Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof83
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 7 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 21-09-2013, 23:20 Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr
|
|
|
Witam mam Problem z silnikiem w Outlander 2010r. silnik 2,0 d-id jednostka VW dławi się przy 2200-2400 jest to jednokrotne lub dwukrotne zadławienie i potem idzie normalnie z reguły przy dodawaniu gazu najbardziej wyczuwalne na 3 biegu kilka razy zadławił się przy 1800 nie zdarza się to często tak 2 do 3 razy w tygodniu jak i przy ciepłym tak i przy zimnym silniku 3 razy byłem w serwisie i oni nic nie znaleźli " bo niema zapisanego błędu i nie pali się kontrolka" Proszę o pomoc Pozdrawiam |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-09-2013, 08:19
|
|
|
czyżby EGR i przepustnica do czyszczenia? jeszcze jakbyś przebieg napisał i co było robione w autku... |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-09-2013, 09:47
|
|
|
Przepływomierz w pierwszej kolejnosci , i turbo ciśnienie doładowania do sprawdzenia |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Krzysztof83
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 7 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 23-09-2013, 13:19
|
|
|
Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-09-2013, 14:29
|
|
|
Niesprawny zawór EGR u mnie spowodował pojawienie się żółtej kontrolki silnika, myślę że wobec tego u ciebie to nie to.
bonito |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-09-2013, 21:57
|
|
|
Znajomy ostatnio miał czyszczony EGR bo mu szarpał - w systemie 0 błędów |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-09-2013, 22:58
|
|
|
Odłącz kostkę egr na zgaszonym silniku może sie poprawi ,ten zawór tak naprawdę jest tylko do dopalania ,aby norma E4 się zgadzała |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzysztof83
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 7 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 10-10-2013, 21:04
|
|
|
odstawiłem auto do serwisu stwierdzili że wyczyścili egr i zastosowali jaką podkładką korygującą i wyregulowali pompo wtryski ale auto znowu mi szarpie gdzie jest ten przepływomierz ?? bo mi już ręce opadają tydzień po odebraniu auta znowu szarpnoł i to 2 razy w jednym dniu |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 10-10-2013, 23:45
|
|
|
Dlaczego mechanicy zaczynają od końca?
Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!! Później przewody paliwowe czy się gdzieś nie zapowietrza. Później w ASO powinni mieć manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jakie daje pompa tzw TANDEM PUMP czyli pompa paliwa razem z vaccum. Tam się odkręca jedną śrubkę i wkręca manometr i patrzy jakie ciśnienie ona daje - przy 4000 obr powinna dawać minimum 1,050 kPa. Dopiero po tym można się zająć pompkami.
www.outlander.2de.ru
rozdział 13A-Disel fuel BSY -
ON-VEHICLE SERVICE -
Tandem Pump Check |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2013, 08:49
|
|
|
Wniosek jest jeden - omijać na przyszłość ten serwis szerokim łukiem - "wyregulowali pompowtryski"? - może jeszcze kluczem francuskim ?
Tak na poważnie - może też być przepustnica (jest dołączona do zaworu EGR), ale dokładnie jak pisał kolega - warsztat powinien do sprawy zabrać się po kolei, eliminować kolejne możliwe przyczyny.
bonito |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-10-2013, 09:23
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Dlaczego mechanicy zaczynają od końca? Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!! | Chyba nie zwróciłeś uwagi na Krzysztof83 napisał/a: | Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś | Jeśli był serwisowany to miał wymieniony. Po za tym zatkany filtr paliwa nie objawia się szarpaniem w określonym przedziale obrotów - silnik szarpie albo nie rozwija pełnej mocy w górnym zakresie. A regulację pompowtrysków to już bonito podsumował. Pierwszy raz spotykam się też z podkładką korygującą. Chyba że po prostu zaślepili EGR'a |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 11-10-2013, 12:08
|
|
|
Mi tez sie dlawil ,szczegolnie na 2-3 biegu w zakresie 2200-2500 rpm.Znajomy w serwisie stwierdzil ze wszysto powinno grac po remapie ,który defacto przeprowadzili.
No i tak było.Szarpanie ustało. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Krzysztof83
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 7 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 11-10-2013, 17:51
|
|
|
co to jest ten "remapie" ?? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-10-2013, 18:08
|
|
|
tuning ja też miałem |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 12-10-2013, 09:39
|
|
|
Krzysztof83 napisał/a: | co to jest ten "remapie" ?? |
|
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
|