AutoStop end Go |
Autor |
Wiadomość |
congito
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 23 Skąd: Żary
|
Wysłany: 19-10-2013, 22:00 AutoStop end Go
|
|
|
Witam.
czy może już ktoś wie, jak i kiedy można wyłączyć to AS&G ?
U mnie wciskam ten przycisk off i nic się nie dzieje a jak się zatrzymam to po kilku sekundach silnik mi gaśnie. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 20-10-2013, 12:52
|
|
|
Prawdopodobnie żeby wyłączyć system trzeba przytrzymać w/w przez Ciebie przycisk do chwili sygnału dźwiękowego lub optycznego na ekranie, czyli przez ok 3-5 sec. Podobnie jest z przyciskiem ASC. Zapewne w instrukcji jest to opisane. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
congito
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 23 Skąd: Żary
|
Wysłany: 20-10-2013, 17:19
|
|
|
Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min.
Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-10-2013, 17:59
|
|
|
congito napisał/a: | Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min.
Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc. | A napewno da sie to wylaczyc na 100%? Moze na nie wszystkich rynkach ta funkcja jest do wylaczenia? Tresc instrukcji obslugi jest ogolna i nawiazuje do danego modelu z zastrzezeniem ze nie wszystkie funkcje sa dostepne na kazdym rynku. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-10-2013, 20:41
|
|
|
Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY.
Może to jest powodem ? |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
congito
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 23 Skąd: Żary
|
Wysłany: 20-10-2013, 22:11
|
|
|
"Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY.
Może to jest powodem ?"
Niestety z zaciągniętym heblem - też nie udało się wyłączyć AS&G |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-10-2013, 22:53
|
|
|
congito napisał/a: | "Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY.
Może to jest powodem ?"
Niestety z zaciągniętym heblem - też nie udało się wyłączyć AS&G | W takim razie jedz do ASO i pytaj jak to jest |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Mac_Man1
Forumowicz

Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-10-2013, 11:04
|
|
|
congito napisał/a: | Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min.
Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc. |
Powinno się wyłączyć od razu po wciśnięciu (krótkotrwałym, na uruchomionym silniku) przycisku AS&G OFF - powinien pojawić się komunikat na pulpicie (jak jest ON to zielony, OFF pomarańczowy), jeżeli nie to coś jest ne tak ... no chyba, że mówimy o pernamentu wyłączeniu ... to sam bym chciał wiedzieć .... |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 21-10-2013, 13:11
|
|
|
To jeszcze dorzucę, że AS&G można wyłączyć tak jak pisał Mac Man, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu , AS&G będzie znów aktywny. Czyli trzeba go każdorazowo wyłączać po uruchomieniu auta, jeśli ktoś tego nie lubi. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-10-2013, 13:19
|
|
|
A nie wystarczy trzymanie sprzęgła wciśniętego po prostu? W jakich sytuacjach Wam to przeszkadza bo nie mogę sobie tego wyobrazić.... Jak stoję na przejeździe kolejowym to wrzucam luz - niech sobie gasi auto. Jak poruszam się w korku/czekam na światłach to nie "wylozowywuje" samochodu i nie gasi... Tak to chyba działa?
Aaaa no tak w skrzyni ręcznej, a w CVT kiedy gasi? |
|
|
|
 |
Mac_Man1
Forumowicz

Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-10-2013, 16:42
|
|
|
jurekschroda napisał/a: | To jeszcze dorzucę, że AS&G można wyłączyć tak jak pisał Mac Man, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu , AS&G będzie znów aktywny. Czyli trzeba go każdorazowo wyłączać po uruchomieniu auta, jeśli ktoś tego nie lubi. |
Wszystko się zgadza ... niestety. Pytałem w serwisie czy nie mają jakiegoś sposobu, że to wyłączyć na stałe albo odwrócić działanie tzn. domyślnie wyłączony a jak ktoś lubi to może włączyć. Powiedziano mi, że nie da się ... a szkoda bo o ile jestem umiarkowanym "proeko" to w OIII jest to trochę niedopracowane (według mnie). W lecie jak klima + system audio obciążąją akumulator to wyłączenie rzadko trwa cały np. postój na światłach. Tzn. zatrzymuje się i samochód gaśnie ale po chwili się uruchamia, bo pewnie uznaje, że jest za duży pobór energii .... jest to bezsensowne i irytujące. Bo o ile w chwili ruszania uruchomienie silnika jest prawie niezauważalne to podczas postoju jak najbardziej. Ciekawi mnie jak to działa u innych?
[ Dodano: 21-10-2013, 16:46 ]
krzychu napisał/a: | A nie wystarczy trzymanie sprzęgła wciśniętego po prostu? W jakich sytuacjach Wam to przeszkadza bo nie mogę sobie tego wyobrazić.... Jak stoję na przejeździe kolejowym to wrzucam luz - niech sobie gasi auto. Jak poruszam się w korku/czekam na światłach to nie "wylozowywuje" samochodu i nie gasi... Tak to chyba działa?
Aaaa no tak w skrzyni ręcznej, a w CVT kiedy gasi? |
Ze skrzynią CVT to rzeczywiście nie zadziała
Ale zauważyłem pewną prawidłowość i prosiłbym Forumowiczów, którzy mają podobny napęd i "prześwietny" system Stop@Go o sprawdzenia. Jeżeli nie dościskam hamulca "do spodu" (tam oczywiście gdzie to możliwe, pod górkę i z górki nie radzę ) to auto nie gaśnie ... może to tylko złudzenie. |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 21-10-2013, 22:09
|
|
|
W Audi A6 S&G działa tak jak w OIII - silnik gaśnie a po chwili się odpala bo mu brakuje prądu |
_________________
 |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 22-10-2013, 09:15
|
|
|
Mac_Man1 napisał/a: | jest to bezsensowne i irytujące. Bo o ile w chwili ruszania uruchomienie silnika jest prawie niezauważalne to podczas postoju jak najbardziej. Ciekawi mnie jak to działa u innych? |
BMW ma identycznie, nie chodzi tu o oszczędzanie akumulatora a bardziej o coś co się nazywa komfort, tzn. jeśli silnik nie jest rozgrzany nie zacznie działąć S&G, jeśli masz ustawione na klimie 18 stopni i temp. nie została osiągnięta też nie zadziała S&G, takie założenia chyba wszystcy przyjmują. |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
congito
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 23 Skąd: Żary
|
Wysłany: 30-10-2013, 06:20
|
|
|
Witam.
Wizyta w serwisie - przycisk wyłącza i załącz AS&G. Podobno był potrzebny " reset oprogramowania". |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 30-10-2013, 11:28
|
|
|
Czyli co ? Teraz już AS&G nie włącza się domyślnie po każdym uruchomieniu silnika ? |
|
|
|
 |
|