Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
23-03-2015, 12:15
Galant Silver - VenO
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-10-2013, 10:39   

D1VenO, ja przy swapie z diesla w MT na V6 z AT potrzebowałem mniej gratów :)

A sprężarka klimy pasowała pnp - wszystkie silniki miały takie same. Różniły się tylko kołem pasowym i podstawą. Co łatwo przełożyć. Ja nawet czynnika nie spuszczałem u siebie ;)

D1VenO napisał/a:
- mi udało się wpiąć kolektory polifta
[ tylni pozbawiłem osłony ale mimo to jest mega ciasno miedzy nim a sankami. Jednak jak na razie nie buja silnikiem i nie uderza o nie. ]


Zobaczysz podczas jazdy, gdy będziesz chciał ostro ruszyć. Nie ma opcji by nie uderzył...
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-10-2013, 10:56   

teraz mi to mówisz :D

a ja się tyle namęczyłem.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-10-2013, 14:11   

Jest trochę dłubania. Gratki że odpala już:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-10-2013, 18:30   

Miało być tak że swap robią moi znajomi co tym się zajmują. A jak przyszło co do czego zostałem z tym sam.

Wyjechałem autem z garażu do sąsiada na podnośnik, w między czasie check załapał że ma się zapalić. Wychodzi na to że wszystko gra i buczy. Poza tym że wężyk od chłodziwa wychodzący z podstawki oleju jest dziurawy i puszcza płyn ;/
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-10-2013, 19:34   

Obawiam się, ze wiązki w kokpicie tez podmieniasz na v6. Niestety.
Gdzieś czytałem, że się dość różnią.

Obroty w GDI są brane z IFS, w v6 z czujnika halla. Zegary i ecu dostają błędne sygnały, albo wcale.
Podobnie może być z diagnostyką, może nie mieć np. zasilania, itp.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2013, 13:31   

swinks_UK napisał/a:
Zegary i ecu


ECU ten sygnał nie jest potrzebny. On bazuje na czujniku wału i TDC, a to sygnał z plusa cewki :)
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-10-2013, 14:02   

Różnica w wiązce jest ale GDI ma więcej w kostce od V6 które posiadam. Gdyby było odwrotnie miał bym problem ;P

różnica jest dosłownie 3-4 pinów na 3 kostkach razem i to tylko żółte kabelki . danio sprawdzał. Mam odpięty pedał gazu oraz komp eco gdi. zostaje jeszcze coś.

Silnik potrzebował chwili namysłu i check się zapalił już normalnie z błędem sondy. obroty lekko zmalaly ale nadal są powyżej 2tys i latają przy wciskaniu gazu.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2013, 14:06   

Tylko błąd sondy masz?
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-10-2013, 11:10   

nie strasz mnie ;P

puki co tylko to wywaliło i to po +-10 minutach. W zasadzie miałem odpięte 2 sondy [ te z kolektora przedniego. ] Jako że dawca miał dzwona czołowego skasowało kostkę sondy górnej i teraz mam przymusowe czekanie ;P
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-10-2013, 11:16   

Pytam pod kątem za wysokich obrotów- czy np TPS lub przepływka nie są uszkodzone.
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-10-2013, 11:46   

w/g opisu bartka
Kod:
HC mogą zostać, tylko musisz przerobić obrotomierz, bo będzie pokazywał 3/2 prawdziwych obrotów


niestety już nie wiem na czym ma polegać ta przeróbka.
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2014, 12:34   

Jak tam auto? :)
_________________


 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 10-02-2014, 22:19   

jeździ :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 10-02-2014, 22:19   

jeździ :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-02-2014, 23:10   

Nie widać... ni słychać..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.