny zawór EGR u mnie spowodował pojawienie się żółtej kontrolki silnika, myślę że wobec tego u ciebie to nie to.
bonito
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-09-2013, 21:57   

Znajomy ostatnio miał czyszczony EGR bo mu szarpał - w systemie 0 błędów
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-09-2013, 22:58   

Odłącz kostkę egr na zgaszonym silniku może sie poprawi ,ten zawór tak naprawdę jest tylko do dopalania ,aby norma E4 się zgadzała
_________________

 
 
Krzysztof83 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 7
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 10-10-2013, 21:04   

odstawiłem auto do serwisu stwierdzili że wyczyścili egr i zastosowali jaką podkładką korygującą i wyregulowali pompo wtryski ale auto znowu mi szarpie gdzie jest ten przepływomierz ?? bo mi już ręce opadają tydzień po odebraniu auta znowu szarpnoł i to 2 razy w jednym dniu
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 10-10-2013, 23:45   

Dlaczego mechanicy zaczynają od końca?

Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!! Później przewody paliwowe czy się gdzieś nie zapowietrza. Później w ASO powinni mieć manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jakie daje pompa tzw TANDEM PUMP czyli pompa paliwa razem z vaccum. Tam się odkręca jedną śrubkę i wkręca manometr i patrzy jakie ciśnienie ona daje - przy 4000 obr powinna dawać minimum 1,050 kPa. Dopiero po tym można się zająć pompkami.


www.outlander.2de.ru

rozdział 13A-Disel fuel BSY -
ON-VEHICLE SERVICE -
Tandem Pump Check
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-10-2013, 08:49   

Wniosek jest jeden - omijać na przyszłość ten serwis szerokim łukiem - "wyregulowali pompowtryski"? - może jeszcze kluczem francuskim ? :lol:

Tak na poważnie - może też być przepustnica (jest dołączona do zaworu EGR), ale dokładnie jak pisał kolega - warsztat powinien do sprawy zabrać się po kolei, eliminować kolejne możliwe przyczyny.

bonito
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-10-2013, 09:23   

patrycjuszek napisał/a:
Dlaczego mechanicy zaczynają od końca? Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!!
Chyba nie zwróciłeś uwagi na
Krzysztof83 napisał/a:
Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś
Jeśli był serwisowany to miał wymieniony. Po za tym zatkany filtr paliwa nie objawia się szarpaniem w określonym przedziale obrotów - silnik szarpie albo nie rozwija pełnej mocy w górnym zakresie. A regulację pompowtrysków to już bonito podsumował. Pierwszy raz spotykam się też z podkładką korygującą. Chyba że po prostu zaślepili EGR'a
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 11-10-2013, 12:08   

Mi tez sie dlawil ,szczegolnie na 2-3 biegu w zakresie 2200-2500 rpm.Znajomy w serwisie stwierdzil ze wszysto powinno grac po remapie ,który defacto przeprowadzili.
No i tak było.Szarpanie ustało.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Krzysztof83 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 7
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 11-10-2013, 17:51   

co to jest ten "remapie" ??
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-10-2013, 18:08   

tuning ;) ja też miałem :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 12-10-2013, 09:39   

Krzysztof83 napisał/a:
co to jest ten "remapie" ??


:lol: :P
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.