Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku
Autor Wiadomość
maly22 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: Nowy Sacz
  Wysłany: 21-09-2013, 17:59   [EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku

witam jestem nowy i nei znalazłem podobnego tematu mam galanta 1998 rok 2.0 TD postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc
_________________
MALY
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 21-09-2013, 18:21   

w dieslu chcesz moc podnosić ? jeszcze tym boj się Boga :roll:
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-09-2013, 18:42   

W seryjnym zderzaku nie za bardzo zmiescisz intercooler , ale w zderzaku z avance jak najbardziej
maly22 napisał/a:
postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot

Ciekawe jak oszukasz ecu :?: wystarczy że podniesiesz ciśnienie doładowania a na seryjnej da sie na 100% tylko silnik dostanie czkawki -czujnik cisnienia doładowania :!:
Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd...
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-09-2013, 19:16   

milo napisał/a:
Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd...


Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 22-09-2013, 20:02   

Owczar napisał/a:
Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii.

A co to wyscigówka :?: :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-09-2013, 20:08   

Nie musi być wyścigówką, ale że jazda po autostradzie go zabija i w ogólnym rozrachunku powinno się jechać mniej niż 140 to lekka przesada. Nie mówie już o dynamicznym rozpędzaniu. Ewidentnie głowica nie radzi sobie z odprowadzaniem ciepła i nierównomiernie się nagrzewa, a w ostateczności pęka.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 22-09-2013, 20:33   

Jak kto woli sa przeciwnicy i zwolennicy , gdzie mozna jechac 140 :shock:
To sie juz robi dyskusja nie zwiazana z tematem :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-09-2013, 20:41   

Ależ jak najbardziej z tematem. Zanim autor tematu wyrzuci kasę w błoto, warto by dowiedział się, że to nie ma sensu. A więcej niż 140 można jechać po niemieckiej autostradzie :)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 22-09-2013, 20:52   

Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-09-2013, 21:08   

Aż tak źle nie jest. Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 24-09-2013, 08:37   

milo napisał/a:
Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem

Potwierdzam :wink:
Owczar napisał/a:
Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy.

To fakt. Ale patrząc na to co się w dzisiejszych czasach dzieje na drogach, to taka jazda jest najbezpieczniejsza :P
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-11-2014, 15:44   

maly22 napisał/a:
postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc

Intercooler 550x140x65 zmontowany w zderzaku avance idealnie pasuje bez demontażu zderzaka ciśnienie doładowania już od niższych obrotów , seryjny mocno się grzał i za małą ma przepustowość po prostu puchnie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 17-11-2014, 16:56   

Zmienilo to cokolwiek?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-11-2014, 18:52   

Dread87 napisał/a:
Zmienilo to cokolwiek?

Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie :mrgreen:
Lepsza dynamika
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-11-2014, 19:08   

milo napisał/a:
Dread87 napisał/a:
Zmienilo to cokolwiek?

Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie :mrgreen:
Lepsza dynamika
Zachęcasz do Swapu z V6 na TD :?: :mrgreen:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.