Zamknięty przez: mkm 23-03-2015, 12:15 |
Galant Silver - VenO |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-10-2013, 10:39
|
|
|
D1VenO, ja przy swapie z diesla w MT na V6 z AT potrzebowałem mniej gratów
A sprężarka klimy pasowała pnp - wszystkie silniki miały takie same. Różniły się tylko kołem pasowym i podstawą. Co łatwo przełożyć. Ja nawet czynnika nie spuszczałem u siebie
D1VenO napisał/a: | - mi udało się wpiąć kolektory polifta
[ tylni pozbawiłem osłony ale mimo to jest mega ciasno miedzy nim a sankami. Jednak jak na razie nie buja silnikiem i nie uderza o nie. ] |
Zobaczysz podczas jazdy, gdy będziesz chciał ostro ruszyć. Nie ma opcji by nie uderzył... |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-10-2013, 10:56
|
|
|
teraz mi to mówisz
a ja się tyle namęczyłem. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-10-2013, 14:11
|
|
|
Jest trochę dłubania. Gratki że odpala już:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-10-2013, 18:30
|
|
|
Miało być tak że swap robią moi znajomi co tym się zajmują. A jak przyszło co do czego zostałem z tym sam.
Wyjechałem autem z garażu do sąsiada na podnośnik, w między czasie check załapał że ma się zapalić. Wychodzi na to że wszystko gra i buczy. Poza tym że wężyk od chłodziwa wychodzący z podstawki oleju jest dziurawy i puszcza płyn ;/ |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-10-2013, 19:34
|
|
|
Obawiam się, ze wiązki w kokpicie tez podmieniasz na v6. Niestety.
Gdzieś czytałem, że się dość różnią.
Obroty w GDI są brane z IFS, w v6 z czujnika halla. Zegary i ecu dostają błędne sygnały, albo wcale.
Podobnie może być z diagnostyką, może nie mieć np. zasilania, itp. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2013, 13:31
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Zegary i ecu |
ECU ten sygnał nie jest potrzebny. On bazuje na czujniku wału i TDC, a to sygnał z plusa cewki |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-10-2013, 14:02
|
|
|
Różnica w wiązce jest ale GDI ma więcej w kostce od V6 które posiadam. Gdyby było odwrotnie miał bym problem ;P
różnica jest dosłownie 3-4 pinów na 3 kostkach razem i to tylko żółte kabelki . danio sprawdzał. Mam odpięty pedał gazu oraz komp eco gdi. zostaje jeszcze coś.
Silnik potrzebował chwili namysłu i check się zapalił już normalnie z błędem sondy. obroty lekko zmalaly ale nadal są powyżej 2tys i latają przy wciskaniu gazu. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2013, 14:06
|
|
|
Tylko błąd sondy masz? |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-10-2013, 11:10
|
|
|
nie strasz mnie ;P
puki co tylko to wywaliło i to po +-10 minutach. W zasadzie miałem odpięte 2 sondy [ te z kolektora przedniego. ] Jako że dawca miał dzwona czołowego skasowało kostkę sondy górnej i teraz mam przymusowe czekanie ;P |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-10-2013, 11:16
|
|
|
Pytam pod kątem za wysokich obrotów- czy np TPS lub przepływka nie są uszkodzone. |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-10-2013, 11:46
|
|
|
w/g opisu bartka
Kod: | HC mogą zostać, tylko musisz przerobić obrotomierz, bo będzie pokazywał 3/2 prawdziwych obrotów |
niestety już nie wiem na czym ma polegać ta przeróbka. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-02-2014, 12:34
|
|
|
Jak tam auto? |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 10-02-2014, 22:19
|
|
|
jeździ |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 10-02-2014, 22:19
|
|
|
jeździ |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-02-2014, 23:10
|
|
|
Nie widać... ni słychać..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|