[EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku |
Autor |
Wiadomość |
maly22
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 1 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 21-09-2013, 17:59 [EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku
|
|
|
witam jestem nowy i nei znalazłem podobnego tematu mam galanta 1998 rok 2.0 TD postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc |
_________________ MALY |
|
|
|
 |
diabelll
Forumowicz
Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 150 Skąd: Krk
|
Wysłany: 21-09-2013, 18:21
|
|
|
w dieslu chcesz moc podnosić ? jeszcze tym boj się Boga |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-09-2013, 18:42
|
|
|
W seryjnym zderzaku nie za bardzo zmiescisz intercooler , ale w zderzaku z avance jak najbardziej
maly22 napisał/a: | postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot |
Ciekawe jak oszukasz ecu wystarczy że podniesiesz ciśnienie doładowania a na seryjnej da sie na 100% tylko silnik dostanie czkawki -czujnik cisnienia doładowania
Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd... |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-09-2013, 19:16
|
|
|
milo napisał/a: | Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd... |
Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:02
|
|
|
Owczar napisał/a: | Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii. |
A co to wyscigówka |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:08
|
|
|
Nie musi być wyścigówką, ale że jazda po autostradzie go zabija i w ogólnym rozrachunku powinno się jechać mniej niż 140 to lekka przesada. Nie mówie już o dynamicznym rozpędzaniu. Ewidentnie głowica nie radzi sobie z odprowadzaniem ciepła i nierównomiernie się nagrzewa, a w ostateczności pęka. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:33
|
|
|
Jak kto woli sa przeciwnicy i zwolennicy , gdzie mozna jechac 140
To sie juz robi dyskusja nie zwiazana z tematem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:41
|
|
|
Ależ jak najbardziej z tematem. Zanim autor tematu wyrzuci kasę w błoto, warto by dowiedział się, że to nie ma sensu. A więcej niż 140 można jechać po niemieckiej autostradzie |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:52
|
|
|
Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-09-2013, 21:08
|
|
|
Aż tak źle nie jest. Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 24-09-2013, 08:37
|
|
|
milo napisał/a: | Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem |
Potwierdzam
Owczar napisał/a: | Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy. |
To fakt. Ale patrząc na to co się w dzisiejszych czasach dzieje na drogach, to taka jazda jest najbezpieczniejsza |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 13-11-2014, 15:44
|
|
|
maly22 napisał/a: | postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc |
Intercooler 550x140x65 zmontowany w zderzaku avance idealnie pasuje bez demontażu zderzaka ciśnienie doładowania już od niższych obrotów , seryjny mocno się grzał i za małą ma przepustowość po prostu puchnie
 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-11-2014, 18:52
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Zmienilo to cokolwiek? |
Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie
Lepsza dynamika |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-11-2014, 19:08
|
|
|
milo napisał/a: | Dread87 napisał/a: | Zmienilo to cokolwiek? |
Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie
Lepsza dynamika | Zachęcasz do Swapu z V6 na TD |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|