Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Tuning do Outka
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-10-2013, 13:12   

Gunner napisał/a:
.Ale pamietaj tez ze wyscigowki z outka nie zrobisz.Dzis chyba te pieniadze zaiwestowal bym w porzadne hamulce z przodu
:cheers:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2013, 14:03   

Gunner napisał/a:
rezon napisał/a:
ja tyle przejechałem po chipie bez żadnych problemów z EGR, turbiną czy przepustnicą. Ale z wymianą sprzęgła i dwumasy po 20kkm od tuningu
.


Walcz72 napisał/a:
Rozumiem że przejechałeś jakieś 90 tys. bez jakiegoś większego problemy , nie wliczając EGR ??


Dokladnie tak.Odpukac -nic sie dalej nie dzieje ,ale bedac ostatnio na "rolkach" zasmucił mnie troche fakt ,ze znikneło troche konikow.Moze juz suszarka sie poddaje ,albo wtryski.Noi wydaje mi sie ze od jakiegos czasu jakby wiecej zaczął pic i wiecej kopci.Ale ogolnie lata.Tak przy okazji , polecam tez, V-tech Kosakowo koło Gdynii.Znaja sie na robocie,maja dobre opinie.Czesto tam przejezdzam i widze zawsze porzadne bryki.Moiemu koledze robili foda mondeo.Dołozyli mu naprawde sporo,jezdzi juz 2 rok i nic sie nie dzieje.Waznym jest abys to zrobił w porzadnym warsztacie.Ale pamietaj tez ze wyscigowki z outka nie zrobisz.Dzis chyba te pieniadze zaiwestowal bym w porzadne hamulce z przodu.Ale to juz Twoj wybor.



Wielkie dzięki za info. Zdaję sobie sprawę że nie jest to F1 i nie w tym celu go kupiłem aby się ścigać od świateł do świateł , ale nie ukrywa że przy wyprzedzaniu przy załadowanym autku trochę braknie źrebaków i bardziej w tym kierunku chciałbym iść . Jeszce raz dzięki za cenne informację
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-10-2013, 14:40   

będzie też się wygodniej jeździło po tuningu.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-10-2013, 08:43   

rezon napisał/a:
będzie też się wygodniej jeździło po tuningu.



I tylko pozostało znalezienie dobrego warsztaty , niestety nie zapuszczam się w tereny Gdyni i muszę się posiłkować warsztatami które są w Warszawie. Mnogość warsztatów jest dość spora , pozostaje pytanie który wybrać aby nie żałować :rolleyes:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-10-2013, 09:32   

http://mrmotors.pl/ jest znane i polecane na forum Octavii
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 14-10-2013, 13:40   

rezon napisał/a:
Na forum Octavii polecają w W-wie Masters TUning http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17241


Nie tylko tam. Sam dwa miesiące temu przerabiałem ten temat i szukając opinii w necie (na różnych forach) czytałem o tym serwisie w samych superlatywach. Tak więc jeśli chodzi o Wawę to rzeczywiście Masters chyba najlepszy.

Niestety dla mnie było za daleko i zdecydowałem się na V-tech w Bydgoszczy. Właściciel tego serwisu sam ma Outka i wie jak zrobić dobry program. Poza tym współpracuje z salonem Micka i wszystkie auta, które wyjeżdżają z salonu Karasia mają program właśnie z V-techu.

Tak jak było już pisane wcześniej, tuning w dwu litrowym Outku to "must have", bez tego auto nie jedzie ;) Aż dziwne, że na dzień dobry wszystkim tego nie zapodają.
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-08-2014, 15:33   

A czy ma do polecenia godną firmę tuningową Łódź i okolice?
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2014, 00:09   

Grzesiek_o, ZTR tuning
http://ztr-tuning.pl/
 
 
 
pawelz 
Nowy Forumowicz

Auto: Out 2.0 '09, Prius '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2014, 00:41   

http://www.chiptuning-lodz.pl/


Sam tam robiłem i jestem b.zadowolony
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-08-2014, 20:40   

Dzięki.
To dziwne, że nie udało mi się ich wygooglać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.