Kanarkowa Rakieta by Rebel |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 25-09-2013, 23:17
|
|
|
Seiji napisał/a: | turbo nie grzeje się tylko w czasie pałowania ale też np po przejechaniu 60km nawet powoli trzeba je zostawić przynajmniej na 30sec na idle |
Na pewno masz sprawne turbo?
Nawet po 600km jazdy po autobanie w lecie nie miałem potrzeby schładzania turbo. A TT mam spięty z czujnikiem temperatury oleju i jest "auto". Może zły olej lejesz |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26-09-2013, 12:10
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Seiji napisał/a: | turbo nie grzeje się tylko w czasie pałowania ale też np po przejechaniu 60km nawet powoli trzeba je zostawić przynajmniej na 30sec na idle |
Na pewno masz sprawne turbo?
Nawet po 600km jazdy po autobanie w lecie nie miałem potrzeby schładzania turbo. A TT mam spięty z czujnikiem temperatury oleju i jest "auto". Może zły olej lejesz |
na pewno mam sprawne turbo i w tym i w poprzednich 3 samochodach i zawsze, poczekaj czkaj ZAWSZE trzeba je chłodzić po przejechaniu większego dystansu poza tym temperatura oleju =/= temperatura turbiny
swinks_UK napisał/a: | Seiji napisał/a: |
300V 15W50 Competition jest najlepszym olejem jakim można zalać Evo - na lato
|
No to powodzenia
Poczytaj sobie powyższe fora, tam doradzają fachowcy i wiedzą co mówia.
A gęste oliwy leje się tylko na wyścigi, po których się je zlewa.
Aha, leje się również w celu przykrycia faktu, że silnik lub turbo bierze olej. |
no tak, większych fachowców jak ta grupa panienek z MLR to nie ma
zapraszam do 4turbo do Katowic |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Rebelias
Mitsumaniak 02484/KMM

Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 479 Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
|
Wysłany: 26-09-2013, 20:38
|
|
|
Seiji napisał/a: | zapraszam do 4turbo do Katowic |
Na wiosnę planuje odwiedziny |
_________________ To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...

 |
|
|
|
 |
Rebelias
Mitsumaniak 02484/KMM

Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 479 Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
|
Wysłany: 29-09-2013, 11:58
|
|
|
Kurcze pojawił mi się problem i mam dylemat co zrobić z tarczami po kupnie auta już było czuć że biją z przodu przy hamowaniu z dużych prędkości (od 100 km/h wzwyż ) teraz to już przy każdej prędkości łupie że aż chce kierownice wyrwać i zastanawiam się nad przetłoczeniem bo rant na tarczach nie przekracza 2-3mm bo z nowymi to jest tak że myślałem kupić bo remapie na wiosnę już nacinane ale teraz cienko z budżetem bo za niedługo odbieram mieszkanie i trzeba na czymś spac |
_________________ To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...

 |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 29-09-2013, 15:34
|
|
|
przetoczenie to tylko półśrodek, najlepiej było by je wymienić a dopiero później bawić się w remapy |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-09-2013, 17:45
|
|
|
Rebelias napisał/a: | rant na tarczach nie przekracza 2-3mm | To już dużo, najlepiej zmierzyć grubość, ale 2-3mm rant to zazwyczaj tarcza śmietnik. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-09-2013, 18:34
|
|
|
Rebelias napisał/a: | bo rant na tarczach nie przekracza 2-3mm |
Zważywszy, że maksymalnie mogą się wytrzeć o 1,1mm (mają 32mm, a min 29,8mm) na stronę to już 2 razy za dużo... |
|
|
|
 |
Rebelias
Mitsumaniak 02484/KMM

Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 479 Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
|
Wysłany: 29-09-2013, 23:14
|
|
|
No to wymiana Tylko jak powiedzieć narzeczonej że nie kupie teraz wypoczynku do pokoju bo kasa pójdzie na tarcze |
_________________ To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...

 |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
 |
Rebelias
Mitsumaniak 02484/KMM

Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 479 Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
|
Wysłany: 30-09-2013, 00:20
|
|
|
Seiji napisał/a: | nie wywalaj złota na remap |
Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele |
_________________ To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...

 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-09-2013, 08:25
|
|
|
Rebelias napisał/a: | Seiji napisał/a: | nie wywalaj złota na remap |
Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele |
Pierwsze ogarnij samochód np. hamulce, potem bierz się za psucie fabrycznej elektroniki.
Swoją drogą gdzie by nie poszukać to wszędzie jest napisane, że eksploatacja EVO szczególnie na co dzień jest droga... |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30-09-2013, 08:40
|
|
|
Rebelias napisał/a: | Seiji napisał/a: | nie wywalaj złota na remap |
Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele |
nie wiem, może na przykład dla tego, że masz do wymiany tarcze z przodu? |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Rebelias
Mitsumaniak 02484/KMM

Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 479 Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
|
Wysłany: 30-09-2013, 18:19
|
|
|
krzychu napisał/a: | Pierwsze ogarnij samochód np. hamulce, potem bierz się za psucie fabrycznej elektroniki. |
Hamulce miały być robione razem z remapem + wydech
krzychu napisał/a: | Swoją drogą gdzie by nie poszukać to wszędzie jest napisane, że eksploatacja EVO szczególnie na co dzień jest droga... |
średnia miesięczna wychodzi mi 555 km także nie jest jakoś mega eksplatowany |
_________________ To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...

 |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 01-10-2013, 22:07
|
|
|
najpierw hamulce, później wydech, a dopiero na sam koniec remap
@krzychu
z evo jest dosyć śmiesznie, przy zwykłym użytkowaniu jest to auto pancerne i w zasadzie bezobsługowe zwłaszcza w porównaniu z imprezą a dopiero zagrzebane potrafi pokazać ząbek
lepiej jest też nim jeździć bo psuje się głównie jak stoi - mowa tutaj głównie o AYC które jest dosyć kosztowne |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
|