|
Charkot przy odpalaniu 3.0V6 |
| Autor |
Wiadomość |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 04-10-2013, 10:49 Charkot przy odpalaniu 3.0V6
|
|
|
| .......... |
| Ostatnio zmieniony przez andrzejGb 10-06-2016, 13:57, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 04-10-2013, 11:31
|
|
|
Generalnie loteria, musiałbyś chociaż zindentyfikować z której strony silnika pochodzi odgłos:
- może to być wina filtra, np zawór bypass nie działa prawidłowo
- może to być wina jakiegoś elementu na pasku alternatora, zaczynając od standardowego napinancza, roli, kończąc na którymś łożysku w klimie, alternatorze, pompie wody
- może to być wina kończącej się koła dwumasowego, lub tłumika drgań skrętnych w sprzęgle
- może to być też wina rozrusznika, np zbyt słabej sprężyny która cofa kółko od koła zamachowego |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 04-10-2013, 14:24
|
|
|
| ........... |
| Ostatnio zmieniony przez andrzejGb 10-06-2016, 13:59, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-10-2013, 14:44
|
|
|
| andrzejGb napisał/a: | | więc chyba nie one koła dwumasowego to on chyba nie ma - benzyna! | ja też mam benzynę i koło dwumasowe
Nie wiem czy jest w tych silnikach - ale możesz mieć zużyty już trochę napinacz hydrauliczny łańcucha. Takie daje właśnie objawy. Przy ponownym rozruchu masz jeszcze ciśnienie oleju więc tego nie ma - tylko pierwszy raz. Nie wiem tylko czy masz silnik n a pasku czy łańcuch. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 04-10-2013, 15:02
|
|
|
| mam pasek rozrządu, wymieniony z napinaczem i rolkami |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-10-2013, 15:37
|
|
|
| a zawory jak masz regulowane - hydraulicznie? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 04-10-2013, 16:47
|
|
|
| zawory regulacja????? nie wiem chyba hydrauliczne |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-10-2013, 20:11
|
|
|
| Na wydechu masz kasowniki hydrauliczne, na dolocie luzy regulujesz śrubami |
_________________
 |
|
|
|
 |
gepard007
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-10-2013, 07:24
|
|
|
Witam.
A ktoś możne wie jakie powinny być luzy zaworów w 3.0 v6?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 06-02-2014, 17:07
|
|
|
wymieniłem pasek przeczyściłem napinacza paska alternatora , był jakiś tępy przesmarowałem wd40 jakby lepiej pracował |
|
|
|
 |
|
|