Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kanarkowa Rakieta by Rebel
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-09-2013, 23:17   

Seiji napisał/a:
turbo nie grzeje się tylko w czasie pałowania ale też np po przejechaniu 60km nawet powoli trzeba je zostawić przynajmniej na 30sec na idle

Na pewno masz sprawne turbo?
Nawet po 600km jazdy po autobanie w lecie nie miałem potrzeby schładzania turbo. A TT mam spięty z czujnikiem temperatury oleju i jest "auto". Może zły olej lejesz :P
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-09-2013, 12:10   

swinks_UK napisał/a:
Seiji napisał/a:
turbo nie grzeje się tylko w czasie pałowania ale też np po przejechaniu 60km nawet powoli trzeba je zostawić przynajmniej na 30sec na idle

Na pewno masz sprawne turbo?
Nawet po 600km jazdy po autobanie w lecie nie miałem potrzeby schładzania turbo. A TT mam spięty z czujnikiem temperatury oleju i jest "auto". Może zły olej lejesz :P


na pewno mam sprawne turbo i w tym i w poprzednich 3 samochodach i zawsze, poczekaj czkaj ZAWSZE trzeba je chłodzić po przejechaniu większego dystansu poza tym temperatura oleju =/= temperatura turbiny

swinks_UK napisał/a:
Seiji napisał/a:

300V 15W50 Competition jest najlepszym olejem jakim można zalać Evo - na lato ;)

No to powodzenia :badgrin:
Poczytaj sobie powyższe fora, tam doradzają fachowcy i wiedzą co mówia.
A gęste oliwy leje się tylko na wyścigi, po których się je zlewa. :wink:
Aha, leje się również w celu przykrycia faktu, że silnik lub turbo bierze olej.


no tak, większych fachowców jak ta grupa panienek z MLR to nie ma :lol:

zapraszam do 4turbo do Katowic
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Rebelias 
Mitsumaniak
02484/KMM


Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 479
Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
Wysłany: 26-09-2013, 20:38   

Seiji napisał/a:
zapraszam do 4turbo do Katowic


Na wiosnę planuje odwiedziny :D
_________________
To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...


 
 
 
Rebelias 
Mitsumaniak
02484/KMM


Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 479
Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
Wysłany: 29-09-2013, 11:58   

Kurcze pojawił mi się problem i mam dylemat co zrobić z tarczami po kupnie auta już było czuć że biją z przodu przy hamowaniu z dużych prędkości (od 100 km/h wzwyż ) teraz to już przy każdej prędkości łupie że aż chce kierownice wyrwać i zastanawiam się nad przetłoczeniem bo rant na tarczach nie przekracza 2-3mm bo z nowymi to jest tak że myślałem kupić bo remapie na wiosnę już nacinane ale teraz cienko z budżetem bo za niedługo odbieram mieszkanie i trzeba na czymś spac :? :?
_________________
To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...


 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29-09-2013, 15:34   

przetoczenie to tylko półśrodek, najlepiej było by je wymienić a dopiero później bawić się w remapy
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-09-2013, 17:45   

Rebelias napisał/a:
rant na tarczach nie przekracza 2-3mm
To już dużo, najlepiej zmierzyć grubość, ale 2-3mm rant to zazwyczaj tarcza śmietnik.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-09-2013, 18:34   

Rebelias napisał/a:
bo rant na tarczach nie przekracza 2-3mm


Zważywszy, że maksymalnie mogą się wytrzeć o 1,1mm (mają 32mm, a min 29,8mm) na stronę to już 2 razy za dużo...
 
 
Rebelias 
Mitsumaniak
02484/KMM


Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 479
Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
Wysłany: 29-09-2013, 23:14   

No to wymiana :roll: Tylko jak powiedzieć narzeczonej że nie kupie teraz wypoczynku do pokoju bo kasa pójdzie na tarcze :twisted: :?:
_________________
To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...


 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29-09-2013, 23:54   

nie wywalaj złota na remap
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Rebelias 
Mitsumaniak
02484/KMM


Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 479
Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
Wysłany: 30-09-2013, 00:20   

Seiji napisał/a:
nie wywalaj złota na remap


Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele :twisted: :twisted:
_________________
To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...


 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-09-2013, 07:18   

Rebelias napisał/a:
No to wymiana :roll: Tylko jak powiedzieć narzeczonej że nie kupie teraz wypoczynku do pokoju bo kasa pójdzie na tarcze :twisted: :?:


przynieś do domu kanapę z Evo
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-09-2013, 08:25   

Rebelias napisał/a:
Seiji napisał/a:
nie wywalaj złota na remap


Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele :twisted: :twisted:


Pierwsze ogarnij samochód np. hamulce, potem bierz się za psucie fabrycznej elektroniki.

Swoją drogą gdzie by nie poszukać to wszędzie jest napisane, że eksploatacja EVO szczególnie na co dzień jest droga...
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-09-2013, 08:40   

Rebelias napisał/a:
Seiji napisał/a:
nie wywalaj złota na remap


Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele :twisted: :twisted:


nie wiem, może na przykład dla tego, że masz do wymiany tarcze z przodu?
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Rebelias 
Mitsumaniak
02484/KMM


Auto: Carisma 1600 GLX/EVO IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 479
Skąd: Wieden/Lipnica Wielka
Wysłany: 30-09-2013, 18:19   

krzychu napisał/a:
Pierwsze ogarnij samochód np. hamulce, potem bierz się za psucie fabrycznej elektroniki.


Hamulce miały być robione razem z remapem + wydech

krzychu napisał/a:
Swoją drogą gdzie by nie poszukać to wszędzie jest napisane, że eksploatacja EVO szczególnie na co dzień jest droga...


średnia miesięczna wychodzi mi 555 km także nie jest jakoś mega eksplatowany
_________________
To nie prędkość zabija.. tylko nagła jej utrata...


 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 01-10-2013, 22:07   

najpierw hamulce, później wydech, a dopiero na sam koniec remap




@krzychu

z evo jest dosyć śmiesznie, przy zwykłym użytkowaniu jest to auto pancerne i w zasadzie bezobsługowe zwłaszcza w porównaniu z imprezą a dopiero zagrzebane potrafi pokazać ząbek

lepiej jest też nim jeździć bo psuje się głównie jak stoi - mowa tutaj głównie o AYC które jest dosyć kosztowne :D
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.